تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35162.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نبرد نزدیک از نوع واقعیت افزوده؛ وقتی اپل پاسخ رقبا را می دهد

نبرد واقعیت افزوده وقتی آغاز شد که تیم کوک روی سن آمد و گفت‌: «ARKit بزرگترین پلتفرم واقعیت افزوده در دنیاست.» یک نفر از گوگل مدتی بعد گفت: «ما واقعیت افزوده را به جریان اصلی ...

نبرد واقعیت افزوده وقتی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آغاز شد که تیم کوک روی سن آمد و گفت‌: «ARKit بزرگترین پلتفرم واقعیت افزوده در دنیاست.» یک نفر از گوگل مدتی بعد گفت: «ما واقعیت افزوده را به جریان اصلی بازار بدل می کنیم.» مارک زاکربرگ موسس فیسبوک پاسخ آنها را این گونه داد که «قصد داریم دوربین را به عنوان نخستین پلتفرم واقعیت افزوده معرفی کنیم.» و رقابت هر روز داغ تر شد.

تکنولوژی واقعیت افزوده اپل می تواند تهدیدی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - جدی برای شبکه های پیام محور بزرگ باشد

در سال ۲۰۱۵ و رونمایی از کیت اختصاصی اپل، بسیاری باور داشتند که این شرکت می تواند واقعیت افزوده، به خصوص در حوزه موبایل آن را به قلمروی تازه خود تبدیل کند. تمام آورده های اپل در رویداد اخیر WWDC را یک موشک بالستیک دیگر برای از میدان به در کردن رقبا در نظر بگیرید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

اگر می خواید بدانید آن چه تیم کوک و همکارانش چند روز پیش ارائه دادند چه معنایی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رقبایی چون گوگل، آمازون، مایکروسافت، فیسبوک و . . . خواهند داشت، بهتر است نگاهی به نقشه راه اپل در حوزه سخت افزاری واقعیت افزوده بیاندازید.

  • ۲۰۱۹: اپل آیفون 8S یا 9 را با دوربین TrueDepth در پنل جلویی رونمایی خواهد کرد.
  • ۲۰۱۹: اپل آیفون Xs را با دوربین TrueDepth جلویی و پشتی روانه بازار خواهد نمود.
  • ۲۰۲۰: اپل عینک واقعیت افزوده اپل گلس را به عنوان یک ابزار جانبی برای آیفون - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هایش معرفی خواهد کرد.

البته این پیش بینی به هیچ وجه دقیق نخواهد بود. به خصوص که می دانیم این شرکت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قادر خواهد بود با توجه به حرکت سایر رقبا برنامه هایش را به روز آوری کند.

واقعیت افزوده، مموجی و دیگر هیچ

مموجی را باید پاسخ اپل به بیتموجی و یک تهدید واقعی برای اسنپ دانست. در حال حاضر امکان استفاده از مموجی و انیموجی تنها در آیفون X وجود دارد. گجتی که در حال حاضر از دسترس بخش اعظم قشر نوجوان و عاشق این قبیل چیزها خارج است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

در حال حاضر امکان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - استفاده از مموجی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و انیموجی تنها در آیفون X وجود دارد

حال اگر نقشه راهی که در بالا ترسیم کردیم صحت داشته باشد، این مانع کمتر از یک سال دیگر برداشته خواهد شد. فراموش نکنید که بر اساس آخرین نظرسنجی ها، ۸۴ درصد نوجوانان آمریکایی پول های خود را برای خرید آیفون 8s یا 9 کنار گذاشته اند.

اما تهدید واقعی مموجی در کجاست؟ در تعداد قابل توجهی کاربر که به واسطه همین قابلیت، از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پیام رسان های تحت مالکیت اسنپ و فیسبوک به سمت محصول اپل کوچ خواهند کرد. بد نیست بدانید که بیش از ۹۱ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - درصد از درآمد بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا از طریق نمایش تبلیغات در اپ هایی مثل Messenger، ایسنتاگرام و واتس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اپ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - تامین می شود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

رشد ناگهانی کاربران iMessage و Facetime می تواند کابوسی قطعی برای زاکربرگ به حساب بیاید. کسی که همین حالا نیز حال روز خوشی را در منجلاب بحران ها سپری نمی کند.

رویکرد متفاوت اپل در حوزه واقعیت افزوده می تواند عقب ماندگی این شرکت از رقبا را جبران کند

مثل اکثر بازارها، بازار چین در حوزه گسترش فناوری های مرتبط با واقعیت افزوده نیز نقشی تعیین کننده خواهد - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - داشت. همین حالا ۸۵ درصد از موبایل های - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رده بالای به فروش رفته در چین نشان سیب گاز زده ای را بر بدنه پشتی خود دارند. شاید در بخش بالایی بازار مموجی های اپل بتوانند موقعیت برند Tencent را تا حدودی به خطر بیاندازند. اما در میانه ها و حوزه اقتصادی ها، WeChat و موبایل های اندرویدی هنوز هم خطری جدی را از بابت غول آمریکایی احساس نمی کنند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

ابر واقعیت افزوده ، ابری با احتمال بارش موقعیت ها

ابر واقعیت افزوده یا AR Cloud (پایگاهی دائمی از داده های سه بعدی از دنیای واقعی برای اشتراک گذاری با اپلیکیشن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - های واقعیت افزوده) قطعاً داغ ترین مبحث - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در این بخش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از بازار است. چیزی که برخی معتقدند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می تواند کلید فراگیر شدن فناوری مذکور در زندگی روزانه باشد.

زمانی تصور می شد که گوگل مالک طبیعی ابر واقعیت افزوده باشد، چرا که تمامی ابزارهای لازم در این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - زمینه را در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اختیار دارد. حتی اگر عاشق پوکمون گو باشید، باز هم باید بپذیرید که نخستین کاربرد حقیقی و ملموس واقعیت افزوده را در رویداد توسعه دهندگان گوگل امسال و در قالب قابلیت جدید اپلیکیشن گوگل مپز شاهد بودیم.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

ابر واقعیت افزوده یا AR Cloud همان میدانی است که می تواند برنده نهایی را در رقابت میان غول ها تعیین کند

فقط کافیست تا هیجان و تشویق حضار را در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - هنگام به نمایش درآمدن ترکیب جادویی گوگل لنز، نقشه گوگل، قابلیت Streetview و سیستم موقعیت یابی بصری (VPS) گوگل را به یاد بیاورید. گوگل حالا می تواند مسیر شما را نه از روی نقشه که به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - طور مستقیم از روی آسفالت خیابان نشانتان دهد. حتی می توانید در این مسیر روباهی را نیز به عنوان راهنمای خود داشته باشید!

بپذیریم که اپل در این زمینه ها همواره یک قدم از رقیب ابرباز خود عقب بوده است، بنابراین آنها تلاش کرده اند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - در عوض - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - رویکرد متفاوتی را به کاربران خود ارائه دهند. برای برتری، تیم کوک و همکارانش تلاش دارند تا از برتری ذاتی کمپانی خود به عنوان برگ - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برنده استفاده کنند.

این که قدم به قدم، قابلیت های ابر واقعیت افزوده را اپلیکیشن به اپلیکیشن در عمق جان محصولات خود رسوخ دهند. امکان حضور همزمان چند کاربر در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - انجام یک بازی واقعیت افزوده (فعلاً تا سقف ۴ نفر) یا حفظ وضعیت پایداری ابری در هر اپلیکیشن (ذخیره وضعیت ابر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - واقعیت افزوده - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اپلیکیشن شما برای ادامه کار در زمان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - مراجعه بعدی) را در نظر بگیرید.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان

می توان حدس - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - زد که رویکرد ساده تر و کاربر پسند تر اپل در این زمینه در نهایت به نفعش تمام خواهد شد و می تواند سرعت گسترش استفاده از آن را افزایش دهد. با آن که در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر گنبد کاووس استان گلستان - حال حاضر نبود قابلیت مکان یابی جهانی کاربر یک نقص جدی در تجربه استفاده از ابر واقعیت افزوده اپل نسبت به گوگل، فیسبوک، نیانتک و Tencent به حساب می آید، اما اپل آنقدر برای برندهایی چون Lego سرمایه گذاری کرده است تا به آن کمک کنند این نهال نوپا به سرعت به جایگاهی که تیم کوک و همکارانش می خواهند برسد. کیست که عاشق آجرهای Lego نباشد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone