تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13152.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی مقاوم Doogee S86 با باتری ۸۵۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

شرکت Doogee پس از چند هفته تبلیغ بالاخره از تلفن هوشمند جدید خود با نام Doogee S86 رونمایی کرد. این محصول از باتری غول‌پیکر ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که عمر ۴ روزه را فراهم ...

شرکت Doogee پس از چند هفته تبلیغ بالاخره از تلفن هوشمند جدید - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران - خود با نام Doogee S86 رونمایی کرد. این محصول از باتری غول‌پیکر ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که عمر ۴ روزه را فراهم می‌کند. - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران - این گوشی دارای طراحی مقاوم و زیبایی است که یک دوربین چهارگانه را در قاب عقب - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران - خود جای داده است.

موبایل Doogee S86 با گواهی‌های IP68 و IP69K در برابر آب و گردوغبار مقاوم است. طراحی منحصر به فرد دستگاه در کنار فریم مستحکم و محافظ گوریلا گلس - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران - HD به این گوشی کمک می‌کند تا استقامت بالایی داشته باشد. Doogee S86 می‌تواند در برابر شرایط آب و هوایی سخت، ضربه‌های شدید و قطرات آب ایستادگی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران - کند. این دستگاه مخصوص افرادی طراحی شده که زیاد مسافرت می‌روند و عاشق ماجراجویی‌اند.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران

گوشی Doogee S86 انرژی خود را از یک باتری ۸۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد که ظرف دو ساعت با شارژر - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران - ۲۴ واتی شارژ می‌شود. این - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران - باتری انرژی ۴ روز گوشی را تامین می‌کند و در حالت استندبای می‌تواند تا ۲۷ روز دوام بیاورد. قلب تپنده Doogee S86 چیپست هلیو P60 مدیاتک - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران - است که همراه با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 عرضه می‌شود.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران

هلیو P60 از چهار هسته پردازشی A73 و چهار هسته A53 استفاده - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران - می‌کند. این تراشه از فناوری‌های پیشرفته‌ای از قبیل NeuroPilot و CorePilot 4.0 بهره می‌برد که قابلیت‌های مختلف هوش مصنوعی مثل شناسایی چهره و اشیا را به - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران - ارمغان می‌آورند. از دیگر قابلیت‌های آن می‌توان به سازگاری با شبکه عصبی اندروید و پشتیبانی از TensorFlow اشاره کرد که امکان توسعه سیستم‌های هوش مصنوعی را برای توسعه‌دهندگان فراهم می‌کند.

این گوشی در بخش دوربین از چهار لنز استفاده می‌کند و سنسور اصلی آن ۱۶ مگاپیکسلی است. در جلو هم - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران - یک دوربین - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران - ۸ مگاپیکسلی نقش دوربین سلفی را - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران - ایفا می‌کند. تلفن هوشمند Doogee S86 از ۹ فروردین ۱۴۰۰ با قیمتی در حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار عرضه - تعمیرات یخچال می تگ در شهر گلوگاه استان مازندران - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone