تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16840.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل ایرانسل: سهامدار داخلی ایرانسل به زودی وارد بورس خواهد شد

مدیرعامل ایرانسل در مراسم چهارده سالگی این اپراتور در پاسخ به سوال دیجیاتو اعلام کرد که شرکت «گسترش الکترونیک ایران» (که تنها سهام‌دار ایرانی ایرانسل است) قصد دارد به زودی وارد بورس شود. او همچنین ...

مدیرعامل ایرانسل در مراسم چهارده سالگی این اپراتور در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - پاسخ به سوال - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - دیجیاتو اعلام کرد که شرکت «گسترش الکترونیک ایران» (که تنها سهام‌دار ایرانی ایرانسل است) قصد دارد به زودی وارد بورس شود. او همچنین تاکید کرد که سرمایه‌گذار خارجی ایرانسل یعنی گروه MTN برنامه کوتاه‌مدتی برای خروج از بازار ایران ندارد.

«بیژن عباسی آرند» در نشست خبری که با اصحاب رسانه در مراسم چهارده سالگی ایران داشت در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر برنامه‌های ایرانسل جهت ورود به بورس اعلام کرد: «اول از همه باید بگویم که تاکنون برای بردن ایرانسل به بورس تکلیف قانونی وجود نداشته. اما از امسال، - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - سهامدار داخلی ایرانسل (شرکت گسترش الکترونیک) تصمیم گرفت تا وارد بورس شود. مجوز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - بورس برای - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - ورود سهامدار داخلی ایرانسل به بازار سرمایه هم صادر شده و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - در حال حاضر در حال طی کردن فرآیندهای طبیعی و قانونی آن است. عرضه اولیه هم در بورس یک عرضه حداقلی و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - ۵ درصدی خواهد بود.»

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر خروج MTN از تیم سرمایه‌گذاری این اپراتور گفت: «MTN برای خروج از بازار ایران برنامه کوتاه مدتی ندارند. ما دوست نداریم سهامدار خارجی‌مان از بازار ایران برود - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - اما در نهایت هم اتفاق خاصی برای ایرانسل نمی‌افتد و تاثیری بر ما نخواهد داشت؛ چون عملیات در اخیتار تیم ایرانی است و همچنین این سهام بالاخره توسط - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - سهامدار دیگری خریدار می‌شود.»

تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران

موبایل‌های صاایران

عباسی در این مراسم به مساله موبایل‌های حاشیه‌ساز صاایران با برند ویرا نیز اشاره کرد، موبایل‌هایی که قرار است با کمک ایرانسل و به صورت باندل شده وارد - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - بازار شوند:

«ما در کشور نه توان و تکنولوژی ساخت گوشی از صفر را داریم و نه این مساله توجیه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - اقصادی دارد. در کشور ما این موضوع از روش CBU شروع می‌شود و سپس به خط تولید می‌رسد. در حال حاضر بار اول CBU گوشی‌های ویرا به دست ایرانسل رسیده و توسط تیم فروش - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - ما در حال بررسی شرایط عرضه آن - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - است. باید بگویم خط تولید SKD موبایل نیز در کشور راه‌اندازی شده و احتمالا تا پایان سال به این مرحله از تولید موبایل نیز در داخل کشورمان دست پیدا کنیم.»

سرعت 5G ایرانسل

تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران

عباسی همچنین در مورد 5G و سرعتی که به مردم و کاربران ارائه می‌کند اظهار نظر کرد و گفت: «در تعریف سند شبکه ملی اطلاعات پارامترهایی درباره دسترسی مردم به اینترنت تعریف شده که ایرانسل در همان راستا در حال ارائه خدمت بر همان مبنا است. باید بگویم در حال حاضر فناوری 4G در شهرهای بزرگ که تقاضا در آنها خیلی بالاست؛ کمی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - دچار افت سرعت و کیفیت است وگرنه تجربه شهر‌های خلوت‌تر با استانداردهای دنیا فرقی ندارد. می‌توانم تضمین کنم و قول بدهم که 5G حداقل یک سرعت ۱۰ برابری برای همگان در هر ناحیه‌ای را رقم خواهد زد هرچند بارها تاکید کردیم که این نسل از شبکه ارتباطات لزوما به معنی سرعت بیشتر نیست و یک اکوسیستم جدید فناورانه با سرویس‌های جدید است.»

ایرانسل و آموزش آنلاین

ایرانسل همچنین در بحث آموزش مجازی سرویس «داناپلاس» را ارائه داده است. عباسی آرند در توضیح بیشتر این سرویس گفت: «در این بازه زمانی بحث آموزش آنلاین در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - کشور مطرح شد. وزارت ارتباطات بحث - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - ارائه اینترنت رایگان به معلمان را مطرح کرد. دانشگاه‌هایی که آدرس‌های اینترنتی خود را از طریق وزارت علوم به وزارت ارتباطات اعلام شد، ترافیکشان رایگان شد. با شروع سال جدید این خدمات ادامه پیدا کرد. پلتفر‌م‌های آموزشی در کشور به صورت پراکنده در کشور وجود داشته است.» او ادامه داد:

«به نظر ما مانند کشورهای دیگر این نوع خدمات باید به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - صورت خدمات ابری ارائه شود. داناپلاس هم سرویس خدمات آموزشی است که به دانشگاه‌ها و مدارس ارائه می‌شود. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - در قالب هزینه اشتراک از این سرویس بهره ببرند. این سرویس نیاز به تجهیزات خاصی ندارند. مذاکرات را با برخی دانشگاه‌ها و مدارس آغاز کردیم.»

به گفته عباسی بخشی از ظرفیت آموزش خارج از شاد انجام می‌شود و ایرانسل قصد دارد در داناپلاس این بخش را پوشش دهد.

ایرانسل و کرونا

تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران

عباسی در بخش دیگری از سوالات خبرنگاران در مورد دورکاری همزمان با شیوع کرونا گفت: - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - «ما از ابتدای شروع شیوع کرونا در کشور دورکاری را برای همکاران خود در نظر گرفتیم. الان مرکز تماس ما بیش از ۹۰ درصد دورکار هستند. ۱۰ درصد هم تیم مراقبت فنی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - و پشتیبانی در شرکت حضور دارند. سامانه‌هایی در ایرانسل وجود دارد که امکان مدیریت کردن عملکرد افراد در شرایط دورکاری فراهم می‌کند. زیرساخت‌های جدید - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - هم - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - فراهم کردیم. امیدواریم این شرایط به پایان برسد؛ اما اگر شیوع کرونا ادامه‌دار شود، ایرانسل از جمله شرکت‌هایی است که کمترین اثر منفی برعملکرد افراد می‌تواند در زمان دورکاری داشته - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - باشد.»

وی در این - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - نشست پرسش و پاسخ با اشاره به این که ارائه ترافیک ثابت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - و همراه در دوران کرونا جزو مسئولیت‌های اجتماعی این اپراتور صورت گرفته است، تصریح کرد: «ارائه ترافیک رایگان برای مراکز دانشگاه، مدارس، حوزه علمیه، تجهیز مدارس به مودم و اتصال ۱۳ هزار مدرسه به شبکه ملی اطلاعات از جمله کارهایی بود که در این مدت انجام - تعمیرات یخچال سیلور در شهر امیرکلا استان مازندران - دادیم.»

عباسی در مورد دوران کرونا همچنین تاکید کرد که  شیوع این ویروس باعث افزایش ۸۵ درصدی مصرف دیتای ایرانسل در شش ماه اول سال جاری شده است: «در شش ماه اول سال ۹۹ نسبت به شش ماهه اول سال ۹۸، بیش از ۸۵ درصد افرایش مصرف دیتا داشتیم که در حالت عادی این افزایش مصرف طبیعی بود اما کرونا باعث شد که افزایش شدت بگیرد و این ۸۵ درصد افزایش با توجه به زیرساخت های موجود ایرانسل، فراهم شده بود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پریروی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام روز بخیر شما میدان انقلاب امیرکلا هم سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در میدان انقلاب شهر امیرکلا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone