🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  2. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20725.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از اسکوترهای برقی Mi Electric Scooter Pro 2 و Scooter 1S رونمایی کرد

شیائومی از دو اسکوتر برقی جدید به نام‌های Mi Electric Scooter Pro 2 و Mi Electric Scooter 1S رونمایی کرد. این دو محصول با موتور قدرتمند، شعاع حرکتی مناسب و نمایشگر LCD به زودی روانه ...

شیائومی از دو اسکوتر برقی جدید به نام‌های Mi Electric Scooter Pro 2 و Mi Electric Scooter 1S رونمایی کرد. این دو محصول با موتور قدرتمند، شعاع حرکتی مناسب و نمایشگر LCD به زودی روانه بازار می‌شوند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان

اسکوتر برقی Mi Electric Scooter Pro 2 تا شعاع حرکتی ۴۵ کیلومتر قابل استفاده بوده و حداکثر سرعت آن ۲۵ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. سازنده می‌گوید این مدل توانایی بالا رفتن از سربالایی با شیب ۲۰ درجه را داشته و برای سفرهای درون شهری ایده آل است.

کاربران به کمک - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - نمایشگر LCD این محصول می‌توانند سرعت لحظه‌ای و وضعیت چراغ‌های جلو را مشاهده کرده و کارهایی نظیر انتخاب حالت راندن و اتصال به بلوتوث را انجام دهند. این اسکوتر از موتور ۳۰۰ واتی، سیستم ترمز دوگانه و چرخ‌های بادی با قابلیت جذب ضربه برخوردار است. به گفته سازنده چراغ جلوی ۲ واتی این اسکوتر تا مسافت ۱۰ متری را - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - روشن کرده و مسیریابی در شب را آسان تر می‌کند.

شیائومی همچنین در همکاری با تیم فرمول یک مرسدس بنز از نسخه مخصوص این اسکوتر رونمایی کرد که به زودی روانه بازار می‌شود.

اسکوتر Mi Electric Scooter Pro 2 با قیمت ۵۷۰ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - دلار به بازار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - عرضه خواهد شد.

Mi Electric Scooter 1S

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان

اسکوتر Mi Electric Scooter 1S همان اسکوتر MIJIA Electric Scooter 1S است که مدتی قبل در چین به بازار عرضه شد و - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - از قابلیت‌های کمتری نسبت به Mi Electric Scooter Pro 2 برخوردار است. شعاع حرکتی این محصول ۳۰ کیلومتر (بسته به نوع حرکت) بوده و راندن با حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر بر ساعت را به ارمغان می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به نمایشگر اشاره کرد که مشکلات فنی اسکوتر را به اطلاع کاربر رسانده و اطلاعاتی همچون سرعت، وضعیت رانندگی، شارژ باقی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - مانده باتری و دیگر داده‌های مرتبط را به طور لحظه‌ای نشان می‌دهد.

اسکوتر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - Mi Electric Scooter 1s ضمن حفظ طراحی مینیمال نسل قبل، از بدنه آلیاژ آلومینیوم مستحکم برخوردار بوده و ۱۲.۵ کیلوگرم وزن دارد. - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - یکی از ویژگی‌های قابل توجه این مدل توانایی حمل بار تا ۱۰۰ کیلوگرم است. کاربر - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - می‌تواند به کمک ضامنی که در انتهای دسته اسکوتر قرار گرفته آن را در چند ثانیه جمع کرده و با خود حمل کند. این محصول از موتور ۲۵۰ واتی DC با نهایت خروجی ۵۰۰ وات نیرو گرفته و از سه حالت رانندگی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر سبزوار استان خراسان - نرمال، اسپرت و ذخیره انرژی بهره می‌برد.

اسکوتر Mi Electric Scooter 1s از تایرهای ۸.۵ اینچی بادی و ترمز دیسکی مجهز به سامانه ABS در جلو و عقب برخوردار بوده و با قیمت ۴۵۵ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آیسان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب میتونم یه سوال بپرسم تعمیرچی منطقه امیرکبیر سبزوار تعمیرات داره.
پاسخ: بله در امیرکبیر شهر سبزوار خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone