تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24161.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

محققان دستگاهی برای تولید برق از تاریکی ساختند

دانشمندان دستگاهی ساخته‌اند که عملکردی عکس سلول‌های خورشیدی از خود نشان می‌دهد و قادر به تولید برق در تاریکی شب است. در حالی که انرژی و روش تولید آن توسط انسان‌ها به یکی از مباحث ...

دانشمندان دستگاهی ساخته‌اند که عملکردی عکس سلول‌های خورشیدی از خود نشان می‌دهد و قادر به تولید برق در تاریکی شب است.

در حالی که انرژی و روش تولید آن توسط انسان‌ها به یکی از مباحث اصلی دوران - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - مدرن تبدیل شده تیمی از دانشمندان سعی دارند از هر منبع موجود برای تولید انرژی استفاده کنند. آن‌ها - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - توانستند با صرف هزینه‌ای در حدود 30 دلار و با استفاده از پدیده‌ای به نام خنک کنندگی تشعشعی، یک لامپ LED را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - روشن کنند.

«شانهویی فن» نویسنده این مقاله و پروفسور رشته مهندسی برق از دانشگاه استنفورد در این باره گفت:

مقادیر انرژی که از خورشید به زمین می‌رسد باید تقریبا برابر همان مقدار - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - انرژی باشد که به وسیله تابش گرمایی از زمین خارج می‌شود تا دمای زمین حدودا ثابت باقی بماند. با این حساب انرژی زیادی برای برداشت در دسترس ما خواهد بود.

در این تحقیق، پژوهشگران اشاره کرده‌اند که 1.3 میلیارد نفر دسترسی مناسبی به برق ندارند. با اینکه در این مناطق می‌توان از سلول‌های خورشیدی استفاده کرد اما به منظور ذخیره‌سازی انرژی برای استفاده در شب نیاز به باتری‌های مخصوص است که باعث بالا رفتن هزینه‌ها می‌شود. به همین خاطر محققان به فکر توسعه روشی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - افتاده‌اند که بتوان با استفاده از آن در شب هم برق تولید کرد.

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس

سلول‌های خورشیدی با استفاده از نور خورشید و متدی به نام اثر فتوولتائیک برق تولید می‌کنند، اما برخی از این پنل‌ها هم با روش ترمال یا گرمایی کار می‌کنند. خورشید گرم بوده و زمین از آن خنک‌تر است و این اختلاف دمایی را می‌توان به انرژی قابل استفاده تبدیل کرد. محققان با به کارگیری عکس این روش سیستمی ساخته‌اند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - که زمین را به عنوان منبع گرما در نظر می‌گیرد.

این سیستم از یک دیسک آلومینیومی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - 20 سانتیمتری با رنگ مشکی تشکیل شده که به یک ژنراتور ترموالکتریسیته وصل بوده و دیسک آلومینیومی در حالت عادی چند درجه سردتر از محیط اطراف خود است. گرما از زمین به سمت هوا حرکت می‌کند و از هوا هم به ژنراتورهای ترموالکتریسیته و سپس به دیسک‌ها منتقل می‌شود.

در آزمایشات انجام شده با استفاده از این سیستم، محققان موفق به تولید 25 میلی‌وات بر متر مربع توان شدند و با آن یک لامپ LED کوچک را روشن کردند. طی زمان روز این دستگاه مثل یک سلول - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - خورشیدی معمولی عمل کرده و با جذب نور خورشید برق تولید می‌کند.

دانشمندان می‌گویند با استفاده از عایق‌گذاری بیشتر و در آی و هوای خشک می‌توانند تا 0.5 وات بر متر مربع دیسک برق تولید کرده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - و با به کارگیری دیسک‌های بزرگتر حتی برق یک خانه را به طور کامل تامین کنند. با اینکه این روش به قدرتمندی پنل‌های خورشیدی عمل نمی‌کند و قادر نیست به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - اندازه آن‌ها انرژی تولید کند اما می‌توان از آن برای تولید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر داراب استان فارس - برق در هنگام شب و نبود نور خورشید استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone