تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32840.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

واردات کولرگازی و دستگاه‌های برودتی به کشور ممنوع شد

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی از ممنوعیت واردات کولرهای گازی و دستگاه های برودتی به دلیل تولید داخلی این دست محصولات خبر داد. موضوع واردات این نوع کالاها، در طی دو ماه اخیر ...

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی از ممنوعیت واردات کولرهای گازی و دستگاه های برودتی به دلیل تولید داخلی این دست محصولات خبر داد. موضوع واردات این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نوع کالاها، در طی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دو ماه اخیر دستخوش تغییرات پیاپی شد و در نهایت به نظر می‌رسد که واردات این کالا در فهرست اقلام گروه چهارم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که با ممنوعیت واردات رو به رو شده اند قرار گرفت.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

«علی جمالی» رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی این ممنوعیت را چندان منطقی نمی‌داند و اظهار دارد که رشد نرخ ارز در حال حاضر کشور باعث می‌شود که در شرایط فعلی نیاز به قطعات یدکی بیشتر از پیش حس شود:

«باید در مدیریت واردات، فرآیند واردات در اختیار افرادی قرار داده شود که سابقه فعالیت در آن - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - حوزه را دارند و به دنبال دلالی و کسب - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - درآمدهای یک شبه نیستند. اگر واردات کالا توسط افراد خبره هر حوزه صورت گیرد از اجاره کارت بازرگانی جلوگیری خواهد شد که حفظ حقوق دولت را به همراه خواهد داشت و از سوی دیگر کالا با شرایط و قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.»

جمالی تاکید دارد که بازار در حال حاضر به واسطه افت خرید و تامین نیاز در بهار کمبودی را احساس نمی کند ولی ادامه این راه را با وجود ممنوعیت واردات چندان خوش بینانه نمی‌داند. او همچنین می‌گوید - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که خریدهای فعلی در راستای ساخت و ساز ساختمان های جدید - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - صورت می گیرد که اکنون ساخت و ساز ساختمان با افت همراه است.

جمالی به محصولات بی گارانتی و بی کیفیت کولرهای گازی اشاره - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرده و این کالاهای قاچاق را فاقد کیفیت مطلوب و کارت گارانتی معتبر معرفی می‌کند.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

«سعید نظری» فعال تجاری این حوزه در گفتگو با دیجیاتو بیان می‌کند که واردات کولرگازی در اردیبهشت سال جاری با قانون مناسبی روبرو شده بود که به موجب آن اخذ گواهی صرفا با وجود نمایندگی انجام شود. او شکایت می‌کند که دلیل تغییر این موضوع را توجیه پذیر نمی‌داند و تاکید دارد - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که این سیاست درست حالا - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - با تصمیم نادرستی به بیراهه می‌رود:

«با اعلام تعرفه کد کالای 84151010 مشخص - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شد که این کد مربوط به وسایل برودتی و کولرهای گازی است - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - و حالا با وجود نوسانات نرخ ارز و تقاضای زیادی مشتریان، عملا باید گفت که این راه واردات قاچاق را بیش از پیش تشدید می‌بخشد و این کالا بدون گارانتی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - معتبر هزینه‌های جبران ناپذیری به بازار وارد می‌شود. قطعات یدکی این اجناس هم مشمول این ممنوعیت می‌شود و این موضوع برای اجناس فعلی در حال حاضر موجود در بازار و خانه‌های - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مردم مشکل آفرین می‌شود.»

او با اشاره به ممنوعیت واردات بیش از 1300 کالا که اخیرا توسط دولت انجام شده تاکید می‌کند که در هیچ - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - زمینه‌ای این موضوع به نفع تولیدکنندگان داخلی ختم نمی‌شود و به زعم او این قضایا منجر به افزایش قاچاق خواهد شد:

«با اینکه زمان خرید و نصب کولر گازی سه ماهه ابتدای سال به ویژه خردادماه است و در حال حاضر از زمان اوج خرید فاصله گرفته شده ولی گرمای امسال کمی تا قسمتی بازار را تغییر داده و بازار این کالا در حال حاضر هم نسبت به سالهای گذشته بالاست.»

نظری، فرآیند واردات مواد اولیه با توجه به کیفیت مواد - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اولیه را ضروری می‌داند و می‌گوید که تولیدات داخلی لزوما جوابگوی تمامی مدل‌های موجود در بازار نیست: «در شرایط فعلی کیفیت این نوع مواد در کشورهای اروپایی و آسیایی پیشرفته است و بر کیفیت مواد اولیه دیگر کشور‌ها ارجحیت دارد و محروم کردن خودمان از این اجناس پایان خوشی نخواهد داشت.»

- تعمیرات یخچال نیکسان در شهر سردشت استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone