تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24176.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گام تازه اسنپ برای امنیت اطلاعات کاربران؛ نگاهی به قابلیت تماس امن [تماشا کنید]

«اسنپ» در جدیدترین اقدام خود قابلیت «تماس امن» را برای کاربران مسافر و راننده این سرویس حمل و نقل هوشمند راه‌ اندازی کرده است تا شماره موبایل هر دو کاربر اسنپ محفوظ مانده و احتمال ...

«اسنپ» - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بویین زهرا استان زنجان - در جدیدترین اقدام خود قابلیت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بویین زهرا استان زنجان - «تماس امن» را برای کاربران مسافر و راننده این سرویس حمل و نقل هوشمند راه‌ اندازی کرده است تا شماره موبایل هر دو - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بویین زهرا استان زنجان - کاربر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بویین زهرا استان زنجان - اسنپ محفوظ مانده و احتمال سواستفاده از شماره موبایل افراد از بین برود.

حفظ حریم خصوصی همیشه و برای همه افراد اهمیت داشته است و از آنجائیکه مهمترین اطلاعاتی که در یک سفر بین راننده و مسافر رد و بدل می‌شود همان شماره موبایل است، اسنپ قابلیت «تماس امن» را برای محفوظ نگه داشتن آن در سرتاسر کشور راه اندازی کرده است. البته این قابلیت ابتدا در شهرهایی نظیر مشهد، شیراز و در مجموع ۶۰ شهر کشور راه‌اندازی شده بود اما حالا تمامی کاربران - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بویین زهرا استان زنجان - اسنپ در هر کجای کشور می‌توانند از این سرویس بهره ببرند.

استفاده از این سرویس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بویین زهرا استان زنجان - کاملا اختیاری است و پس از فعال شدن آن یک شماره میانی برای هر دو کاربر نمایش داده می‌شود. در واقع در میان تماس گیرنده و پاسخ دهنده تماس، اپراتوری قرار می‌گیرد که یک شماره امن را به آنها نمایش می‌دهد. برای فعال‌سازی این سرویس، عدد ۲۰۰ را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بویین زهرا استان زنجان - به سرشماره ۱۰۰۰۵۵۰ ارسال کنید یا برای لغو آن، عدد ۲۰۱ را به همان شماره بفرستید.

برای بررسی ساز و کار تماس امن، به دفتر اسنپ رفتیم و با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بویین زهرا استان زنجان - مدیران بخش‌های مختلف این شرکت گفتگو کردیم. در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر بویین زهرا استان زنجان - این گزارش ویدیویی، نحوه عملکرد این سرویس و چرایی توسعه آن را از زبان مدیران این پلتفرم حمل‌ونقل هوشمند بشنوید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone