تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32838.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چگونه اندروید پای را روی تلفن همراه خود نصب کنیم؟

بالاخره گوگل نسخه‌ی پایدار اندروید Pie را عرضه کرد و حالا می‌توانید استفاده از آن را تجربه کنید. اگر تلفن همراه‌تان گوگل پیکسل، پیکسل XL، پیکسل ۲ یا پیکسل ۲ XL است می‌توانید با استفاده ...

بالاخره گوگل نسخه‌ی پایدار اندروید Pie را عرضه کرد و حالا می‌توانید استفاده از آن را تجربه کنید. اگر تلفن همراه‌تان گوگل پیکسل، پیکسل XL، پیکسل ۲ یا پیکسل ۲ XL است می‌توانید با استفاده از راهنمای گام به گام پیش رو به نصب اندروید پای بپردازید. با ما همراه باشید.

برای تست کردن اندروید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - پای روی پیکسل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - خود به منوی تنظیمات تلفن همراه‌تان بروید، گزینه‌ی System را انتخاب کنید. سپس به بخش System Update رفته و روی Check for Update بزنید. اگر ویژگی به روزرسانی Over-the-air پیکسل فعال - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - باشد، دانلود به صورت خودکار آغاز می‌گردد. بعد از نصب به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - روزرسانی، تلفن همراه خود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - را ریبوت کنید و از تجربه‌ی آخرین نسخه‌ی اندروید لذت ببرید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان

روش دوم: فلش کردن اندروید ۹.۰ Pie روی تلفن همراه

فلش کردن دستگاه زمان بیشتری نسبت به دانلود کردن OTA نیاز دارد. اگر به هر دلیلی روش اول گزینه‌ی مناسبی برایتان نیست می‌توانید به صورت دستی فایل‌های مورد نیاز را دانلود کرده و با استفاده از مراحل پیش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - رو، اندروید جدید را روی پیکسل خود نصب کنید.

توجه: روش زیر به هیچ عنوان به افراد تازه کار توصیه نمی‌شود و احتمال دارد در صورت صحیح انجام ندادن هر بخش از مراحل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - زیر، آسیب‌های جبران ناپذیری به دستگاه وارد شود. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - در صورت تمایل به انجام مراحل زیر، مسئولیت آسیب‌های احتمالی بر عهده‌ی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - خودتان خواهد بود.

دانلود فایل‌های مورد نیاز

گوگل فایل‌های OTA و ایمیج فکتوری مورد نیاز برای هر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - چهار دستگاه پیکسل را عرضه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - کرده. شما می‌توانید از دو لینک زیر برای دریافت فایل‌های مورد نیاز خود استفاده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - کنید:

دانلود Android Pie Factory Images

دانلود Android Pie OTA Images

به دقت تفاوت‌های ذکر شده در هر لینک را مطالعه و سپس فایل مورد نظر برای دانلود را انتخاب کنید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان

برای شروع به موارد زیر نیاز دارید:

  • یک دستگاه پیکسل مناسب و یک کابل برای اتصال به کامپیوتر
  • Android SDK نصب شده روی سیستم عامل و همچنین کار کردن دستورات خط فرمان مربوط به ADB و Fasboot. برای اطلاعات بیشتر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌توانید به آموزش گوگل مراجعه کنید.
  • نرم افزار 7zip یا هر برنامه‌ی مشابه دیگر که قابلیت خواندن فایل‌های tgz و tar را داشته باشد.
  • بوت لودر آنلاک شده.

آنلاک کردن بوت لودر تلفن همراه

اولین کاری که باید انجام دهید، آنلاک کردن بوت لودر تلفن همراهتان است که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. انجام این کار ساده است و نیاز به دانش زیادی ندارد. آنلاک کردن بوت لودر تلفن همراه همه‌ی اطلاعات تلفن همراه‌تان را پاک خواهد کرد. بنابراین قبل از انجام این کار از فایل‌های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - مهم پیکسل خود بک آپ تهیه کنید و سپس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

۱. به بخش About Phone رفته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - و هفت بار پشت سر هم روی Build Number بزنید. با این کار اصطلاحا Developer Options در تلفن همراه فعال می‌شود.

۲. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - حال به بخش Developer Options رفته و سپس USB Debugging و OEM - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - unlock را فعال کنید.

۳. پیکسل را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.

۴. صفحه‌ی CMD را باز کنید (برای انجام این کار در نوار جست و جو تایپ کنید cmd و سپس روی آیکون نرم افزار Command Prompt - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - کلیک راست کرده و گزینه‌ی Run as administrator را بزنید).

۵. در خط - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - فرمان دستور adb reboot bootloader را تایپ کرده و Enter را بزنید. با این کار دستگاه پیکسل شما بوت لودر را بوت می‌کند.

۶. وقتی پیکسل به حالت بوت لودر رفت، دستور fastboot flashing unlock را وارد خط فرمان CMD کنید.

۷. صفحه‌ی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - تایید نشان داده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌شود. دکمه‌ی افزایش صدا روی پیکسل را فشار دهید تا گزینه‌ی Yes روشن شود و سپس دکمه‌ی پاور دستگاه را فشار دهید تا فرایند قفل گشایی بوت لودر آغاز گردد.

۸. وقتی که قفل گشایی بوت لودر انجام شد تلفن همراه شما به حالت بوت لودر ریبوت خواهد شد. حالا باید با تایپ کردن fastboot reboot کار را به اتمام برسانید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان

فلش کردن اندروید Pie روی دستگاه پیکسل

فلش کردن اندروید پای در گوشی‌های هوشمند بسیار ساده و راحت است اما با این حال احتمال دارد در صورت پیگیری نکردن دقیق مراحل زیر با مشکلاتی رو به شوید. بنابراین با دقت مراحل زیر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - را به ترتیب انجام دهید:

۱. به منوی بوت لودر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - بروید تا ببینید که آیا دستگاه شما و کامپیوتر با هم در ارتباط هستند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - یا نه. سپس دستور fastboot devices را وارد کنید. اگر در جواب، سریال دستگاه را دریافت کنید‌، همه چیز رو به راه است.

۲. فایلی که دانلود کردید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - را آماده کنید. با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - استفاده از 7zip فایل tgz که دانلود کرده‌اید را از حالت فشرده خارج کنید. نتیجه‌ی این اتفاق یک - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - فایل tar خواهد بود که مجددا باید با استفاده از نرم افزار مناسب آن را از حالت فشرده خارج کنید. با این کار فولدری ایجاد می‌شود که چند فایل درون آن قرار گرفته است.

۳. همه‌ی فایل‌ها را به platform-tools در مسیر Android SDK کامپیوتر خود انتقال دهید. احتمالا Android SDK را در فولدر Program Files در ویندوز خواهید یافت.

۴. دو نوع فایل flash-all وجود دارد. کاربران ویندوز باید روی فایلی کلیک کنند که لوگوی آن یک چرخ دنده است و سمت راست آن نوشته‌ی Windows Batch File‌ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - وجود دارد. اگر از لینوکس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - استفاده می‌کنید باید روی فایل flash-all.sh کلیک کنید.

۵. پنجره‌ای باز می‌شود که در آن فرایند نصب قابل مشاهده است. در حین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - انجام این فرایند به هیچ عنوان پیکسل را از کامپیوتر جدا نکنید.

۶. وقتی فرایند نصب به پایان رسید، دستگاه به طور خودکار ریبوت می‌شود. بعد از این اتفاق شما می‌توانید دستگاه خود را از کامپیوتر جدا کنید و استفاده از اندروید پای را آغاز کنید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان

این روش کار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - نمی‌کند. چه باید کرد؟

به دلایل مختلف احتمال دارد عده‌ای بعد از استفاده از این روش به هدف خود نرسند و با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - مشکلاتی رو به رو شوند. اگر این روش جواب نداد، راه‌ دیگری هم وجود دارد که اتفاقا بسیار ساده است. ابتدا مطمئن شوید که هنوز در حالت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - مطلوب بوت لودر هستید و دستگاه‌تان به کامپیوتر متصل شده. سپس دستورات زیر را باید با استفاده از کامپیوتر در CMD تایپ کنید:

  • در ابتدا بوت لودر را با دستور رو به رو فلش کنید: flashboot flash bootloader <bootloader name>.img
  • سپس تایپ کنید: fastboot reboot-bootloader
  • حالا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - با دستور رو به رو رادیو را فلش کنید: fastboot flash radio <radio file name>.img
  • سپس تایپ کنید: fastboot reboot-bootloader
  • فایل ایمیج را با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - دستور رو - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - به رو فلش کنید: fastboot flash –w update <image file name>.zip
  • حالا دستگاه شما باید به طور خودکار ریبوت شود، اگر این اتفاق نیفتاد دستور fasbtoot reboot را تایپ کرده و سپس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - Enter را بزنید.

با استفاده از مراحل بالا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - می‌توانید اندروید پای را روی پیکسل خود نصب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کوچصفهان استان گیلان - کنید. در صورت وجود سوال می‌توانید آن را در بخش نظرات مطرح کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone