تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24322.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

لنوو لپ تاپ های سری یوگا را به پردازنده نسل دهم اینتل مجهز کرد

لنوو در جریان نمایشگاه IFA 2019 لپ تاپ های سری یوگا با پردازنده های نسل دهم اینتل را به نمایش گذاشت تا به جرگه دیگر سازندگان مطرح مثل دل، ایسر و ایسوس بپیوندد. این محصولات ...

لنوو در جریان نمایشگاه IFA - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - 2019 لپ تاپ های سری یوگا با پردازنده های نسل دهم اینتل را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - به نمایش گذاشت تا به جرگه دیگر سازندگان مطرح مثل دل، ایسر و ایسوس بپیوندد. این محصولات شامل مدل های 14 و 15 اینچی لپ تاپ هیبریدی یوگا C940، یوگا C740 و مدل 13 اینچی یوگا C640 هستند.

بین مدل های فوق لپ تاپ یوگا C940 جالب تر از بقیه به نظر می رسد، چون توانسته با طراحی ظریف، وزن کم و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - دوام بالا تحت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - استاندارد پروژه Athena شرکت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - اینتل قرار گیرد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان

لپ تاپ یوگا C940 چند به روز رسانی مبتنی بر هوش مصنوعی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - را نیز دریافت کرده است. یکی از این قابلیت ها «سوپر رزولوشن» نام دارد که می تواند کیفیت ویدیوهای عادی را تا رزولوشن تمام اچ دی افزایش دهد. قابلیت Q-Control هم با بهره گیری از «حالت خنک سازی داخلی» کارآیی دستگاه را بهینه می کند تا شارژدهی افزایش یابد.

به گفته سازنده قابلیت Q-Control با تنظیم دمای لپ تاپ و سرعت فن ها، شارژدهی باتری این دستگاه را به 17.5 ساعت می رساند. یوگا C940 از حالت استندبای مدرن نیز بهره می برد و به شکل آنی از حالت اسلیپ به حالت آماده به کار در می آید. لپ تاپ های سری یوگا از دستیار صوتی آمازون الکسا نیز بهره - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - می برند و می توانید حتی در حالت اسلیپ هم از این دستیار - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - استفاده کنید

لپ تاپ های جدید لنوو از ماه آینده وارد بازارهای جهانی می شوند. قیمت مدل های 14 و 15 اینچی یوگا C940 به ترتیب از 1250 و 1710 دلار آغاز می شود. یوگا C740 و C640 ارزان تر هستند و به ترتیب با قیمت پایه 870 و 850 دلار به فروش می رسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شیدبانو نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، دوست عزیز. یکی از مشکلات رایج یخچال پاکشوما SRP 5182HW.HS اینه که با گذر زمان، دربش ممکنه کمی کند شده و آب و هوا به داخلش وارد بشه. این موضوع باعث میشه که بوی نامطبوعی داخل یخچال حس کنید و ممکنه نیز عملکرد یخچالتون رو تحت تاثیر قرار بده. برای تعمیر این مشکل، میتونید یک تکه نرده فلزی قطعه ی درب رو محکم کنید تا جایی که درب دوباره به حالت اول باز نشه. در صورتی که این مشکل رو حل نکرد، بهتره با یک پاره کناری تماس بگیرید و با توجه به مشکل احتمالی یخچال، مشاوره بگیرید و عملکرد صحیح رو برگردونید. با احترام



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone