تعمیرات یخچال سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24178.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ایرانسل و لالیگا تفاهم‌نامه همکاری‌شان را دو سال دیگر تمدید کردند

«ایرانسل» و «لالیگا» دو سال است که برای استعدادیابی فوتبال میان جوانان با یکدیگر همکاری دارند و حالا برای دوسال دیگر تفاهم‌نامه همکاری خود را تمدید کردند. ایرانسل پس از برگزاری ۶ دوره کمپ استعدادیابی اعلام ...

«ایرانسل» و «لالیگا» دو سال است که برای استعدادیابی فوتبال - تعمیرات یخچال سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - میان جوانان با یکدیگر همکاری دارند و حالا برای دوسال دیگر تفاهم‌نامه همکاری خود را تمدید کردند. ایرانسل پس از - تعمیرات یخچال سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برگزاری ۶ دوره کمپ استعدادیابی اعلام کرد هفته گذشته ۱۷ نفر از نوجوانان مستعد ۱۱ تا ۱۳ ساله از سراسر کشور را که در «کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل-لالیگا» حضور داشتند، طی یک اردوی رایگان ۱۰ روزه - تعمیرات یخچال سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - به اسپانیا اعزام کرده است.

«بیژن عباسی آرند» مدیرعامل ایرانسل با حضور در ساختمان مرکزی سازمان لیگ اسپانیا، لالیگا، پس از برگزاری جلساتی، تفاهم‌نامه همکاری ایرانسل - تعمیرات یخچال سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با لالیگا را برای دوسال دیگر، با هدف گسترش همکاری‎‌های طرفین، تمدید کرد. نخستین تفاهم‌نامه همکاری ایرانسل و لالیگا - تعمیرات یخچال سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در آذرماه سال ۹۶ با دو هدف «دسترسی به محتوای اختصاصی لالیگا به واسطه لنز ایرانسل» و «استعدادیابی در جهت بهبود - تعمیرات یخچال سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کیفیت فوتبال در ایران به ویژه در میان جوانان» امضا شد.

همکاری میان ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای کشور - تعمیرات یخچال سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و لالیگا به عنوان یکی از بزرگترین و مشهورترین لیگ‌ها در میان لیگ‌های فوتبال جهان، ابتدا پس از برگزاری ۳ دوره کمپ استعدادیابی فوتبال با حضور سفیران و مربیانی از لالیگا برای نخستین‌بار تمدید شد و حالا بعد از برگزاری ۶ دوره کمپ استعدادیابی و پخش ویدیوهای اختصاصی لالیگا بر بستر تلویزیون اینترنتی ایرانسل، لنز، این تفاهم‌نامه برای دوسال دیگر نیز تمدید شده است.

تعمیرات یخچال سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

بر اساس اعلام ایرانسل، پس از برگزاری ۶ دوره کمپ - تعمیرات یخچال سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - استعدادیابی، هفته گذشته ۱۷ نفر از نوجوانان مستعد ۱۱ تا ۱۳ ساله از سراسر کشور را که در «کمپ‌های استعدادیابی ایرانسل لالیگا» حضور داشتند، طی یک اردوی رایگان ۱۰ روزه به اسپانیا اعزام کرد. انجام سه بازی - تعمیرات یخچال سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دوستانه با تیم‌های نوجوانان «خیرونا»، «اتلتیکومادرید» و «لگانس»، بازدید از شهرهای - تعمیرات یخچال سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بارسلون و مادرید، حضور در ورزشگاه‌های «نیوکمپ»، «سانتیاگوبرنابئو» و «واندا متروپولیتانو»، بازدید از مقر لالیگا و ملاقات و تمرین با سفیر لالیگا، تماشای یکی از مسابقات لالیگا میان تیم‌های «لگانس» و «ویارئال» و آشنایی با امکانات حرفه‌ای فوتبال اسپانیا از جمله برنامه‌های این اردوی - تعمیرات یخچال سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تدارکاتی بوده که هم اکنون در حال برگزاری است.

عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل پس از امضای تمدید تفاهم‌نامه همکاری، از اردوی تمرینی منتخبان کمپ‌های ایرانسل لالیگا در مادرید نیز - تعمیرات یخچال سام در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دیدار کرد.

گفتنی ست ایرانسل، بزرگترین اپراتور دیتای کشور، تنها اپراتور موبایلی دارنده مجوز IPTV در ایران که نام تجاری لنز را برای آن انتخاب کرده، امکان دسترسی به خدمات چند رسانه‌ای متنوع برای مخاطبان را فراهم کرده است. لنز در کنار پوشش سراسری اینترنت پهن باند ایرانسل امکان دسترسی به برنامه‌های زنده، بازپخش برنامه‌های در حال اجرا و محتوای متنوع ویدیویی را برای مشترکان تدارک دیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone