تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27502.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

هواوی به فهرست اعضای SDA بازگشت؛ تحریم‌ها لغو شدند؟

انجمن SDA که هفته گذشته به شکلی شتاب زده هواوی را تحریم کرده بود، تنها پس از چند روز و بدون ارائه هیچ توضیحی نام این کمپانی را به فهرست اعضای خود برگردانده است. [digipullqoute ...

انجمن SDA که هفته گذشته به شکلی شتاب زده هواوی را تحریم کرده بود، تنها پس از چند روز و بدون ارائه هیچ توضیحی نام این کمپانی را به فهرست اعضای خود برگردانده است.

تحریم هواوی به اهداف SDA ضربه می‌زند

تحریم هواوی توسط - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دولت آمریکا - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به باور بسیاری تنها بخشی از جنگ تجاری با چین است و برای رسیدن به منافع بزرگتر صورت گرفته. چندین شرکت بزرگ دیگر نظیر ARM نیز برای فرار از جرایم سنگین و به بهانه تکیه بر - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - فناوری های آمریکایی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به این موج پیوسته‌اند. نکته عجیب اما تصمیمات غیرمنطقی انجمن غیرانتفاعی SDA برای تحریم هواوی و رفع دوباره آن در کمتر از یک هفته است.

جمعه گذشته SDA، سازمان مرجع استانداردهای - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کارت حافظه با حذف هواوی از فهرست اعضای خود این شرکت را از پیاده سازی درگاه کارت حافظه SD یا microSD در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - محصولاتش محروم کرد. SDA که در قالب یک سازمان غیرانتفاعی بیش از هزار عضو دارد، برای این تصمیم خود هیچ توضیحی ارائه نکرده بود.تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

با گذشت تنها پنج روز از این اقدام حالا انجمن مذکور دوباره کمپانی چینی را به فهرست خود اضافه کرده اما - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - باز هم از ارائه اطلاعات بیشتر در این باره سرباز زده است. اقدامات ضد و نقیض SDA نشان دهنده عدم ثابت کافی در تصمیم گیری های این - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سازمان غیر انتفاعی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - است و بعید نیست چند روز دیگر دوباره دور نام هواوی خط قرمز بکشند.

هواوی در واکنش به تحریم از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - سوی نهادهای مختلف سعی کرده آنها را کم - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - اهمیت جلوه دهد. در این مورد هم یکی از مدیران ارشد تاکید کرده بود که برای استفاده از فناوری های بلوتوث، وای‌فای یا کارت حافظه نیازی به عضویت در هیچ انجمنی نیست.

کمپانی چینی سال گذشته و در کنار معرفی گوشی های سری میت ۲۰ از کارت حافظه نانو نیز رونمایی کرد که در صورت لزوم می تواند آنرا در میان رده ها و حتی مدل های اقتصادی نیز پیاده سازی کند. در صورت عملی شدن این فرضیه و با توجه به جایگاه هواوی در بازار موبایل، یکپارچگی کارت های microSD تا حد قابل توجهی کاهش می یابد.

از طرف دیگر هدف SDA تعیین استانداردهای کارت حافظه و تسهیل استفاده از آنها است اما تحریم هواوی در بدترین حالت، با ناچار کردن این شرکت به استفاده از کارت های حافظه غیراستاندارد، به عدم یکپارچگی در بازار منجر می شود که در تضاد کامل با اهداف این انجمن است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone