تعمیرات یخچال هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24175.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد بازوی پروتزی

اندام‌های پروتزی سال به سال پیشرفته‌تر می‌شوند اما قدرت و دقت بیشتر آن‌ها لزوما به سهولت استفاده یا کاربرد موثرتر آن‌ها منجر نمی‌شود زیرا افرادی که با قطع عضو دست و پنجه نرم می‌کنند فقط ...

اندام‌های پروتزی سال به سال پیشرفته‌تر می‌شوند اما قدرت و دقت بیشتر آن‌ها لزوما به سهولت استفاده یا کاربرد موثرتر آن‌ها منجر نمی‌شود زیرا افرادی که با قطع - تعمیرات یخچال هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - عضو دست و پنجه نرم می‌کنند فقط تا حد پایه‌ای قابل به کنترل این اندام‌ها هستند. در پژوهشی - تعمیرات یخچال هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - که دانشمندان سوییسی به آن مشغولند راهکار امیدبخشی از کنترل بازوی پروتزی با استفاده از هوش مصنوعی به دست آمده است.

مثلا فردی که با قطع عضو از بالای آرنج رو به رو شده به وسیله سنسورهای نصب شده در ماهیچه‌های باقیمانده و سیگنال‌های دیگر می‌تواند بازوی پروتزی متصل به دست خود را به حرکت در آورده و به جهت - تعمیرات یخچال هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مد - تعمیرات یخچال هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نظر اشاره کند و اشیاء را بردارد یا رها کند. با این حال تاندون‌ها و ماهیچه‌هایی که در حالت عادی کنترل انگشتان را به عهده دارند با آن بخش دست فرد از بین رفته‌اند و بنابراین توانایی‌های بسیاری که در یک دست سالم وجود دارد نیز به همراه آن‌ها از بین رفته است.

برای حل این مشکل محققان دانشگاه EPFL وارد عمل شده‌اند. اگر دست بداند که بعد از گرفتن یا رها کردن اجسام باید چه عکس‌العملی نشان دهد دیگر محدود بودن به همین - تعمیرات یخچال هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دو عمل مشکل بزرگی نخواهد بود. دقیقا مثل عکس العملی که دست انسان بدون نیاز به فکر کردن در هنگام گرفتن اجسام از خود نشان - تعمیرات یخچال هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می‌دهد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

در این روش فردی که از بازوی پروتزی استفاده می‌کند یک مدل یادگیری ماشین را از طریق مشاهده سیگنال ماهیچه‌های فرد در حین انجام حرکات مختلف - تعمیرات یخچال هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و گرفتن اجسام تعلیم می‌دهد. فرد این حرکات را بدون داشتن دست واقعی و به بهترین وجهی که می‌تواند انجام می‌دهد تا دست رباتیک با همین اطلاعات پایه یاد بگیرد که باید در هر حرکت چطور اجسام را بگیرد و این - تعمیرات یخچال هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - عمل را با پایش و بیشینه کردن سطح تماس با اجسام به صورت آنی و همزمان بهبود ببخشد.

زمانی که کار فرد با شیء مورد نظر تمام شد نیز دست پروتزی سیگنال رهاسازی را در ماهیچه فرد حس کرده و عکس‌العمل لازم را انجام می‌دهد.

فعلا - تعمیرات یخچال هایر در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این روش در مراحل آزمایشی قرار دارد و با یک دست پروتزی و نرم‌افزار  غیر بهینه تست شده است. اما نتایج به دست آمده امیدوار کننده هستند و می‌توانند به عنوان سنگ بنای نسل بعدی پروتزهای هوشمند مورد استفاده قرار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone