تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35167.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

حالا می‌توانید نقشه اپل را به وب‌سایت خود اضافه کنید

در خلال رویداد WWDC که فردا به پایان می‌رسد، اپل نقشه خود را هم فراموش نکرد و از یک تغییر بزرگ برای «نقشه اپل» (Apple Maps) پرده برداشت. با توجه به اطلاعات به دست آمده، اهالی ...

در خلال رویداد WWDC که فردا به پایان می‌رسد، اپل نقشه خود را هم فراموش نکرد و از یک تغییر بزرگ برای «نقشه اپل» (Apple Maps) پرده برداشت. با توجه به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اطلاعات به دست آمده، اهالی کوپرینو قابلیتی را فراهم کرده‌اند تا به واسطه آن کاربران بتوانند نقشه اپل را به وب‌سایت خود اضافه کنند. این کمپانی در بیانیه‌ای رسمی گفت:

MapKit JS اپل مپس را به وب می‌آورد. کتاب‌خانه جدید جاوا اسکریپت اجازه می‌دهد تا نقشه‌های تعاملی را در صفحات مجازی قرار بدهید، نقشه‌های کاملی که - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - با سرویس‌های اپل مپس در ارتباط هستند و ویژگی‌هایی همانند نمایش مختصات یک نقطه خاص را دارند

در کنار ویژگی‌های بالا، این نقشه‌ها از صفحات لمسی نیز پشتیبانی می‌کنند و همچنین توسعه‌دهندگان قابلیت این را دارند تا یک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - منطقه خاص از نقشه را به وب‌سایت بیافزایند. بنابراین کاربران می‌توانند در آن نقطه به جستجو مکان و مسیرهای مختلف بپردازند. بد نیست بدانید MapKit JS کتاب خانه جدید زبان جاوا اسکریپت است - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - و اپل به کمک همین کتاب خانه توانسته به این مهم برسد.

WWDC سه روز پیش آغاز شد و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مهمترین اتفاق این رویداد به معرفی iOS 12 باز می‌گشت. به ادعای اپل، در این نسخه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن‌ها 40 درصد سریع‌تر از گذشته بارگذاری می‌شوند و سرعت ظاهر شدن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کیبورد هم با افزایشی 50 درصدی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - مواجه بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone