تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30434.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی، راهکار مدیاتک برای ورود به بازار موبایل های پرچمدار

طبق گزارشی که نشریه دیجی تایمز منتشر کرده چیپست های مدیاتک که پیشتر توان پردازشی گوشی های اقتصادی و نهایتا میان رده را تامین میکرد، امسال احتمالا به قلمرو موبایل های پیشرفته ورود پیدا می ...

طبق گزارشی که نشریه دیجی تایمز منتشر کرده چیپست های مدیاتک که پیشتر توان پردازشی گوشی های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - اقتصادی و نهایتا میان رده را تامین میکرد، امسال احتمالا به قلمرو موبایل های پیشرفته ورود پیدا می کنند. گزارشی که روز گذشته در همین رابطه منتشر شد - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نشان می دهد که این طراح چیپ تایوانی با بزرگان دنیای موبایل از جمله اپل، - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سامسونگ و شیائومی وارد مذاکره شده تا «فرصت های همکاری» با آنها را - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بیابد.

در گزارش دیجی تایمز آمده است که ارائه جیپست های پیشرفته برای گوشی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - های اقتصادی (دقیقا کاری که مدیاتک انجام می دهد) غالبا زمانی جواب می دهد که - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شرکتی دیرتر از بقیه وارد بازار می شود و می خواهد بلافاصله سهم خود را از آن بازار بگیرد. اما زمانی که شرکتی مثل مدیاتک شروع - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - به افزودن قابلیت های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پیشرفته نظیر هوش مصنوعی به چیپست های خود می کند آنگاه ممکن است که با دستان خود برای ورودش به بازار موبایل های پیشرفته مانع تراشی کند. در واقع احتمالا به همین خاطر بوده که این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کمپانی - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نتوانسته با ارائه چیپست هایی نظیر هلیو X30 توجه تولیدکنندگان گوشی را به خود جلب نماید و در نهایت تولید و توسعه چیپست های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - سری Helio X - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - خود برای دستگاه های پیشرفته را متوقف نماید.

حال خبر رسیده که این شرکت می خواهد از هوش - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مصنوعی برای فروش چیپ در بازارهای - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مختلف از جمله کامپیوتر، ارتباطات و محصولات الکترونیک مصرفی و حتی صنایع خودروسازی استفاده نماید. اما در رابطه با بازار موبایل مدیاتک باید این نکته را در نظر  داشته باشد که چندین سازنده موبایل هم اکنون درحال طراحی و - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - توسعه تکنولوژی هوش مصنوعی خود هستند و می خواهند آن را در چیپست های بومی شان به خدمت بگیرند. و در کنار این مساله مدیاتک رقیبی به نام کوالکام را پیش روی خود دارد که جای پای محکمی در بازار موبایل آمریکا دارد.

حرف از هوش مصنوعی به میان آمد شاید بد نباشد اشاره کنیم که مدیاتک این اواخر چیپست هلیو P90 را برای موبایل های میان رده معرفی کرده. این چیپست با کمک فرایند ۱۲ نانومتری تولید شده و در برگیرنده واحد پردازش هوش مصنوعی چند هسته ای (به اختصار APU) است که عملکردی تا چهاربرابر بهتر از هوش مصنوعی به خدمت گرفته شده در چیپ های - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - P60  و P70 دارد. این واحد پردازشی به سازندگان موبایل اجازه می دهد که امکان عکاسی با - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - رزلوشن بالا را در موبایل های اقتصادی برای کاربران خود فراهم نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر برازمان نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
بچه ها یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone