تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24170.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ده فناوری که بیشترین شانس را برای نجات کره زمین دارند

سیاره زمین تا پیش از پیدایش انسان میلیون‌ها سال به حیات طبیعی خود سرگرم بود اما به لطف حضور بشر در دهه‌های گذشته با چالش هایی نظیر تغییرات اقلیمی، اسیدی شدن اقیانوس ها، جنگل زدایی و ...

سیاره زمین تا پیش از پیدایش انسان میلیون‌ها سال به حیات طبیعی خود سرگرم بود اما به لطف حضور بشر در دهه‌های گذشته با چالش هایی نظیر تغییرات اقلیمی، اسیدی شدن اقیانوس ها، جنگل زدایی و افزایش سطح کربن دست به گریبان شده است.

بخشی از این معضلات میراث تکنولوژی‌های غیر بهینه‌ای است که استفاده از آنها هنوز متوقف نشده، با این حال در سالیان اخیر فناوری‌های سازگار با محیط زیست قدرتمندی هم توسعه یافته که در ادامه به ۱۰ مورد برتر از آنها اشاره کرده ایم.

۱۰. شیشه خورشیدی

شیشه سولار یا خورشیدی یک فناوری نوظهور است که در حوزه های طراحی و توسعه پایدار سر و صدای زیادی به پا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرده. همانطور که از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - نام این پنل ها پیدا است، علی رغم برخورداری از ظاهر شیشه ای قادر به جذب انرژی خورشید و تبدیل آن به الکتریسیته هستند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل

پنل های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - سولار معمولی بازدهی ۲۵ درصدی دارند اما این شیشه ها بخشی از این بازدهی را فدای شفاف بودن می کنند. برای مثال - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - شیشه های سولار دانشگاه میشیگان ۵۰ درصد از نور را از خود عبور داده و بازدهی ۱۵ درصدی دارند. بر اساس پژوهش ها از طریق ۵ تا ۷ میلیون متر مربع از این شیشه ها می توان ۴۰ درصد از انرژی الکتریسیته کل آمریکا را تامین کرد.

۹. گرافن

ویژگی های گرافن به حدی فوق العاده است که می - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - توان آنرا ماده ای جادویی نامید. گرافن به لطف تشکیل شدن از لایه منفرد اتم‌ها، نازک ‌ترین و مقاوم ترین ماده جهان و رسانای قابل توجه الکتریسیته و گرماست. در واقع این ماده صدها بار از آهن مقاوم تر، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - از کاغذ باریکتر و از مس رساناتر است.

گرافن به واسطه بازدهی فوق العاده نسبت به ابزارهای کنونی، نگاه محققان را به خود خیره کرده و به باور بسیاری پس از برنز، آهن، فولاد و سیلیکون عصر جدیدی را در دنیای علم رقم خواهد زد. از کاربردهای احتمالی گرافن می توان به فیلتر آب، انتقال انرژی در فواصل طولانی و سامانه‌های فتوولتاییک برای تولید برق از انرژی خورشیدی با حداقل اتلاف اشاره کرد.

۸. پلاستیک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - های گیاهی

پلاستیک معمولی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - به خاطر فرایند تجزیه بسیار طولانی خطرات بی شماری را برای محیط - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - زیست و حتی جانوران به دنبال دارد. همین عامل باعث شده محققان به توسعه پلاستیک های مبتنی بر گیاه روی بیاورند که به آسانی در طبیعت تجزیه خواهند شد.

در حال - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - حاضر تحقیقات چند خودروساز نشان داده که پوست گوجه فرنگی به دلیل سازگاری با محیط زیست می تواند جایگزینی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - مناسب برای کربن به کار رفته در تایرها، شلنگ ها و بوشینگ های سیستم تعلیق باشد. کمپانی فورد هم در حال انجام آزمایش هایی برای استفاده از بامبو و محصولات جانبی گیاه آگاو به جای پلاستیک های فعلی است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل

یک کمپانی اندونزیایی به نام Avani Eco از پنج سال قبل سرگرم تولید پلاستیک های زیستی است. گروهی از محققان آمریکایی نیز با استفاده از میکروارگانیسم هایی که از جلبک دریایی تغذیه می کنند، پلاستیک های زیست تخریب پذیر تولید کرده اند.

۷. گوشت مصنوعی

شاید این حرف شعاری به نظر برسد اما مصرف بالای گوشت فشار بسیاری زیادی را به کره زمین وارد می کند. تولید هر ۱۰۰ گرم گوشت مستلزم چرای دام ها در محیطی به مساحت ۱۶۴ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - متر مربع است و همین عامل یکی از دلایل اصلی نابودی مراتع و جنگل ها در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - آفریقای مرکزی و جنوبی به شمار می رود.

برآوردها نشان داده پرورش دام های اهلی باعث ۱۴.۵ درصد از  انتشار گازهای گلخانه ای است. مصرف مقادیر فراوان آب شیرین و آلودگی ناشی از کشتارگاه ها - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - را هم باید به این مورد اضافه کرد.

خبر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - خوب این است که استارتاپ ها با دو روش استفاده از ترکیبات گیاهی یا کشت بافت حیوانی از طریق سلول های بنیادی به موفقیت بالایی در تولید گوشت مصنوعی بی نیاز از حیوانات دست پیدا کرده اند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل

کمپانی «Impossible Foods» نوعی گوشت قرمز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - مصنوعی بر پایه ترکیبات گیاهی تولید می - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - کند که تجربه طعم مطبوع را بدون خون و خونریزی میسر می سازد.

یکی دیگر از شرکت های معروف Mosa Meat - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - است که علاوه بر بافت‌های عضله‌ای از بافت‌های چربی نیز استفاده می‌کند تا این نوع گوشت‌ها را لذیذتر و آبدارتر از قبل کند. Memphis Meats هم در زمینه گوشت مرغ مصنوعی فعالیت دارد.

۶. باتری ها

انرژی یکی از فاکتورهایی محدود کننده فناوری های سبز - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - است. برای مثال جریان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - باد و نور خورشید قادر به تامین انرژی فراوانی است اما - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - متوقف شدن جریان باد در برخی ساعات یا آفتابی شدن هوا باعث شده بسیاری از کمپانی ها تمایلی به استفاده از انرژی های تجدید پذیر نداشته باشند.

بسیاری از این محدودیت ها ناشی از فقدان باتری های قدرتمند برای ذخیره انرژی است. گران بودن فناوری کنونی تولید باتری، طولانی بودن زمان شارژ و ظرفیت نه چندان زیاد آنها محدودیت هایی است که باید از پیش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - رو برداشته شوند و تلاش هایی در این راستا صورت گرفته است.

کمپانی Form Energy در حال توسعه باتری های جریان سولفور گوگرد است که به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - ازای هر کیلو وات ساعت بین ۲۰۰ تا ۲۰ برابر ارزانتر از مدل های لیتیومی تمام می شوند. محققان چینی هم با اضافه کردن گرافن به کاتد باتری سولفور لیتیوم و اصلاح آن با کبالت دی سولفید کارایی این نوع باتری ها را بهبود بخشیده اند.

۵. حسگرهای زیست محیطی

برای نجات زمین پیش از هر چیز باید شرایط آن را بسنجیم و یکی از بهترین ابزارها برای اینکار فناوری سنسورهای توزیع شده است که در صورت ادامه روند کنونی به زیرساختی برای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - تمامی فرایندهای پایدار زیست محیطی در آینده تبدیل خواهد شد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل

از حسگرهای زیست محیطی می‌توان در سنجش کیفیت هوا و آب، شناسایی آلودگی ها، ردیابی اسیدی شدن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - منابع آبی، اندازه گیری دما، جابجایی، فشار و دیگر معیارهای حیاتی استفاده کرد. یکی از جدیدترین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - دستاوردها در این زمینه غبار هوشمند است که از ابزارهایی با ابعاد میلیمتری تشکیل شده. این دستگاه‌ها به انواع سنسور، دوربین و لوازم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - ارتباطی مجهز بوده و داده های جمع آوری - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - شده را پس از پردازش اولیه برای ذخیره سازی و تحلیل دقیق‌تر به مرکز ارسال می کنند.

۴. شبکه هوشمند برق

فرایند کاری - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - شبکه های تامین برق میراثی ناکارآمد از قرون ۱۹ و ۲۰ است. این شبکه‌ها معمولا به صورت متمرکز ایجاد شده و برق را به کانال های زیر مجموعه توزیع می کنند که در نهایت به خانه ها، منازل و غیره می رسد.

شبکه ها برق فعلی مشکلات بسیاری به همراه دارند، برای مثال در ایران بیش از ۹۰ درصد برق تولیدی توسط نیروگاه‌های سوخت فسیلی تامین می شود. این شبکه ها علاوه بر اتکای به سوخت های فسیلی نسبت به نوسانات در مصرف هم حساسیت بالایی دارند که برای غلبه بر آن معمولا بیش از حد نیاز برق تولید می شود.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل

راه حل غلبه بر این مشکلات توسعه شبکه های هوشمند است که همین حالا در آمریکا و کشورهای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - دیگر به صورت آزمایشی پیاده سازی شده اند. شبکه های هوشمند امکان تامین انرژی به صورت محلی و حتی در مقیاس خانه را فراهم می کنند. در این شبکه ها با تکیه بر حسگرهای زیست محیطی تنها به اندازه نیاز برق تولید می شود بلکه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - مقادیر اضافی احتمالی هم در باتری ها ذخیره شده یا به شبکه بالادستی ارسال خواهد شد.

بر اساس تحقیقات موسسه Electric Power شبکه های هوشمند برق تا سال - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - ۲۰۳۰ میزان انتشار کربن دی اکسید را در مقایسه با ده سال قبل تا ۵۸ درصد کاهش خواهند داد.

۳. جذب کربن

وجود مقادیر انبوه کربن دی اکسید در جو باعث گرمایش زمین شده اما یک کلاس نوظهور از فناوری ها با عنوان «جذب و ذخیره - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - کربن» (CCS) امیدواری هایی را برای بهبود این وضع به همراه آورده است.

CCS  امکان جداسازی کربن دی اکسید از گازهای تولید شده در فرایندهای صنعتی به سه روش را میسر می سازد: جذب پیش از احتراق، جذب پس از احتراق و احتراق کامل سوخت. در این روش کربن از طریق لوله ها منتقل شده و به شکل جامد زیر زمین ذخیره می شود.

دو سال قبل نخستین نمونه از این فناوری ها در سوییس آغاز به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - کار کرد و پس از آن استارتاپ هایی در آمریکا و کانادا هم همین مسیر را دنبال کردند.

۲. همجوشی هسته ای

خورشید یک راکتور همجوشی طبیعی است که در آن اتم های هیدروژن پس از برخورد با سرعت بسیار بالا به هم جوش خورده و اتم هلیوم را به وجود می آورند. انسان هم از مدت ها قبل به دنبال شبیه سازی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - فناوری بوده اما توفیق چندانی به دست نیاورده است.

همجوشی هسته ای از نظر زیست محیطی فوق العاده است چون در آن هیچ کربنی در جو منتشر نمی شود. برخلاف روش شکافت هسته ای که در نیروگاه های متداول مورد استفاده قرار می گیرد، همجوشی هسته ای زباله کمتری تولید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرده و در عین حال سه تا چهار برابر انرژی بیشتری تولید می کند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل

مشکل اینجاست که برای تولید انرژی مثبت از همجوشی دو ذره، واکنش باید در دمای میلیون ها درجه سانتیگراد رخ دهد، به عبارت دیگر محفظه مورد استفاده از هر جنسی هم که باشد ذوب خواهد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - شد.

راه غلبه بر این مشکل نگه داشتن واکنش در پلاسمای مایع است به گونه ای - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - که حرارت جهنمی به محفظه نرسد. محققان بر این باورند که با استفاده از آهنرباهای فوق قدرتمند می توان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - به آن دست پیدا کرد. به گفته محققان MIT به لطف کلاس جدیدی از آهنرباها برق تولیدی از راکتورهای همجوشی هسته ای تا ۱۵ سال دیگر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - وارد مدار خواهند شد.

همچنین کمپانی آمریکایی Agni روشی را ابداع کرده که در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - آن پرتوی یون ها با استفاده از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - میدان های الکتریکی و مغناطیسی روی منبع سوخت جامد متمرکز شده و دیگر نیازی به کنترل طولانی آنها نخواهد بود.

۱. هوش مصنوعی

هوش مصنوعی همیشه با سناریوهای علمی تخیلی مثل رستاخیز ربات ها، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پارس آباد استان اردبیل - نابودی هسته ای و به بردگی گرفتن نژاد بشر همراه بوده اما علی رغم این تردیدها AI یکی از راه‌های خلاص شدن از مخمصه‌ای است که خودمان باعث آن شده ایم.

برنامه AI for Earth مایکروسافت یکی از پروژه هایی است که با تکیه بر هوش مصنوعی به دنبال کمک به سیاره زمین است. در این برنامه بودجه ای مشخص در اختیار ۲۰۰ تیم پژوهشی قرار گرفته تا کاربرد فناوری های AI را در زمینه های تنوع زیستی، اقلیم، آب و کشاورزی بررسی کنند.

در حال حاضر محققان از الگوریتم های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل سطوح یخی و تغییرات آنها و تعیین بهترین مکان برای جنگل کاری به منظور بهینه سازی جذب کربن استفاده می کنند. گوگل همین حالا با تکیه بر هوش مصنوعی انرژی صرف شده برای خنک سازی دیتاسنترها را تا ۳۰ درصد کاهش داده است.

هوش مصنوعی در آینده نزدیک مصرف آب و آفات شیمیایی در کشاورزی را به حداقل خواهد رساند. این الگوریتم ها با بهینه سازی مسیر حرکت ماشین های خودران آلودگی هوا را کاهش داده و در تحقیقات علمی برای تولید مواد سازگار با محیط زیست به محققان کمک می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone