تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10126.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات تراشه تنسور گوشی‌های سری پیکسل ۶ گوگل افشا شد

گوگل چند وقت پیش با انتشار تصاویری از گوشی‌های سری پیکسل ۶، از تجهیز آن‌ها به تراشه اختصاصی تنسور خبر داد اما مشخصات آن را منتشر نکرد. حالا گزارشی جدید جزئیات تازه‌ای درباره این چیپ ...

گوگل چند وقت پیش با انتشار تصاویری از گوشی‌های سری پیکسل ۶، از تجهیز آن‌ها به تراشه اختصاصی تنسور خبر داد اما مشخصات آن را منتشر نکرد. حالا گزارشی جدید جزئیات تازه‌ای درباره این چیپ در اختیارمان قرار می‌دهد و احتمالا تنسور عملکرد بالاتری نسبت به رقبایش داشته باشد چرا که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - از دو هسته Cortex-X1 بهره می‌برد.

گوگل می‌خواهد همانند اپل از تراشه‌های اختصاصی در گوشی‌هایش استفاده کند، البته در ابتدا این موضوع محدود به پرچمدارهایش خواهد بود. اولین تراشه‌ای که این کمپانی طراحی کرده، تنسور نام دارد و تا به امروز شایعات زیادی درباره‌اش منتشر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - شده. انتظار می‌رود این چیپ با - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - لیتوگرافی ۵ نانومتری سامسونگ به تولید برسد.

حالا یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «Digital Chat Station»، مشخصات این تراشه را منتشر کرده که از احتمال عملکرد بهتر نسبت به اسنپدراگون ۸۸۸ خبر می‌دهد. به نظر می‌رسد گوگل از دو هسته قدرتمند Cortex-X1 با فرکانس ۲.۸۰ گیگاهرتز در این تراشه استفاده کرده که بالاتر از اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ قرار می‌گیرد.

چیپ اگزینوس ۲۱۰۰ و اسنپدراگون ۸۸۸ هرکدام به یک هسته Cortex-X1 مجهز شده‌اند که به ترتیب فرکانس ۲.۹۱ و ۲.۸۴ گیگاهرتزی دارد. با توجه به چنین پیکربندی، حداکثر عملکرد CPU تنسور باید - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - بالاتر از تراشه‌های سامسونگ و کوالکام باشد.

گوگل در تراشه تنسور از ۶ هسته دیگر هم استفاده کرده که شامل ۴ هسته با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - ۲ هسته با فرکانس ۲.۲۵ گیگاهرتز می‌شود. در بخش گرافیکی هم با پردازشگر Mali - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - G78 روبه‌رو هستیم که همان پردازشگر مورد استفاده در اگزینوس ۲۱۰۰ است. اگرچه تنسور قدرت گرافیکی مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر مینودشت استان گلستان - نمی‌تواند با نسل بعدی تراشه‌ها رقابت کند.

گوشی‌های سری پیکسل ۶ در پاییز پیش رو با این چیپ اختصاصی روانه بازار می‌شوند، اما مدت کوتاهی پس از عرضه آن‌ها با نسل جدید تراشه‌ها روبه‌رو می‌شویم. سامسونگ می‌خواهد چیپ اگزینوس ۲۲۰۰ را با پردازشگر گرافیکی AMD روانه بازار کند و کوالکام هم روی تراشه اسنپدراگون ۸۹۵ یا ۸۹۸ کار می‌کند. بنابراین گوگل نمی‌تواند برای مدت طولانی به عملکرد بالای تنسور دلخوش باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone