تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16960.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از مانیتورهای هوشمند M5 و M7 با سیستم عامل تایزن رونمایی کرد

سامسونگ جدیدترین مانیتورهای هوشمند خود را معرفی کرد. مانیتورهای سری M5 و M7 در نسخه‌های مختلف و با حداکثر قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسند. این مانیتورهای هوشمند مانند تلویزیون‌های این برند کره‌ای از سیستم ...

سامسونگ جدیدترین - تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مانیتورهای هوشمند خود را معرفی کرد. مانیتورهای سری M5 و M7 در نسخه‌های مختلف - تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و با حداکثر قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسند.

این مانیتورهای هوشمند مانند تلویزیون‌های این برند کره‌ای از سیستم عامل تایزن بهره می‌برند و برای استریم محتوای HDR10 از اپ‌هایی مانند نتفلیکس و اپل تی‌وی به وای‌ فای متصل می‌شوند.

این مانیتورها از اپ استور بهره می‌برند و می‌توان به صورت مستقیم روی آن برنامه‌های مختلف مانند سامسونگ Health را نصب کرد. کاربران می‌توانند این محصولات را به دیوار متصل کنند یا توسط پایه روی میز قرار دهند.

هرکدام از آن‌ها دارای دو اسپیکر ۵ واتی هستند و شامل ریموت کنترل با پشتیبانی از دستیارهای صوتی بیکسبی ۲.۰، الکسا و گوگل اسیستنت می‌شود. این محصولات قادر به پشتیبانی از AirPlay 2 برای اتصال دستگاه‌های اپل هستند.

تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان

این مانیتورهای هوشمند قابلیت‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهند. برای مثال می‌توانید توسط بلوتوث ۴.۲ به آن‌ها کیبورد و ماوس وصل کنید و همچنین بدون نیاز به سخت افزار اضافه‌ای، روی ماشین مجازی آن آفیس ۳۶۵ را اجرا کنید.

سامسونگ امکان اتصال بی‌سیم گوشی‌های هوشمند خود - تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به این مانیتورها توسط DeX را فراهم کرده تا - تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کاربران گوشی‌ گلکسی S8 و نسخه‌های جدیدتر آن بتوانند به یک تجربه شبیه به دسکتاپ - تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دست پیدا - تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کنند. علاوه بر این می‌توان به محتوای گوشی‌های سامسونگ با اندروید ۸.۱ و نسخه‌های بالاتر به وسیله NFC دست پیدا کرد.

تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان

مانیتور هوشمند M7 از نظر - تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ارتباطات به بیشترین گزینه‌ها مجهز شده و می‌توانید لپ‌تاپ خود را توسط پورت USB-C به آن متصل کنید که از - تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قابلیت دیسپلی پورت، انتقال دیتا و همچنین شارژ با سرعت ۶۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند. در این مانیتور به دو پورت HDMI 2.0 دسترسی دارید که البته سری M5 نیز به این دو پورت مجهز شده‌اند اما فاقد پورت USB-C هستند. مانیتور M7 به سه پورت USB-A - تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 2.0 و سری M5 به دو پورت مجهز شده‌اند.

تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان

سری M5 - تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این مانیتورها شامل دو نسخه ۲۷ و ۳۲ اینچی می‌شود که به ترتیب قیمتی برابر ۲۳۰ و ۲۸۰ دلار دارند و مانیتور M7 با ابعاد - تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان - ۳۲ اینچ و رزولوشن - تعمیرات یخچال سام در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 4K‌ با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش می‌رسد. مانیتورهای هوشمند سری M5 چندین هفته دیگه وارد بازار می‌شوند و مانیتور M7 اوایل ماه آینده میلادی از راه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone