تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20433.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

با بهترین افزونه‌های دیکشنری برای کروم آشنا شوید

اگر در دنیای وب با کلمه ناآشنایی روبه‌رو شوید، به احتمال زیاد آن را در گوگل جستجو می‌کنید یا به سراغ گوگل ترنسلیت می‌روید. اما راه ساده‌تری وجود دارد که آن، افزونه دیکشنری کروم است. ...

اگر در دنیای وب با کلمه ناآشنایی روبه‌رو شوید، به احتمال زیاد آن را در گوگل جستجو می‌کنید یا به سراغ گوگل ترنسلیت می‌روید. اما راه ساده‌تری وجود دارد که آن، افزونه دیکشنری کروم است. در این مطلب بهترین افزونه‌های دیکشنری برای کروم را معرفی می‌کنیم.

با استفاده از افزونه‌های دیکشنری برای کروم دیگر نیازی به ترک صفحه‌ وب نخواهید داشت و می‌توانید در صفحه‌ای که قرار دارید، متن را انتخاب یا روی آن کلیک راست کنید تا معنی آن نشان داده شود. در ادامه برای آشنایی با ۸ افزونه دیکشنری برای کروم با دیجیاتو همراه باشید.

گوگل دیکشنری

گوگل یکی از قدیمی‌ترین و قابل اعتمادترین افزونه‌های دیکشنری را برای کروم منتشر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - کرده که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - «گوگل دیکشنری» نام دارد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - و از زبان‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این افزونه، با دوبار کلیک روی یک کلمه معنی آن به نمایش گذاشته می‌شود.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

شما می‌توانید نحوه نمایش معنی را تغییر دهید. علاوه بر این، امکان ذخیره کلماتی که مشاهده کرده‌اید نیز وجود دارد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

برای این کارها باید به تنظیمات این افزونه دیکشنری برای کروم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - بروید. روی آیکون افزونه در تولبار راست کلیک کنید و سپس به بخش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - «Options» بروید. اگر می‌خواهید علاوه بر معنی کلمه، از مترادف‌های آن نیز اطلاع پیدا کنید، پس از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - انتخاب کلمه باید روی آیکون - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - افزونه کلیک کنید. بجای این کار می‌توانید با کلیک روی افزونه، کلمه موردنظرتان را درون کادری که باز می‌شود، تایپ کنید. برای نصب افزونه گوگل دیکشنری برای کروم به این لینک بروید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

Instant Dictionary by GoodWordGuide

این افزونه عملکردی مشابه با گوگل دیکشنری دارد و یکی از بهترین افزونه‌های دیکشنری برای کروم است که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - با دوبار کلیک روی کلمه، معنی آن به همراه مترادف‌ها را نشان می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید تلفظ آن را نیز در همین بخش گوش کنید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

برای ترجمه بیشتر کلمه، آن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - را انتخاب کنید، سپس دکمه D کیبورد را فشار دهید و در نهایت روی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - آیکون افزونه کلیک کنید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

علاوه بر امکان تغییر نحوه نمایش معنی کلمات، می‌توانید اندازه فونت و همچنین تاریخچه کلمات را نیز در تنظیمات افزونه فعال کنید. برای نصب این افزونه به این لینک بروید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

Dictionary Lookup

اگر ایده نمایش معنی کلمات با دوبار کلیک برای شما آزاردهنده است، می‌توانید با Dictionary Lookup - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - راه متفاوتی را تجربه کنید. شما باید در این افزونه دکمه Alt در ویندوز، Command در مک و Ctrl در لینوکس را فشار دهید و سپس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - روی کلمه موردنظرتان دوبار کلیک کنید. علاوه بر این، امکان انتخاب آن برای نمایش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - معنی نیز وجود دارد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

دکمه کیبورد قابل تغییر است و باید به بخش تنظیمات افزونه بروید. شما - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - می‌توانید استفاده از کیبورد را غیرفعال کنید و تنها با دوبار کلیک به معنی دست پیدا کنید. این امکان برای کاربر فراهم شده که نمایش متضاد و کلمات مرتبط را فعال یا غیرفعال کند. علاوه بر این موارد، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - امکان تغییر ابعاد پنجره پاپ آپ نیز برای شما وجود دارد. برای نصب افزونه به این لینک مراجعه کنید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

My Dictionary

اگرچه My Dictionary یکی دیگر از بهترین افزونه‌های دیکشنری برای کروم محسوب می‌شود، اما نسبت به موارد قبلی عملکرد کمی متفاوت‌تری دارد. در حالی که این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - افزونه باعث می‌شود برای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - دسترسی به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - معنی کلمه موردنظر خود درون صفحه باقی بمانید، پنجره جدیدی درون همان تب باز می‌کند. در حالی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - که چنین اقدامی می‌تواند زمانبر باشد، اما شما به راحتی می‌توانید میان چندین دیکشنری سوییچ کنید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

برای دسترسی به معنی کلمه، روی آن دوبار کلیک کنید. پس از این کار گزینه انتخاب دیکشنری را بزنید و در منو، دیکشنری موردنظر خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید این دیکشنری را در صفحه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - بعدی تغییر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - دهید. یکی از نقص‌های این افزونه، عدم امکان انتخاب دیکشنری پیش‌فرض است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

شما همچنین می‌توانید به این افزونه دیکشنری سفارشی اضافه کنید و همچنین ترتیب قرارگیری دیکشنری‌های موجود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - تغییر دهید. برای دانلود این افزونه روی این لینک - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - کلیک کنید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

Power - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - Thesaurus

Power Thesaurus یکی دیگر از بهترین افزونه‌های دیکشنری برای کروم است - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - که البته به صورت پیش فرض تعریف کلمات را به شما نشان نمی‌دهد و برای فعالسازی آن باید به تنظیمات بروید و در بخش «SHOW»، تیک کنار آن را بزنید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

پس از این کار، با دوبار کلیک روی کلمه، آیکون Power Thesaurus ظاهر می‌شود. با کلیک روی آن به معنی، مترادف‌ها و متضادها دسترسی پیدا می‌کنید. روی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - گزینه «View All» کلیک کنید تا تمام گزینه‌های ممکن در برابرتان قرار بگیرند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

اگر می‌خواهید بدون کلیک روی آیکون، معنی و موارد دیگر به صورت پاپ آپ به نمایش گذاشته شوند، به تنظیمات افزونه بروید و گزینه پیش نمایش را در بخش مربوط به «Pop-Up» - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید تعداد کلمات مترادف و متضاد را نیز مشخص کنید. در نهایت امکان تغییر ابعاد و همچنین فعال‌سازی دارک مود نیز در تنظیمات - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - وجود دارد. برای دانلود افزونه به این لینک بروید.

Synonyms.com

همانطور که می‌توان از نام این افزونه حدس زد، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - با یک ابزار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - سازنده مترادف کلمات روبه‌رو هستیم. این افزونه عملکرد بی‌نظیری در زمینه تعاریف، جملات نمونه و همچنین مترادف‌ها دارد. برای استفاده از این افزونه، کلمه را انتخاب کنید و سپس روی آیکون آن در نوار ابزار کلیک کنید، البته می‌توانید کلمه موردنظرتان را به صورت دستی درون کادر نیز وارد کنید. برای دانلود افزونه Synonyms.com، به این لینک بروید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

TheFreeDictionary.com

با این افزونه زمانی که روی یک کلمه دوبار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - کلیک کنید، وب‌سایت freedictionary.com در یک تب جدید باز می‌شود و معنی دقیق کلمه موردنظر را به نمایش می‌گذارد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان

اگر باز شدن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - وب‌سایت پس از دوبار کلیک برای شما آزاردهنده است، می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات آن را با راست کلیک جایگزین کنید. شما همچنین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - می‌توانید از افزونه Oxford Advanced Learner's Dictionary برای نمایش تعاریف در یک پنجره جدید نیز استفاده کنید. برای دانلود افزونه TheFreeDictionary.com به این لینک بروید.

افزونه‌های دیکشنری برای کروم

افزونه آبادیس برای کروم

برای آخرین افزونه به سراغ افزونه آبادیس برای کروم می‌رویم. آبادیس که یکی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - از بهترین افزونه‌های دیکشنری برای کروم محسوب می‌شود، قابلیت‌های متنوعی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دیکشنری و مترجم از ۷۵ زبان پشتیبانی می‌کند و دارای دیکشنری انگلیسی به انگلیسی است.

این افزونه که از دو بخش دیکشنری و مترجم تشکیل شده، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - تلفط آنلاین کلمات و جملات، دسته‌بندی، ذخیره تاریخچه جملات و کلمات ترجمه شده توسط کاربر، نمایش مترادف‌ها، ترجمه کلمه با فشردن کلید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر خمام استان گیلان - Ctrl یا Shift یا ترکیب آن‌ها با راست کلیک و قابلیت شناور بودن پنجره دیکشنری و مترجم در صفحه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای دانلود افزونه دیکشنری و مترجم آبادیس برای کروم روی این لینک کلیک کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone