تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32833.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

امکان درخواست دعوتنامه فورتنایت برای کاربران موبایل های غیر گلکسی فراهم شد

پنجشنبه هفته قبل و همزمان با رونمایی از گلکسی نوت ۹، اپیک گیمز و سامسونگ اعلام کردند که بازی فورتنایت بتل رویال ابتدا به مارکت گلکسی اپس منحصر خواهد بود. با پایان یافتن این انحصار ...

پنجشنبه هفته قبل و همزمان با رونمایی از گلکسی نوت ۹، اپیک گیمز و سامسونگ اعلام کردند که بازی فورتنایت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بتل رویال ابتدا به مارکت گلکسی اپس منحصر خواهد بود. با پایان یافتن این انحصار کاربران می توانند وارد سایت ایپک گیمز شده و با ثبت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ایمیل در لیست دریافت دعوتنامه بازی قرار گیرند.

زمان ارسال دعوتنامه ها هنوز مشخص نشده اما انتظار می رود که ۴۸ ساعت پس از ثبت ایمیل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اپیک گیمز دعوتنامه ها را برای کاربران ارسال کند.

از آنجا که اپیک گیمز برای اجتناب از پرداخت سهم ۳۰ درصدی گوگل فورتنایت را در وب سایت خود منتشر می کند، کاربران باید تیک منابع دیگر را هم در موبایل خود فعال کنند. اپیک - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - گیمز در حالی دست به این اقدام زده که همین مقدار از سود خود را به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اپل می دهد.

گوگل برای جلوگیری از نصب نسخه های تقلبی فورتنایت در این مارکت در پاسخ به کاربرانی که نام بازی را جستجو کنند تاکید می کند که این بازی در گوگل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پلی وجود ندارد. موسسه تحقیقاتی Sensor Tower مدعی شده که عدم انتشار بازی مذکور در پلی استور باعث می شود گوگل از درآمد ۵۰ میلیون دلاری محروم شود.

به گفته اپیک ۳۰۰ میلیون دستگاه از مجموع ۲.۵ میلیارد موبایل اندرویدی فعال که برابر ۱۲ درصد خواهد بود قابلیت اجرای روان فورتنایت را دارند که طبیعا شامل دستگاه های پرچمدار و احتمالا میان رده های - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پریمیوم خواهد بود. سیستم مورد نیاز این بازی شامل موارد زیر است:

  • سیستم عامل: اندروید 5 یا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - بالاتر
  • رم: 3 گیگابایت یا بیشتر
  • نوع پردازنده: آدرنو 530 یا مدل‌های جدیدتر و Mali-G71 MP20 ،Mali-G72 MP12 یا مدل‌های جدیدتر

در صورتی که شما هم از علاقمندان بازی فورتنایت به شمار می روید اما از کاربران گلکسی نیستید، برای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ثبت درخواست دعوتنامه روی این لینک کلیک - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کرده و آماده دریافت آن طی ۴۸ ساعت آینده باشید، هرچند در صورت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - افزایش بیش از حد تعداد درخواست کنندگان ممکن است این بازه زمانی کمی بیشتر شود.

 

تماشا کنید: گرافیک فورتنایت اندروید در بالاترین تنظیمات بازی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - چگونه است؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone