تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30435.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اسمارت تی وی های ۲۰۱۹ سامسونگ امکان اتصال به هر گجتی را خواهند داشت

چندی پیش مشخص سامسونگ برنامه خاصی برای اسمارت تی وی های ۲۰۱۹ خود در نظر گرفته و قصد دارد بار دیگر تلویزیون هوشمند را به مرکز سرگرمی‌ های خانگی خود بدل کند. حال قابلیت جدیدی به ...

چندی پیش مشخص سامسونگ برنامه خاصی برای اسمارت تی وی های ۲۰۱۹ خود در نظر گرفته و قصد دارد بار دیگر تلویزیون هوشمند را به مرکز سرگرمی‌ های خانگی خود بدل کند. حال قابلیت جدیدی به نام Remote Access یا دسترسی از راه دور به آنها اضافه شده و بدین وسیله، اسمارت تی وی های ۲۰۱۹ سامسونگ امکان اتصال به هر گجتی را خواهند داشت.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

بدین - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ترتیب کاربر می‌تواند - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - محتویات مختلف تمامی گجت‌های هوشمند خود را در صفحه تلویزیون مشاهده کند. علاوه بر این،همانطور که پیشتر گفته شده بود، این تلویزیون‌ها از موس و کیبورد پشتیبانی خواهند کرد.

این دو ویژگی جدید موجب می‌شود که کاربر بتواند در هر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نقطه از خانه، کارهای خود در تبلت یا گوشی را داخل صفحه تلویزیون مشاهده کند و در صورت نیاز تغییراتی روی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آنها ایجاد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کرده یا فعالیتش را ادامه دهد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

قابلیت جدید بکار رفته در اسمارت تی وی های ۲۰۱۹ سامسونگ به ویژگی گوگل کروم‌کست شباهت زیادی دارد اما کمپاین کره‌ای سعی کرده از آن ایده گرفته و قابلیت تلویزیون‌های هوشمندش را بهینه سازی کند.

با قابلیت کروم کست کاربر می‌توانست محتوای دلخواه روی تبلت یا موبایلش را انتخاب کرده و آن را به تلویزیون هوشمند منتقل نمیاد. - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - با این وجود کاربر هنوز مجبور بود که با استفاده از گجت قبلی تمامی تغییرات را ایجاد کند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

تفاوت سیستم دسترسی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از راه دور سامسونگ این است که کاربر می‌تواند به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - محتوای تمامی گجت‌های هوشمندش، دسترسی مستقیم داشته باشد و اسناد یا طرح‌های متنوع قرار گرفته در تبلت را روی نمایشگر تلویزیون مشاهده کند.

همچنین قادر است با استفاده صفحه کلید، ماوس یا ابزار‌های طراحی دیگر، تغییراتی در طرح‌ها یا اسناد - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - موردنظر ایجاد کرده و سپس - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آن را دخیره نماید. این مسئله می تواند  تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۱۹ سامسونگ را به بهترین - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گزینه نه تنها برای استفاده خانگی بلکه به عنوان نمایشگری برای اتاق‌های کنفرانس نیز بدل کند و تمامی کارکنان بتوانند با استفاده از آنها جلسات مفیدتری برگزار گنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone