تعمیرات یخچال امرسان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32895.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

جشن گیمینگ جی فورس انویدیا در گیمز کام 2018؛ کارت گرافیک GTX 1180 در راه است؟

در ماه گذشته بود که «جن سون هوانگ» مدیر عامل انویدیا اعلام کرد تا معرفی جدیدترین کارت گرافیک ویژه پی سی ها از این کمپانی مدت زمان زیادی باقی مانده. اما به نظر می رسد ...

در ماه گذشته بود که «جن سون - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - هوانگ» مدیر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عامل انویدیا اعلام کرد تا معرفی جدیدترین کارت گرافیک ویژه پی سی ها از این کمپانی مدت زمان زیادی باقی مانده. اما به نظر می رسد در ماه آینده میلادی در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رویداد گیمز کام 2018 شاهد رونمایی از این محصول باشیم.

به تازگی این شرکت به طور رسمی خبر از جشن گیمینگ جی فورس در تاریخ 20 - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آگوست (29 مرداد ماه در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ساعت 9:30 شب به وقت ایران) داده است. انویدیا خبر از «غافلکیری های جذاب» داده و به همین دلیل شاید شاهد رونمایی از GTX 1180 از سری جی فورس خواهیم بود؛ کارت گرافیکی که مدت ها است منتظرش هستیم.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

سری جی فورس 10 در سال 2016 معرفی شده بود و اکنون زمان زیادی از آن موقع سپری شده. به نظر می رسد دلیل این وقفه به پیشرفت های این کارت های - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گرافیک نسبت به نسل قبلی در زمینه های مرتبط با واقعیت مجازی، گیمینگ و نیز قابلیت های محاسباتی مبتنی بر پردازشگر گرافیکی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از جمله معدن کاوی ارزهای مجازی مرتبط باشد.

این خبر می تواند برای آن دسته از گیمرهایی که پول های خود را برای سری جی فورس 11 جمع کرده اند، هیجان انگیز باشد.

پیش از این تصویری منتسب به نسخه اولیه ای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از کارت گرافیک آتی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - انویدیا رویت شده بود که خبر از رم GDDR6 می داد. البته مشخص نبود این کارت به سری جی فورس GTX تعلق دارد یا شاهد بُرد کارتی مبتنی بر پردازشگرهای گرافیکی سری کوادرو یا تسلا بوده ایم. جزئیات منتشر شده در مورد این برد به 12 گیگابایت رم، رابط باس حافظه 384 بیتی، سه درگاه اتصال 8 پین برق و یک درگاه نسل دوم اتصال NVLINK اشاره داشتند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام مرکز شما شهرک ولیعصر مراغه سرویس میده؟
پاسخ: بله در شهرک ولیعصر شهر مراغه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone