تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32834.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

همکاری آکادمی سینما با بنیاد لینوکس برای پشتیبانی از زیرساخت نرم افزاری صنعت فیلم

آکادمی علوم و هنرهای سینما (AMPAS) که به خاطر برگزاری مراسم اسکار در دنیا شهرت دارد، به تازگی از همکاری خود با بنیاد لینوکس برای تأسیس یک نهاد نرم افزاری خبر داده است. نهاد مورد ...

آکادمی علوم و هنرهای سینما (AMPAS) که به خاطر برگزاری مراسم اسکار در دنیا شهرت دارد، به تازگی از همکاری خود با بنیاد لینوکس برای تأسیس یک نهاد نرم افزاری خبر داده است.

نهاد مورد بحث تحت عنوان «بنیاد نرم افزاری آکادمی» (ASWF) یک سازمان غیر انتفاعی است که وظیفه مدیریت و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - توزیع فناوری های متن باز در صنعت فیلم را بر عهده خواهد گرفت. البته این نهاد در گام های بعدی به سایر حوزه های رسانه مانند واقعیت مجازی و صنعت موسیقی نیز ورود خواهد کرد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

بنیاد ASWF نتیجه تحقیقات دو ساله پیرامون ابزارها و فناوری های متن باز مورد استفاده در صنعت فیلم و سینما است. طبق یافته های آکادمی، در حال حاضر تا 80 درصد از نرم افزارها و فناوری های مورد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - استفاده در صنعت سینما متن باز - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - هستند اما پایش و پشتیبانی از آنها به دلیل عدم وجود یک مرجع معتبر همواره دشوار بوده است.

در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - حال حاضر تا 80 درصد از نرم افزارها و فناوری های مورد استفاده در صنعت سینما متن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - باز هستند

به عنوان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مثال فرمت «OpenEXR» که توسط کمپانی «ILM» توسعه یافته و از محبوبیت بالایی در میان فیلمسازان برخوردار است، به دلیل رها شدن توسط توسعه دهنده اصلی روند پیشرفت کندی داشته و سایر شرکت ها نیز نمی توانند به توسعه آن کمک کنند. البته این موضوع با راه اندازی بنیاد نرم افزاری آکادمی و تجمیع منابع، قابل حل بوده و توسعه دهندگان بیشتری را به بهبود فرمت مذکور ترغیب می کند.

از طرف دیگر به گفته مقامات آکادمی، یکی از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - وظایف مهم ASWF پشتیبانی ویژه از برنامه نویسان خواهد بود چرا که در صنعت سینمای کنونی، توسعه دهندگان نرم افزار و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برنامه نویسان نقشی حیاتی را ایفا می کنند.

گفتنی است اینتل، دیزنی، دریم ورکز، آنریل انجین و WETA Digital نخستین اعضای بنیاد نرم افزاری آکادمی خواهند بود که هفته آینده و در کنفرانس سالانه گرافیک کامپیوتری (SIGGRAPH)، همکاری خود را با نهاد مذکور به صورت رسمی اعلام خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone