تعمیرات یخچال مابه در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13151.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تسلا یک منبع ذخیره انرژی ۱۰۰ مگاواتی در تگزاس می‌سازد

تسلا که اقداماتش در هفته‌های اخیر حسابی خبرساز شده، حالا می‌خواهد یک منبع ذخیره انرژی غول‌پیکر ۱۰۰ مگاواتی در یکی از شهرهای تگزاس بسازد. طبق گزارش جدید بلومبرگ، این منبع در شهر «انگلتون» تگزاس در ...

تسلا که اقداماتش در هفته‌های اخیر حسابی خبرساز شده، حالا می‌خواهد یک منبع ذخیره انرژی غول‌پیکر ۱۰۰ مگاواتی در یکی از شهرهای تگزاس بسازد.

طبق گزارش جدید بلومبرگ، این منبع در شهر «انگلتون» تگزاس در فاصله ۶۵ کیلومتری «هیوستون» بنا می‌شود. «Gambit Energy Storage»، زیرمجموعه شرکت تسلا وظیفه نصب باتری صنعتی ماژولار و غول‌پیکر «مگاپک» را بر عهده خواهد داشت.

زمانی که کار ساخت این منبع به پایان برسد، انرژی نزدیک به ۱۰۰ مگاوات خواهد داشت و می‌تواند تقریبا انرژی ۲۰ هزار خانه را تامین کند. به گفته شورای تامین قابلیت اطمینان برق تگزاس (ERCOT)، این پروژه می‌تواند از ماه ژوئن شروع به کار کند.

در حال حاضر مشخص نشده که چرا تسلا از یک زیرمجموعه برای - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندرترکمن استان گلستان - ساخت این مجموعه - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندرترکمن استان گلستان - استفاده می‌کند. این اولین باری نیست که شاهد ساخت چنین منبع ذخیره انرژی غول‌پیکری از سوی کمپانی تحت مدیریت ایلان ماسک هستیم. این شرکت در سال ۲۰۱۷ یک مزرعه باتری ۱۰۰ مگاوات ساعتی در استرالیای جنوبی ساخت.

تعمیرات یخچال مابه در شهر بندرترکمن استان گلستان

در حال حاضر تسلا انرژی کمپانی «Pacific Gas & Electric» در کالیفرنیا را با استفاده از مگاپک‌ها تامین - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندرترکمن استان گلستان - می‌کند تا پروژه‌اش را به پایان برساند.

پروژه مگاپک تسلا در - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندرترکمن استان گلستان - تگزاس در زمان مناسب شروع می‌شود چرا که هوای سرد زمستانی ماه گذشته میلادی آسیب شدیدی به این ایالت وارد کرد و بسیاری از افراد در این منطقه از برق محروم شدند. زمانی - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندرترکمن استان گلستان - که این ایالت با چنین مشکلی مواجه شد، ماسک از فرصت استفاده کرد و در توییتر، ERCOT را به سخره گرفت: «حرف R (قابلیت اطمینان) را بدست نیاوردید.»

مدیرعامل تسلا همچنین درباره سازمانی صحبت کرده که مسئول تقریبا ۹۰ درصد برق ایالت تگزاس است. این سازمان در زمان مشکل قطعی برق - تعمیرات یخچال مابه در شهر بندرترکمن استان گلستان - در این ایالت، عملکردش تحت بررسی قرار گرفت. در توییت ایلان ماسک، یکی از فالورها درباره امکان ساخت منبع ذخیره باتری مشابه در استرالیا در تگزاس سوال پرسید که ماسک آن را ممکن دانست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هادی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
دوستان سایت ***** یخچال مابه ico19jsprss شما را با کمترین قیمت و بالاترین گارانتی در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone