تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23929.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

معرفی CallApp؛ کالر آیدی، ضبط مکالمات و مدیریت مخاطبین در یک اپلیکیشن

اپلیکیشن CallApp با بیش از 10 میلیون دانلود در پلی استور، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های کالر آیدی و ابزار مدیریت مخاطبین دنیاست که اخیرا با ارتقاء به نسخه 3.0 از همیشه بهتر ...

اپلیکیشن CallApp با بیش از 10 میلیون دانلود در پلی استور، در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های کالر آیدی و ابزار مدیریت مخاطبین دنیاست که اخیرا با ارتقاء به نسخه 3.0 از همیشه بهتر و کاربردی‌تر شده است.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این اپلیکیشن، شناسایی شماره‌های ناشناس است. CallApp قریب - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به 3 میلیارد شماره تلفن مجزا در سراسر دنیا را برایتان شناسایی می‌کند و در صورتی که تمایل به دریافت تماس از شماره خاصی را نداشته باشید، آن را برایتان مسدود خواهد کرد. این ویژگی خوب برای تشخیص مزاحمت‌های تلفنی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - و شناسایی مزاحم‌ها می‌تواند بسیار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خوب و کاربردی ظاهر شود.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل

اما به غیر از قابلیت‌هایی که گفتیم از این اپلیکیشن می‌توانید در حکم یک - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ابزار ضبط مکالمه هم استفاده کنید. CallApp به صورت درون‌برنامه‌ای، ویژگی ضبط مکالمات تلفنی را هم ارائه کرده که کار با آن به میزان قابل توجهی ساده‌تر از نصب یک اپ - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - ضبط صدای مجزاست. در واقع با نصب CallApp می‌توانید خودتان را از نصب دو سه اپلیکیشن دیگر بی‌نیاز کنید.

اپلیکیشن CallApp خصوصیات جذاب دیگری هم دارد، که یکی از آن‌ها همگام‌سازی با حسا‌ب‌های اجتماعی مخاطبین دفترچه تلفن شماست. اگر دوست دارید که فهرست مخاطبین دفترچه تلفن شما عکس‌دار باشد و با اشاره روی هر مخاطب به جز شماره تلفن به آدرس ایمیل، پروفایل توییتر، اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین و تاریخ تولد او دسترسی پیدا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کنید، CallApp این امکان را در اختیارتان می‌گذارد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل

نسخه 3.0 اپلیکیشن تمامی خصوصیاتی که گفتیم را ارتقاء داده و حالا به حالت تاریک هم مجهز شده است. ضمن این که با در اختیار داشتن یک فروشگاه تم اختصاصی، می‌توانید به محیط کاربری CallApp شکل و شمایلی که کاملا دلخواه شماست را بدهید. حتی امکان جایگزین کردن صفحه تماس ورودی پیش‌فرض اندروید با ویدیوهای کوتاه و انیمیشن‌های جذاب و آرامشبخش هم برایتان - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فراهم شده است.

البته باید توجه داشته باشید که تمام قابلیت‌های اپلیکیشن CallApp رایگان نیستند و برای بعضی‌ از آن‌ها باید هزینه بپردازید. نکته بعد این که در نسخه رایگان اپلیکیشن باید - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل - انتظار دیدن تبلیغات را هم داشته باشید که در مدل درآمدزایی فریمیوم طبیعی به نظر می‌رسد.

اپلیکیشن CallApp برای پلتفرم اندروید منتشر شده و می‌توانید نسخه 3.0 آن را همین حالا از گوگل پلی دریافت کنید.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل

CallApp: Caller ID, Call Blocker & Call Recorder

سازنده: CallApp Caller ID Software قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18 مگابایت زبان:
- تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مشکین شهر استان اردبیل -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone