تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16835.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

بریتانیا هکرهای روس را به تلاش برای حمله سایبری به المپیک توکیو متهم کرد

دولت بریتانیا می‌گوید هکرهای روسی قصد حمله سایبری به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و مختل کردن آن را داشته‌اند. مقامات بریتانیایی می‌گویند هکرهای روسی با انجام عملیات شناسایی، برگزارکنندگان بازی‌ها، سرویس‌های لجستیک و ...

دولت بریتانیا می‌گوید هکرهای روسی قصد حمله سایبری به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و مختل کردن آن را داشته‌اند.

مقامات بریتانیایی می‌گویند هکرهای روسی با انجام عملیات شناسایی، برگزارکنندگان بازی‌ها، سرویس‌های لجستیک و اسپانسرها را هدف قرار داده‌اند. «دومینیک راب»، وزیر امور خارجه بریتانیا اقدامات خرابکارانه هکرهای روسی علیه بازی‌های المپیک و پارالمپیک را به شدت محکوم کرد.

هکرهای روسی سال ۲۰۱۸ علیه بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی ۲۰۱۸ حملات سایبری انجام دادند و حال مقامات بریتانیایی معتقدند هکرهای روسیه مثل آن سال قصد مختل کردن بازی‌های المپیک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زیراب استان مازندران - ۲۰۲۰ را داشته‌اند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زیراب استان مازندران

فوریه سال ۲۰۱۸ هکرهای روسی با استفاده از بدافزاری به نام OlympicDestroyer وب سرورهای مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زیراب استان مازندران - کار انداختند. حمله سایبری به این دلیل انجام شد که کمیته بین المللی المپیک به دلیل دوپینگ گسترده و تحت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زیراب استان مازندران - حمایت دولت روسیه، مانع از رقابت ورزشکاران روس در این رویداد ورزشی با پرچم روسیه شد. این ممنوعیت قرار است در المپیک توکیو نیز اجرا شود، بنابراین ورزشکاران روسیه حق رقابت در این رویداد ورزشی با پرچم روسیه را - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زیراب استان مازندران - ندارند.

مقامات بریتانیایی می‌گویند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زیراب استان مازندران - روسیه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زیراب استان مازندران - مثل سال ۲۰۱۸ قصد مختل کردن بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ را داشته است. به گفته مقامات بریتانیایی هکرهایی که قصد حمله به المپیک را داشته‌اند، به گروهی موسوم به Sandworm تعلق دارند. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زیراب استان مازندران - این گروه، همان گروهی است که سال ۲۰۱۸ با استفاده از بدافزار OlympicDestroyer در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ اختلال ایجاد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زیراب استان مازندران - کرد.

دولت بریتانیا می‌گوید گروه Sandworm علاوه بر مختل کردن بازی‌های المپیک، مسئول اقدامات خرابکارانه متعددی نظیر حمله به شبکه برق رسانی اکراین در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶، دخالت در انتخابات ۲۰۱۷ فرانسه و هک هزاران وب سایت گرجستانی در سال ۲۰۱۹ است.

آنطور که در گزارش نوشته شده اعضای گروه هک Sandworm عضو اداره اصلی اطلاعات روسیه موسوم به GRU هستند که به ارتش این کشور وابسته است.

لازم به ذکر است که المپیک ۲۰۲۰ توکیو به خاطر شیوع ویروس کرونا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر زیراب استان مازندران - تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حورجهان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
خوبید؟ سایت ***** یخچال بلومبرگ DND1971E/X شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone