تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24166.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

سرفیس لپ‌تاپ ۳ با نمایشگر ۱۵ اینچی در راه است

مایکروسافت خود را برای برگزاری یک رویداد در ماه آینده آماده می کند که احتمالا طی آن شاهد رونمایی از نسخه بزرگتر سرفیس لپ تاپ خواهیم بود. کمپانی آمریکایی جمعه گذشته با ارسال دعوتنامه هایی ...

مایکروسافت خود را برای برگزاری یک رویداد در ماه آینده آماده می کند که احتمالا طی آن شاهد رونمایی از نسخه بزرگتر سرفیس لپ تاپ خواهیم بود.

کمپانی آمریکایی جمعه گذشته با ارسال دعوتنامه هایی به رسانه ها برگزاری یک رویداد در ۱۰ مهرماه را تایید کرد. مراسم ماه اکتبر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - ردموندی ها به معرفی محصولات سخت افزاری مختلفی اختصاص دارد که یکی از آنها احتمالا سرفیس لپ تاپ ۳ با نمایشگر ۱۵ اینچی و نسبت تصویر ۳ به ۲ خواهد بود. پیش از این گمانه زنی هایی مبنی بر معرفی لپ تاپی با چیپست AMD به گوش می رسد و بعید نیست این تراشه در مدل مورد بحث به کار برده شود.

در صورتی که این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - گزارش درست در آب درآید، تنور رقابت بین سری‌های سرفیس لپ تاپ و مدل های هیبریدی سرفیس بوک داغ تر خواهد شد. مایکروسافت در حال حاضر سرفیس بوک ۲ را در دو نسخه ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی با پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i5-8350u عرضه می کند اما انتظار نمی رود در رویداد پیش رو مدل تازه ای از آن معرفی شود.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان

در مراسم پیش رو که با حضور «ساتیا نادلا»، مدیرعامل و هم «پانوس پانای»، مدیر ارشد - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - شرکت برگزار می شود، احتمالا شاهد معرفی سرفیس پرو ۷ با درگاه USB-C، تبلت سرفیس با چیپ کوالکام، اسپیکر قابل حمل و یک سرفیس با نمایشگر دوگانه خواهیم بود.

آنطور که از پتنت های سرفیس دو نمایشگره برمی آید، با دستگاهی دو قسمتی مواجهیم که نمایشگری OLED سراسر آن را در برگرفته. این دو قسمت از طریق لولایی به هم متصل شده اند که به کمک نوعی مایع، فشار به وجود آمده روی نمایشگر قابل انعطاف را کاهش می دهد.

یکی دیگر از محصولاتی که شانس حضور در رویداد مذکور - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - را دارد، سیستم عامل ویندوز لایت است که با هدف رقابت با  کروم او اس توسعه یافته و ظاهرا برای دستگاه‌های تاشو و با نمایشگر دوگانه بهینه سازی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - شده است.

 

تماشا کنید: مایکروسافت با آقای مک بوک - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر کاشان استان اصفهان - اپل را به سخره گرفت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone