تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13401.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

Caviar پلی استیشن 5 طلاکاری شده خود را با قیمت نیم میلیون دلار عرضه می‌کند

کاویار، یک برند روسی تولید کننده لوازم جانبی، به تازگی اعلام کرد ۹ دستگاه پلی استیشن 5 را به بازار عرضه خواهد کرد. تفاوت ویژه این کنسول‌ها که از آن با نام Golden Rock یاد می‌شود استفاده ...

کاویار، یک برند روسی تولید کننده لوازم جانبی، به تازگی اعلام کرد ۹ دستگاه پلی استیشن 5 را به بازار عرضه خواهد کرد. تفاوت ویژه این کنسول‌ها که از آن با نام Golden Rock یاد می‌شود استفاده از ۴.۵ کیلوگرم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - طلا در طراحی آن است که ظاهر ویژه‌ای به کنسول می‌دهد.

کاویار قصد دارد این ۹ کنسول طلاکاری شده را با قیمت پایه ۴۹۹ هزار دلار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - به بازار عرضه کند. شاید وجود برچسب قیمت نیم میلیون دلاری بر روی یک کنسول منطقی نباشد اما به گفته کاویار، ظاهرا ۱٬۳۴۲ درخواست خرید برای این کنسول ثبت شده است.

در بین افرادی که به خرید کنسول طلاکاری شده پلی استیشن 5 علاقه‌مند هستند می‌توان به «لبران جیمز» ستاره بزرگ بسکتبال اشاره کرد. همچنین بنابر ادعای این برند، یک تاجر مشهور روسی که در خارج از روسیه زندگی می‌کند و یک تاجر آمریکایی مشهور دیگر که در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می‌کند هم به خرید این کنسول علاقه‌مند هستند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان

به ادعای کاویار کار روی کنسول نیم میلیون دلاری Golden Rock حدود چهار ماه زمان برده است. کاویار به منظور تهیه نمونه آزمایشی این کنسول، فردی را استخدام کرده که در حوزه جواهرات و کار با طلا تخصص کافی را دارد.

کاویار در ادامه توضیح داد که هر کدام از این کنسول‌ها با ۴٫۵ کیلوگرم طلای ۱۸ عیار پوشانده خواهد شد. - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - فرآیند تولید این کنسول با هشت ورق جدا که از طلای جامد تشکیل شده شروع می‌شود و در ادامه این ورق‌ها به شکل هندسی مدنظر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - تبدیل می‌شوند تا بر روی کنسول پلی استیشن 5 سوار شوند.

همچنین کنترلرهای این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - کنسول از جنس چرم تمساح اصل و رنگ سیاه بهره خواهند برد. اخیرا ویدیویی از این کنترلر در یوتیوب منتشر شده که به نظر می‌رسد طراحی آن هنوز تکمیل نشده باشد.

با توجه به بودجه بسیار زیاد کنسول Golden Rock، کاویار برای افرادی که نمی‌توانند این بودجه نیم میلیون دلاری را تهیه کنند یا افرادی که موفق به ثبت نام خود در فهرست خریداران نشدند، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - مدل‌های دیگری با پوشش کربن و چرم مشکی ارائه کرده است. لازم به ذکر است که این کنسول‌ها از فراوانی بسیار بیشتری نسبت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - به نسخه طلاکاری شده برخوردار هستند و از هر یک از این دو کنسول ۹۹ دستگاه ساخته خواهد شد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان

قیمت کنسول پلی استیشن 5 کربن ۵,۸۳۰ دلار خواهد بود و از پوشش الیاف کربن استفاده خواهد کرد. گزینه دیگر که از چرم تمساح و با رنگ مشکی در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت، با قیمت ۸٬۱۴۰ دلار عرضه خواهد شد. همچنین کاویار از دو کنترلر با پوشش فیبر کربن و چرم برای مطابقت این کنسول‌ها با کنترلرهای خود استفاده کرده است.

در آخر باید به این نکته توجه داشت که تمامی کنسول‌های معرفی شده مبتنی بر نسخه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر تایباد استان خراسان - دیجیتالی پلی استیشن 5 هستند. بنابراین این کنسول‌ها از دیسک درایو برخوردار نخواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone