تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10119.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ نسخه بتای رابط کاربری One UI 4.0 را با تاخیر منتشر می‌کند

رابط کاربری سامسونگ One UI 4.0 بر پایه اندروید ۱۲ توسعه داده شده و قرار بود دو روز پیش نسخه بتا آن عرضه شود، اما حالا سامسونگ اعلام کرده انتشار آن با تاخیر مواجه می‌شود. ...

رابط کاربری سامسونگ One - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - UI 4.0 بر پایه اندروید ۱۲ توسعه داده شده و قرار بود دو روز پیش نسخه بتا آن عرضه شود، اما حالا سامسونگ اعلام کرده انتشار آن با تاخیر مواجه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - می‌شود. در حال حاضر آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ One UI 3.1.1 است که ویژگی‌ جدیدی را به دستگاه‌های این شرکت اضافه نکرده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - و کاربران بی‌صبرانه منتظر نسخه رابط کاربری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - این کمپانی هستند.

مدیر ارتباطات کره جنوبی سامسونگ از کاربران خواسته تا کمی صبورتر باشند تا این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - غول کره‌ای بتواند مقدمات عرضه رابط کاربری جدید را آماده کند. - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - هنوز علت این تاخیر مشخص نیست، با این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - حال احتمال می‌رود که عرضه نسخه بتا One UI 4.0 چندان دور از دسترس نباشد. معمولا سامسونگ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - ابتدا رابط کاربری خود را در کره جنوبی عرضه می‌کند و سپس آن را راهی بازارهای بین‌المللی می‌کند. بنابراین پس از عرضه One UI 4.0 در کشور کره جنوبی می‌توان انتظار عرضه آن در دیگر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - بازارها را داشت.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان

یکی از مشکلات اندروید در مقایسه با iOS تاخیر زیاد در ارائه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - به‌روزرسانی است. سیستم عامل iOS اپل هر ساله بعد از عرضه، روی بخش اعظم محصولات این شرکت نصب می‌شود در حالی که تجربه اندروید خالص و به‌روزرسانی سریع و به موقع را فقط روی گوشی‌های پیکسل گوگل می‌توان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - تجربه کرد. شرکت‌های سازنده موبایل هر کدام رابط کاربری خودشان را توسعه داده و به ترتیب و بر حسب بازارهای مختلف - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - آن را عرضه می‌کنند که یکی از دلایل عرضه کند اندروید روی دستگاه‌های مختلف است.

گوشی‌های پیکسل علاوه بر تجربه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - خالص اندروید، با دریافت سریع و به موقع این سیستم عامل تجربه کاربری لذت بخشی را به ارمغان می‌آورند. سامسونگ گرچه توانسته سرعت عرضه نسخه‌های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سنقر استان کردستان - جدید را بهبود بخشد، اما هنوز تا ایده‌آل فاصله بسیاری دارد. اپل با iOS، در صدر فهرست عرضه سیستم عامل در سراسر جهان قرار دارد و باید دید در آینده این رویه تغییر خواهد کرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هیوان نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
وقت بخیر نمایندگی شما روستای قلعه فرهادخان سنقر اعزام نیرو داره.
پاسخ: بله در روستای قلعه فرهادخان شهر سنقر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone