تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35164.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اینتل از نمونه اولیه لپ تاپ ویندوزی با دو نمایشگر پرده برداشت

کمپانی اینتل حدود دو سال است که روی ایده رایانه ای همراه با دو نمایشگر کار می کند. این هفته و در خلال نمایشگاه کامپیوتکس نسخه اولیه از این لپ تاپ های هیبریدی به نمایش ...

کمپانی اینتل حدود دو سال است که روی ایده رایانه ای همراه با دو نمایشگر کار می کند. این هفته - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و در خلال نمایشگاه کامپیوتکس نسخه اولیه از این لپ - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تاپ های هیبریدی به نمایش گذاشته شده است.

این گجت ها دارای یک نمایشگر معمولی LCD و یک نمایشگر بسیار کم مصرف کاغذ الکترونیک (EPD) خواهند بود و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شمای کلی آن با لولایی در وسط، تصویری از یک کتاب را به ذهن می رسانند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

تفاوت عمده دو نسخه به نمایش درآمده در کامپیوتکس در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نوع لولای آنها و نحوه قرارگیری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نمایشگرها در کنار یگدیگر است. - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - وقتی دستگاه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را مانند یک لپ تاپ معمولی روی میز قرار دهید، صفحه EPD به یک کیبورد لمسی تبدیل می شود که البته تایپ کردن با آن به اندازه یک کیبورد فیزیکی راحت نخواهد بود.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

کمپانی مایکروسافت نیز مدت هاست که - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - روی ایده رایانه ای همراه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - با دو نمایشگر کار می کند. رایانه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ای که با نام مستعار «آندرومدا» مجهز به پردازنده ای از نوع ARM ساخت کوالکام خواهد بود.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

بر اساس شنیده ها گجت های به نمایش درآمده توسط اینتل هرگز قرار نیست راهی بازار شوند، بلکه تنها قرار است ایده این شرکت را برای تولید چنین محصولاتی را به نمایش بگذارند. گفته شده لنوو و ایسوس قصد دارند با بهره گیری از همین ایده ها رایانه های همراه مجهز به دو نمایشگر خود را راهی بازار سازند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone