تعمیرات یخچال سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24163.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

۱۰ پهپاد مسلح نیمی از تاسیسات نفتی عربستان را فلج کردند

در پی حمله ناوگانی از پهپادهای مسلح به تاسیسات نفتی آرامکو، عربستان سعودی از کاهش ۵ میلیون بشکه ای تولید روزانه نفت خبر داد. محل اجرای عملیات و میزان تخریب به بار آمده نشانگر پتانسیل بالای ...

در پی حمله ناوگانی از - تعمیرات یخچال سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پهپادهای مسلح به تاسیسات نفتی آرامکو، عربستان سعودی از کاهش ۵ میلیون بشکه - تعمیرات یخچال سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ای تولید روزانه نفت خبر داد. محل اجرای عملیات و میزان تخریب به بار آمده نشانگر پتانسیل بالای - تعمیرات یخچال سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پهپادها در حملات نظامی است.

بامداد شنبه مجموعه پالایشگاهی «البقیق» و میدان نفتی «حقل خریص» در شرق عربستان سعودی شاهد انفجارهای مهیبی بود که توسط ناوگانی از پهپادهای مسلح - تعمیرات یخچال سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - صورت گرفته است.

برد این پهپادهای نظامی ۱۴۵۰ کیلومتر است

ساعاتی پس از این انفجارها سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی «جنبش انصارالله» یمن طی گفتگو با شبکه «المسیره» نه تنها مسئولیت این انفجارها را برعهده گرفت بلکه تایید کرد که سعودی ها باید در آینده هم منتظر حملات مشابهی باشند.

تعمیرات یخچال سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

به گفته - تعمیرات یخچال سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یحیی سریع - تعمیرات یخچال سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این عملیات با استفاده از ده پهپاد مسلح صورت گرفته است. ظاهرا نیروهای امنیتی در لحظات پایانی به حضور پهپادها پی برده‌اند اما تیراندازی آنها نتوانسته مانع اجرای عملیات شود. در ویدیوهایی پس از حمله ستون های عظیمی از دود غلیظ به چشم می خورد که نشانگر صدمات گسترده تاسیسات نفتی است.

نیروهای حوثی که با عربستان در جنگ به سر می برند، تا کنون بیش از ۲۰۰ بار از پهپادها برای ضربه به طرف مقابل بهره برده اند اما این اولین بار است که پرنده‌ها بدون شناسایی تا عمق قابل توجهی به خاک عربستان نفوذ کرده اند.

پهپادها احتمالا از قابلیت های پنهانکاری و رادار گریزی بهره می‌برند

هرچند با توجه به فاصله صدها کیلومتری بین مرزهای یمن با محل اجرای عملیات، برخی مرکز شروع حملات را کشوری ثالث می دانند، با این حال «جیمز راجرز»، متخصص امنیت آشنا به فناوری پهپاد و محقق مطالعات امنیت ملی دانشگاه Yale از برد ۱۴۵۰ کیلومتری این پرنده خبر داده است.

راجرز با اشاره به تجزیه و تحلیل پهپادهای - تعمیرات یخچال سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بکار رفته در این عملیات توسط سازمان ملل متحد، تاکید می کند که برد بالای این درون‌ها امکان هدف گرفتن سایت های نفتی عربستان از یمن را به نیروهای حوثی می دهد:

توانایی اجرای حملات دوربرد و دقیق آسان نیست اما هدف - تعمیرات یخچال سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گرفتن زیرساخت ها در البقیق و خریص از توان تخریبی بالای پهپادها حکایت دارد. این دستاورد تکنولوژیکی چشمگیر و در عین حال نگران کننده است.

از آنجا که عربستان از تسلیحات دفاعی و شناسایی قدرتمندی بهره می برد، نفوذ به عمق خاک این کشور نشان دهنده بهره‌مندی پهپادهای مسلح یمنی از قابلیت های پنهانکاری اولیه نظیر جذب یا انحراف امواج رادیویی است.

 

تماشا کنید: پیشرفته ترین پهپاد DJI معرفی شد؛ با Storm آشنا شوید

- تعمیرات یخچال سام در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone