تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32832.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ایالت جورجیا پیشگام در توسعه نسل آینده بزرگراه های پایدار

در سال های اخیر و با ورود خودروهای الکتریکی به بازار، همواره ایده های مختلفی برای بهره برداری هرچه بیشتر از سطح جاده ها و بزرگراه ها مطرح شده که از آن جمله می توان ...

در سال های اخیر و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - با ورود خودروهای الکتریکی به بازار، همواره ایده های - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - مختلفی برای بهره برداری هرچه بیشتر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از سطح جاده ها و بزرگراه ها مطرح شده که از آن جمله می توان به خیابان های هوشمند با امکان شارژ باطری خودروهای الکتریکی اشاره کرد.

اما مسئله مهم در توسعه چنین طرح هایی، هزینه بالا و عدم توجیه اقتصادی آنهاست که باعث می شود ایده های مذکور معمولاً به صورت محدود و برای اثبات پیشرفت تکنولوژی اجرایی شوند.

حالا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گروهی متشکل از چند شرکت، دانشگاه و آژانس های دولتی در ایالت جورجیای آمریکا گرد هم آمده اند تا با استفاده از ایده ای جدید، امکان بهره برداری هرچه بیشتر از بزرگراه ها را فراهم نمایند. طرح مذکور که در 30 کیلومتر از جاده شهر لاگرانژ تا مرز ایالت آلاباما - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اجرایی شده، به عنوان نمونه ای برای توسعه جاده های سودآور به سرمایه گذاران معرفی می شود.

پنل های مورد استفاده در مقابل سایش، ضربه و به جا ماندن رد لاستیک مقاوم هستند

پروژه مورد بحث که تحت رهبری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شرکت «Ray» (فعال در حوزه جاده های خورشیدی) فعالیت می کند، با استفاده از فناوری «Wattway» سطح جاده را با پنل های خورشیدی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - انعطاف پذیر و مقاوم پوشانده، که توانایی تحمل حجم ترافیک چند صد هزار تنی در طول سال را دارند. این پنل ها در مقابل سایش، ضربه و به جا ماندن رد لاستیک مقاومت داشته و امکان نصب آنها روی جاده های معمولی (بدون نیاز به کندن آسفالت) وجود دارد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

استفاده از فناوری مذکور باعث کاهش چشمگیر هزینه ها شده و از طرف دیگر، با تولید انرژی الکتریکی و انتقال آن به شبکه برق محلی، امکان فروش الکتریسیته در جایگاه های شارژ خودروهای الکتریکی را فراهم می کند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر شارژ باطری خودرو در جایگاه های مخصوص رایگان است - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اما با طرح جدید، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هزینه انرژی الکتریکی که فعلاً با منظور کردن مالیات بر سوخت های فسیلی تأمین می شود، از محل فروش برق - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تولیدی جاده تأمین خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone