تعمیرات یخچال امرسان در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13399.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل سابق ویز: اگر گوگل ما را نمی‌خرید، رشدمان سریع‌تر بود

به گفته مدیرعامل سابق ویز (Waze) که به تازگی نیز استعفا داده است، این اپ برای رشد به عنوان بخشی از گوگل با مشکلاتی روبه‌رو بوده و اگر به عنوان یک شرکت مستقل فعالیت می‌کرد، ...

به گفته مدیرعامل سابق ویز (Waze) که به تازگی نیز استعفا داده است، این اپ برای رشد به عنوان بخشی از گوگل با مشکلاتی روبه‌رو بوده و اگر به عنوان یک شرکت مستقل فعالیت می‌کرد، سرعت رشدش بیشتر بود.

امروزه بیش از - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زیراب استان مازندران - ۱۴۰ میلیون راننده بطور ماهانه در سراسر جهان از ویز استفاده می‌کنند که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زیراب استان مازندران - رشد سرسام‌آوری نسبت به جامعه کاربری ۱۰ میلیونی در زمان فروش به گوگل داشته. این داده‌ها از سوی مدیرعامل سابق ویز، «نوآم - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زیراب استان مازندران - باردین» که تقریبا سه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زیراب استان مازندران - هفته پیش از سمتش کناره‌گیری کرد، منتشر شده‌اند.

با وجود افزایش کاربران، استفاده از ویز در برخی کشورها رشد چندانی نداشته و ثابت باقی مانده که یکی از دلایلش، ترویج سرویس گوگل مپ است. علاوه بر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زیراب استان مازندران - این، مسیریاب ویز به علت تمرکز روی اپ اشتراک سفر کم‌کاربرد، ضرر داده است.

به گفته باردین، گوگل با خرید ویز برای این مسیریاب محدودیت ایجاد کرد و سرعت پیشرفتش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زیراب استان مازندران - را کاهش داد: «ما اگر به عنوان یک شرکت مستقل باقی می‌ماندیم، احتمالا سریعتر و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زیراب استان مازندران - بهینه‌تر رشد می‌کردیم.»

تعمیرات یخچال امرسان در شهر زیراب استان مازندران

به گفته مدیرعامل سابق ویز، گوگل از ایده‌های این مسیریاب برای گوگل مپ کپی‌برداری کرده. باردین که هنوز جایگزینی برایش انتخاب نشده، اظهارنظر بیشتری در این زمینه نکرده است.

در مقابل، گوگل نسبت به گفته‌های باردین واکنش نشان داده و از سرمایه‌گذاری عظیم و گسترده در ویز و جامعه آن خبر داده. این غول جستجوی اینترنتی همچنین به افزایش هزینه‌های بازاریابی و افزودن ویژگی‌های جدید مانند «Waze Carpool» به این مسیریاب اشاره کرده. با این وجود، گوگل برای باردین آرزوی موفقیت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زیراب استان مازندران - کرده: «ما بهترین‌ها را برای تلاش‌های آینده نوآم آرزو می‌کنیم.»

به گفته کارکنان سابق ویز، باردین به دنبال حفظ فرهنگ نوآورانه این مسیریاب بوده و جلساتی جدا از گوگل تشکیل می‌داده. علاوه بر این، علاقه‌ای به روش‌های ترفیع و پاداش‌های محبوب گوگل در سایر بخش‌ها نداشته - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زیراب استان مازندران - است.

باردین به این موضوع اشاره کرده که باور این موضوع که ویز می‌تواند با گوگل به پتانسیل کامل برسد، ایده ساده‌لوحانه‌ای بوده:

«ما با بدترین وضعیت از دو جهان مواجه شدیم: چالش استارتاپ‌ها و محدودیت‌های شرکتی که با عدم توانایی استخدام و اخراج سریع، تشدید شد.»

پیش از شیوع همه‌گیری کرونا، ویز سالانه از تبلیغات درآمدی بیش از ۲۰۰ میلیون دلار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زیراب استان مازندران - داشت، اما اطلاع چندان دقیقی از عملکردش در دوران - تعمیرات یخچال امرسان در شهر زیراب استان مازندران - کووید-۱۹ در دست نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone