تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13351.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تست سرعت 5G ایرانسل توسط دیجیاتو: بالاتر از ۳.۲ گیگابیت بر ثانیه

اواسط مرداد بود که به دفتر مرکزی ایرانسل رفتیم تا سرعت 5G این اپراتور را تست کنیم. در آن زمان سرعت ۱.۵ گیگابیت بر ثانیه را به دست آوردیم که برای خود یک رکورد حساب ...

اواسط مرداد بود که به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گالیکش استان گلستان - دفتر مرکزی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گالیکش استان گلستان - ایرانسل رفتیم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گالیکش استان گلستان - تا سرعت 5G این اپراتور را تست کنیم. در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گالیکش استان گلستان - آن زمان سرعت ۱.۵ گیگابیت بر ثانیه را به دست آوردیم که برای خود یک رکورد حساب می‌شد. اما در روزهای اخیر مدیرعامل ایرانسل خبر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گالیکش استان گلستان - داده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گالیکش استان گلستان - بود که سرعت 5G این اپراتور به ۳ تا ۳.۵ گیگابیت بر ثانیه رسیده است. ما دیروز ۲۶ بهمن ماه دوباره به دفتر مرکزی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گالیکش استان گلستان - این اپراتور رفتیم تا سرعت 5G ایرانسل را تست کنیم و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گالیکش استان گلستان - توانستیم سرعت ۳.۲ گیگابیت بر ثانیه را به دست بیاوریم.

مشاهده گزارش ویدیویی:

دومین بازدید ما از سایت 5G ایرانسل با رسیدن به سرعت خیره‌کننده ۳.۲ گیگابیت بر ثانیه توسط اپ اسپید تست اوکلا (Ookla) همراه شد. این سرعت یعنی دانلود ۴۰۰ مگابایت بر ثانیه که برای دانلود یک فیلم یک گیگابایتی تنها به ۲.۵ ثانیه نیاز است. البته بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل می‌گوید تست‌های خود ایرانسل به سرعت ۳.۵ گیگابیت بر ثانیه نیز رسیده است و به زودی نیز به سرعت خیره‌کننده ۴ گیگابیت بر ثانیه نیز دست پیدا خواهند کرد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گالیکش استان گلستان

ایرانسل طی ۷ ماه گذشته نسبت به توسعه نسل پنجم شبکه موبایل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گالیکش استان گلستان - جدیت ویژه‌ای نشان داده و توانسته اولین سایت فضای باز خود در دانشگاه تربیت مدرس را نیز راه‌اندازی کند که به تمامی کاربرانی که گوشی 5G داشته باشند، اجازه می‌دهد از سرعت‌های باورنکردنی بهره ببرند.

سایت چهارم 5G ایرانسل نیز چند روز دیگر در پارک آب و آتش تهران راه‌اندازی می‌شود که به کمک هات‌اسپات به هر شهروندی اجازه می‌دهد به نسل پنجم شبکه موبایل دسترسی داشته باشد. بر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گالیکش استان گلستان - اساس گفته‌های ایرانسل، سایت پنجم و ششم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گالیکش استان گلستان - نیز به زودی در شیراز و کیش راه‌اندازی می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایرانمهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
آیا اطراف امام خمینی گالیکش خدمات دارید
پاسخ: بله در امام خمینی شهر گالیکش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone