تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16841.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی نوت ۲۰ اولترا در صدر رده‌بندی جدید DxOMark برای نمایشگرهای موبایل

DxOMark مرجعی برای بررسی دوربین اصلی و سلفی گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که حالا از شروع تست نمایشگر این محصولات خبر داده و همچنین سیستم امتیازدهی دوربین آن‌ها را نیز بروزرسانی کرده است. DxOMark تصمیم ...

DxOMark مرجعی برای بررسی دوربین اصلی و سلفی گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که حالا از شروع تست نمایشگر این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جوانرود استان کردستان - محصولات خبر داده و همچنین سیستم امتیازدهی دوربین آن‌ها را نیز بروزرسانی کرده است.

DxOMark تصمیم گرفته علاوه بر دوربین، در بخش نمایشگر نیز به کاربران در انتخاب دستگاه مناسب کمک کند. این سایت با بررسی خود به سوالات کاربران درباره خوانایی نمایشگر زیر نور خورشید، تنظیم نور برای استفاده در شب، اسکرول نرم و روان و تاثیر دیگر مشخصات نمایشگر روی استفاده از موبایل در دنیای واقعی پاسخ ‌می‌دهد. حاصل نخستین آزمایش‌های این شرکت از برتری گلکسی نوت ۲۰ اولترا بر رقبا حکایت دارد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جوانرود استان کردستان

DxOMark‌ برای محک زدن نمایشگرها بیش از ۴۰۰ اندازه‌گیری مختلف را طی ۲۰ ساعت ارزیابی را صورت می‌دهد. در این تست‌ها نمایشگر هر دستگاهی در ۶ دسته شامل خوانایی، رنگ، ویدیو، موشن، لمس و مصنوعات امتیاز می‌گیرد. در حال حاضر نمایشگر چندین گوشی هوشمند توسط این سایت - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جوانرود استان کردستان - مورد بررسی قرار گرفته که گلکسی نوت ۲۰ اولترا با امتیاز ۸۹ توانسته در صدر قرار بگیرد و در مقام دوم نیز وان پلاس ۸ پرو - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جوانرود استان کردستان - به چشم می‌خورد.

صدرنشینی پرچمدار شیائومی در بخش دوربین

DxOMark‌ مدت‌هاست جنبه‌های مختلف دوربین گوشی‌های هوشمند را مورد بررسی قرار می‌دهد اما با رشد فناوری هوش مصنوعی، گیمینگ، شبکه 5G و همچنین تولید محتوا توسط گوشی، این کمپانی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جوانرود استان کردستان - فرانسوی سیستم امتیازدهی خود برای دوربین‌ها را نیز بروزرسانی کرده است. سیستم امتیازدهی دوربین تنها مربوط به تصاویر و ویدیوها می‌شد ولی حالا این شرکت با بروزرسانی اخیر خود، با آزمایش بیش از ۳۰۰۰ عکس و ۲.۵ ساعت ویدیو، نتایج جامع‌تر و دقیق‌تری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جوانرود استان کردستان

از این پس دوربین‌ها از نظر سازگاری، قابلیت اطمینان، دقت در پیش نمایش، رنگ پوست، حرکت، بافت، روان بودن زوم، HDR زنده و موارد دیگر نیز مورد بررسی قرار می‌گیرند و امتیاز دریافت می‌کنند. با افزایش لنزهای مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند، زوم از عکاسی جدا شده و در دسته سوم - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جوانرود استان کردستان - قرار گرفته است.

در بخش دوربین شیائومی می ۱۰ اولترا با امتیاز ۱۳۳ در صدر قرار گرفته و در مقام‌های دوم و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جوانرود استان کردستان - سوم به ترتیب گوشی‌های هواوی P40 پرو و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جوانرود استان کردستان - شیائومی می ۱۰ پرو به چشم می‌خورند. در سیستم امتیازدهی جدید دوربین آیفون ۱۱ پرو توانسته کمی خود را بالا - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جوانرود استان کردستان - بکشد اما رتبه گلکسی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر جوانرود استان کردستان - نوت ۱۰ پلاس به علت نقص در کیفیت HDR تنزل پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone