تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  4. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13180.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A52 4G در گوگل پلی کنسول رویت شد: اسنپدارگون 720G و رم ۸ گیگابایتی

اطلاعات جدیدی از گلکسی A52 4G در گوگل پلی کنسول منتشر شده که از بهره‌مندی موبایل جدید سامسونگ به چیپست اسنپدرگون 720G، رم ۸ گیگابایتی، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی در کنار گرافیک آدرنو ۶۱۸ و سیستم ...

اطلاعات جدیدی از گلکسی A52 4G در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابل استان مازندران - گوگل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابل استان مازندران - پلی کنسول منتشر شده که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابل استان مازندران - از بهره‌مندی موبایل جدید سامسونگ به چیپست اسنپدرگون 720G، رم ۸ گیگابایتی، حافظه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابل استان مازندران - ۱۲۸ گیگابایتی در کنار گرافیک آدرنو ۶۱۸ و سیستم عامل اندروید ۱۱ خبر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابل استان مازندران - می‌دهد.

پیشتر نیز نسخه 5G گلکسی A52 در گوگل پلی کنسول رویت شده بود که نشان می‌داد این گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابل استان مازندران - 750G و ۶ گیگابایت رم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند جدید سری گلکسی A با شماره مدل SM-A525F رونمایی خواهد شد. نسخه 4G گلکسی A52‌ نیز همانند نسخه 5G از نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر امولد با رزولوشن Full HD پلاس و تراکم ۴۲۰ پیکسل بر هر اینچ بهره خواهد برد. با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابل استان مازندران - این تفاوت که نسخه 4G از نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و نسخه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابل استان مازندران - 5G از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابل استان مازندران

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد موبایل جدید در مقابل نفوذ آب نیز مقاوم است، اما هنوز درجه استاندارد IP آن مشخص نشده است. همچنین براساس گزارش‌های قبلی، هر دو نسخه 4G و 5G گلکسی A52 مجهز به چهار دوربین در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین ثانویه فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی،‌ ماکرو ۵ مگاپیکسلی و در نهایت حسگر تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر بابل استان مازندران - خواهند بود.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده در مورد نسخه 5G این موبایل، انتظار می رود گلکسی A52 5G از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی و سیستم عامل اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.1 بهره ببرد. همچنین با توجه به خبرهای قبلی، گلکسی A52 5G با قیمت ۱۶۵۰ ریال عربستان فروخته می‌شود که رقمی معادل ۴۴۰ دلار خواهد بود. باید دید سامسونگ برای نسخه 4G چه قیمتی در نظر گرفته است.

سامسونگ هنوز به صورت رسمی  تاریخ رونمایی گلکسی  A52 را اعلام نکرده است،  اما گزارش اخیر به رونمایی این گوشی هوشمند در تاریخ ۲۷ اسفندماه اشاره دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone