تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35166.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

رابط کاربری EMUI 8 در گوشی هواوی Y7 پرایم 2018 چه قابلیت هایی دارد؟

طراحی در عصر حاضر، مباحث متعدد و متنوعی را در بر می گیرد و صرفاً به طراحی گرافیکی محدود نیست. وقتی کسی می گوید «من طراح هستم» نمی توان به راحتی منظورش را فهمید، چون ...

طراحی در عصر حاضر، مباحث متعدد و متنوعی را در بر می گیرد و صرفاً به طراحی گرافیکی محدود نیست. وقتی کسی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گوید «من طراح هستم» نمی توان به راحتی منظورش - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را فهمید، چون مسئولیت های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مختلفی بر عهده طراحان قرار دارد: طراح گرافیک، طراح پارچه، طراح داخلی، طراح مُد، طراح سرامیک و مانند اینها. شرکت های تکنولوژی هم بیش از پیش به چنین تخصصی نیاز دارند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تا بتوانند رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) سطح بالایی را در اختیار مصرف کننده قرار دهند.

طراحی UX به تجربه کاربری مربوط می شود و طراحی UI هم رابط کاربری را مد نظر دارد. - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هر دو مورد برای محصولات تکنولوژی، به ویژه برای تلفن های هوشمند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کاملاً حیاتی هستند و اگرچه ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند، اما نقش های متمایزی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را بر عهده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - داشته و نتایج - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - متفاوتی را ارائه می دهند. در نهایت یکپارچگی طراحی UI/UX به شهودی تر شدن نحوه استفاده از محصول می انجامد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

هواوی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 8 EMUI را شهودی ترین نسخه از این رابط کاربری می داند که به شما اجازه می دهد حتی بدون آشنایی با آن، به راحتی نحوه استفاده از موبایل را فراگرفته و زمان یادگیری را به حداقل برسانید. یکی از گوشی های اقتصادی جدید این شرکت یعنی هواوی Y7 پرایم 2018 هم به همین نسخه از رابط کاربری اموشن مجهز شده. در اینجا می خواهیم ببینیم هواوی چه تمهیداتی را برای استفاده ساده از این گوشی فراهم کرده است. با دیجیاتو همراه باشید.

 رابط کاربری EMUI 8 در هواوی Y7 پرایم 2018

پیش از این در مورد قابلیت های جدید EMUI 8 در پرچمداران هواوی به تفصیل سخن گفته ایم اما طبیعتاً - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - تمام این ویژگی های برجسته به میان رده ها و موبایل های اقتصادی راه پیدا نمی کنند. از آنجا که Y7 پرایم 2018 صفحه نمایش بزرگی دارد، بسیاری از تمهیدات هواوی در این گوشی به استفاده ساده تر از آن با یک دست مربوط می شود، اما قبل از همه باید به حضور اندروید 8 به - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شکل پیش - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - فرض در این موبایل اشاره کنیم.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

خرید موبایلی با جدید ترین نسخه اندروید، بهترین تصمیم است

اپل از هر فرصتی برای تمسخر وضعیت آپدیت گوشی های اندرویدی استفاده می کند و با اینکه ایراداتی به مقایسه دو اکوسیستم اندروید و iOS وارد است، اما باز هم می توان حق را به اپل داد. بنابراین تا زمانی که راهکارهای مختلف گوگل برای آپدیت سریع موبایل های اندرویدی به نتیجه برسد، بهترین کار این است که گوشی هایی با جدیدترین نسخه اندروید را بخریم، و هواوی یکی از معدود شرکت هاییست که موبایل های زیادی را به صورت پیش فرض با اندروید 8 وارد بازار کرده. گوشی ارزان قیمت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - Y7 پرایم 2018 هم یکی از این دستگاه هاست.

همان طور که گفتیم بسیاری از قابلیت های گوشی Y7 پرایم 2018 به استفاده ساده تر از آن با یک دست مربوط می شود که در میان آنها می توان به حالت مینی اسکرین با سوایپ روی نوار ناوبری، یا داک ناوبری شناور اشاره کرد که در بررسی کامل این موبایل در مورد آنها به طور کامل صحبت کرده ایم.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

داک ناوبری به شما اجازه می دهد تا سه دکمه ناوبری را در قالب یک دکمه شناور در مکان مناسبی روی صفحه قرار دهید تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. با این حال به سختی می توان مکان دائمی مطلوبی را برای داک ناوبری شناور پیدا کرد و اکثراً نقش مزاحم را ایفا می کند.

قابلیت دیگری که هواوی از آن دم می زند، اسپلیت اسکرین هوشمند است. در این حالت زمانی که - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - درون محیط یک برنامه خاص باشید و اعلانی را از برنامه دیگر دریافت کنید، EMUI به شما پیشنهاد می کند که برنامه جدید را در کنار برنامه قبلی و به صورت دو - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پنجره ای (مالتی ویندو) اجرا نمایید. با استفاده از این حالت بدون اینکه از محیط - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قبلی خارج شوید - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - می توانید به تعامل با دیگران بپردازید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

هواوی می گوید سیستم بهینه سازی فایل موسوم به F2FS 2.0 در نسخه هشتم رابط - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - کاربری اموشن، فایل های مورد نیاز برنامه های مختلف را به شکل یکپارچه در می آورد تا دسترسی به آنها ساده تر باشد، ضمن اینکه با شناسایی اپلیکیشن های پر کاربرد شما، فایل های مربوط به آنها را در اولویت دسترسی قرار می دهد. بدین ترتیب به مرور شاهد افزایش کارایی برنامه های مورد علاقه خود خواهید بود.

اسکرین شات سریع با سوایپ سه انگشتی روی صفحه هم یکی دیگر از قابلیت های کاربردی در هواوی Y7 پرایم 2018 است که با استفاده از آن هیچ صحنه ای را از دست نمی دهید. کافیست - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در زمان تماشای ویدیو، مرور وب - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - یا حضور در هر اپلیکیشنی، با سه انگشت روی صفحه به سمت پایین سوایپ کنید تا اسکرین شات گرفته شود.

فیس آنلاک در Y7 پرایم 2018

یکی دیگر از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - قابلیت هایی که معمولاً در موبایل های ارزان قیمت دیده نمی شود و برای اولین بار توسط هواوی به این رده آورده شده، قابلیت فیس آنلاک است. به - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - گفته هواوی، الگوریتم های تشخیص چهره این کمپانی می توانند به صورت آنی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - 1024 نقطه از چهره انسان را ارزیابی کرده و چهره کاربر را تشخیص - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - دهند. به همین دلیل زمان باز کردن قفل دستگاه با استفاده از تشخیص چهره به کمتر از 1 ثانیه می رسد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

البته طبق اعلام هواوی و دیگر شرکت هایی که فقط از دوربین جلو برای تشخیص چهره استفاده می کنند، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - احتمال باز کردن قفل دستگاه با چهره دیگر افراد یا عکس شما نیز وجود دارد و بهتر است روش های مطمئن تری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - مانند رمز عبور و حسگر اثر انگشت را به کار بگیرید. هواوی در بخش تنظیمات به شما اجازه می دهد که با تشخیص چهره مستقیماً وارد صفحه هوم شوید، یا اینکه به سوایپ صفحه هم نیاز - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - باشد.

طی مطالبی که در مورد گوشی اقتصادی هواوی Y7 پرایم برایتان تهیه کردیم، به خوبی با ویژگی های مختلف و نقاط قوت و ضعفش آشنا شدید. امیدواریم - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - انتقال تجربیات - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ما در جریان استفاده روزمره و مداوم از این موبایل طی مدت زمان بیشتر از یک ماه، بتواند شما را در انتخاب آن به عنوان یک موبایل ارزان قیمت (با توجه به شرایط کنونی بازار) اما کاربردی کمک کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کتایون نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر فردوسی سلماس کار انجام میدید.
پاسخ: بله در فردوسی شهر سلماس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone