تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10120.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

همکاری مشترک مایکروسافت، نوکیا و استرالیا برای توسعه فناوری‌های فضایی

اخیرا طی همکاری بزرگی شرکت نوکیا، مایکروسافت و فرمانداری جنوبی استرالیا با یکدیگر قراردادی در راستای توسعه فناوری‌های فضایی امضا کردند و حالا با شراکت سه‌گانه جالب توجهی روبه‌رو هستیم. شرکای قرارداد قصد دارند تا ...

اخیرا طی همکاری بزرگی شرکت نوکیا، مایکروسافت و فرمانداری جنوبی استرالیا با یکدیگر قراردادی در راستای توسعه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شهرضا استان اصفهان - فناوری‌های فضایی امضا کردند و حالا با شراکت سه‌گانه جالب توجهی روبه‌رو هستیم. شرکای قرارداد قصد دارند تا فناوری‌های فضایی، 5G، هوش مصنوعی و سایر تکنولوژی‌های نوپا را با یکدیگر ترکیب کنند تا بتوانند عصر دیجیتالی جدیدی را در دنیا تعریف و به توسعه صنعت فضایی استرالیا کمک کنند.

گروه فضایی «Azure» مایکروسافت با مهمان‌نوازی فرماندار جنوبی استرالیا، استیون مارشال روبه‌رو شد و حالا دفتری در لات فورتین - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شهرضا استان اصفهان - استرالیا برای خود تاسیس می‌کند. علاوه بر این، استیون مارشال اعلام کرد که در آینده این همکاری با مایکروسافت و نوکیا می‌تواند جایگاه صنعت فضایی استرالیا را در جهان مستحکم‌تر کند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شهرضا استان اصفهان
نوک

این همکاری بین مایکروسافت، نوکیا و فرمانداری جنوبی استرالیا می‌تواند به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شهرضا استان اصفهان - توسعه تکنولوژی‌های جدید با استفاده از فناوری فضایی و 5G، و در عین حال افزایش موقعیت‌های شغلی استرالیا بینجامد. اما باید گفت که این‌ها تنها اهداف این همکاری نیست. این سه قصد دارند تا در این همکاری خود بتوانند تنوع بیشتری در آموزش و ایجاد مشاغل در زمینه علوم طبیعی، فناوری، مهندسی و ریاضیات به وجود آورند. این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شهرضا استان اصفهان - چهار زمینه را اصطلاحا STEM می‌نامند که مخفف Science، Technology، Engineering و  Mathematics است.

این همکاری اهداف بسیار بیشتری نسبت به اولین شراکت تیم فضایی «آژور» مایکروسافت با شرکتی دیگر دارد. مدتی پیش، مایکروسافت و شرکت هیولت پکرد (Hewlett Packard Enterprise) با یکدیگر همکاری کردند تا بتوانند به فضانوردان ایستگاه فضایی بین‌المللی کمک کنند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شهرضا استان اصفهان - تا از ظرفیت محدود اینترنت در این ایستگاه حداکثر استفاده را بکنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone