تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16843.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

با ۵ قابلیت جدید در آپدیت اکتبر ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰ آشنا شوید

آپدیت اکتبر ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰ سرانجام به شکل عمومی منتشر شد. این بروزرسانی در هفته‌های آتی برای نسخه ۱۹۰۳ به بعد ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود. در ادامه با ۵ قابلیت جدید در این بروزرسانی آشنا ...

آپدیت اکتبر ۲۰۲۰ ویندوز ۱۰ سرانجام به شکل عمومی منتشر شد. این بروزرسانی در هفته‌های آتی برای نسخه ۱۹۰۳ به بعد ویندوز ۱۰ منتشر می‌شود. در ادامه با ۵ قابلیت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران - جدید در این بروزرسانی آشنا می‌شوید.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران

مایکروسافت با آپدیت اکتبر ۲۰۲۰ بالاخره ظاهر منوی استارت را که مدت‌ها دست نخورده باقی مانده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران - را کمی تغییر داد. رنگ‌های پس زمینه تایل‌ها و اپلیکیشن‌ها جای خود را به پس زمینه شفاف داده‌اند و منو - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران - را مدرن‌تر جلوه می‌دهند. مایکروسافت با این کار شمایل منوی استارت را مینیمال و خلوت‌تر کرده و با دیدن منو احساس می‌کنید دیگر مثل گذشته شلوغ نیست.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران

قسمت نوتیفیکیشن‌ها هم دچار تغییر شده و حالا لوگوی اپ‌ها بالای نوتیفیکیشن‌ها نمایش داده می‌شوند و به لطف دکمه X می‌توان به راحتی آن‌ها را بست.

بهبود تاچ در لپ تاپ‌های هیبریدی
تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران

اگر از لپ تاپ‌های هیبریدی استفاده می‌کنید و می‌خواهید از حالت تبلت استفاده کنید، ویندوز ۱۰ به طور خودکار رابط کاربری را برای لمس بهینه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران - می‌کند. برای مثال فاصله بین اپ‌های تسکبار بیشتر و فضای اطراف آیکن‌های فایل اکسپلورر برای ثبت لمس‌ها افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این با لمس کردن فیلدهای متن، کیبورد مجازی به شکل خودکار روی صفحه ظاهر می‌شود.

نسخه جدید مرورگر اج

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران

اگر تاکنون نسخه جدید مرورگر مایکروسافت اج را نصب نکرده‌اید، آپدیت اکتبر ۲۰۲۰ این کار را برای شما انجام می‌دهد. نسخه جدید مرورگر اج تغییرات بسیاری نسبت به نسخه قدیمی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران - داشته که بهبود عملکرد و بارگذاری سریع‌تر صفحات تنها دو مورد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران - از آن‌ها هستند. حالا به کمک کلیدهای Alt Tab می‌توانید علاوه بر برنامه‌ها، تب‌های باز در این مرورگر را نیز - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران - ببینید.

تنظیم نرخ رفرش مانیتور

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران

به لطف آپدیت جدید دیگر برای تنظیم نرخ تازه‌سازی مانیتور نیازی به سر زدن به نسخه قدیمی کنترل پنل یا نصب برنامه نیست و با نصب آپدیت جدید این کار را می‌توانید به سادگی و از قسمت تنظیمات نمایشگر ویندوز ۱۰ انجام دهید. مایکروسافت به مرور در حال - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران - انتقال تنظیمات کنترل پنل قدیمی به اپ Settings ویندوز ۱۰ است و فراهم شدن امکان تغییر نرخ رفرش نمایشگر در ادامه همین سیاست صورت گرفته است.

شخصی‌سازی هوشمند

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران

اگر برای اولین بار وارد محیط ویندوز ۱۰ با آپدیت اکتبر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران - ۲۰۲۰ شوید، می‌بینید که دسکتاپ با توجه به اکانتی که از آن برای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران - لاگین استفاده کرده‌اید شخصی‌سازی شده است. برای مثال اگر از اکانت مایکروسافت برای ورود اولیه استفاده کنید، ویندوز اکانت شما را بررسی می‌کند و اگر گوشی اندرویدی به آن متصل کرده باشید و یا اشتراک فعال آفیس داشته باشید، اپ‌های Your Phone یا آفیس را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر بهشهر استان مازندران - به طور خودکار به تسکبار اضافه می‌کند.

مایکروسافت آپدیت اکتبر ۲۰۲۰ را در طول هفته‌های آتی برای بیش از یک میلیارد کاربر ویندوز عرضه می‌کند. برای آگاهی از انتشار این آپدیت و سازگار بودن دستگاه خود با آن به قسمت Windows Update بروید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone