تعمیرات یخچال سینجر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35158.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تبلت گلکسی تب اس 4 سامسونگ همراه با یک سخت افزار جانبی از راه خواهد رسید

نسل چهارم از تبلت های گلکسی تب اس احتمالاً در جریان نمایشگاه IFA امسال معرفی می شود؛ اما این بدان معنا نیست که برای اطلاع از جزییات سخت افزاری و سایر مشخصه های دستگاه باید ...

نسل چهارم از تبلت های گلکسی تب اس احتمالاً در جریان نمایشگاه IFA امسال معرفی می شود؛ اما این بدان معنا نیست که برای اطلاع از جزییات سخت افزاری و سایر مشخصه های دستگاه باید چند ماه دیگر منتظر بمانیم. طی یک ماه گذشته، گلکسی تب اس 4 دو بار در فضای مجازی رویت شده است و در هر دو دفعه، شاهد انتشار جزییات - تعمیرات یخچال سینجر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بیشتر درباره آن بوده ایم.

به عنوان مثال هم اکنون می دانیم که سامسونگ برای تجهیز گلکسی تب اس 4 به چیپست اسنپدراگون 835 برنامه ریزی کرده و اندروید اوریو نیز - تعمیرات یخچال سینجر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به صورت پیش فرض روی آن نصب خواهد بود. این تبلت حالا با شماره مدل SM-T737P نیز رویت شده که نشان می دهد بار دیگر در انحصار اپراتور مخابراتی اسپرینت خواهد - تعمیرات یخچال سینجر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بود.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

گذشته از گلکسی تب اس 4، سامسونگ احتمالاً از یک سخت افزار جانبی نیز رونمایی خواهد کرد که - تعمیرات یخچال سینجر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - Book Cover Keyboard نامیده می شود. این - تعمیرات یخچال سینجر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - سخت افزار جانبی پیشتر جوازهای لازم را در کره جنوبی دریافت کرده و با توجه به شماره مدل آن (یعنی EJ-FT830)، به صورت خاص برای گلکسی تب اس 4 ساخته شده که تحت عنوان - تعمیرات یخچال سینجر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - M-T830 و SM-T835 نیز شناخته می شود.

بنابر سایر جزییات فاش شده، تبلت کهکشانی بعدی سامسونگ علاوه بر چیپست پرچمدار سال گذشته کوالکام به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت - تعمیرات یخچال سینجر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - حافظه داخلی تجهیز خواهد شد و نمایشگر 10.5 اینچی آن، نسبت ابعادی معادل 16:10 دارد. یک بار دیگر لازم به اشاره است که گلکسی تب اس 4 و کاور کیبورد آن احتمالاً اواخر ماه آگوست یا اوایل ماه سپتامبر در جریان نمایشگاه IFA 2018 برلین رونمایی رسمی خواهند شد.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone