تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13209.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می ۱۱ در کالبدشکافی iFixit امتیاز تعمیرپذیری بالاتری از گلکسی S21 اولترا گرفت

شیائومی چندین هفته پیش از نسخه مخصوص بازار چین و همچنین مدل جهانی گوشی می ۱۱ رونمایی کرد. حالا iFixit شیائومی می ۱۱ را کالبدشکافی کرده و امتیاز تعمیرپذیری تقریبا پایینی به آن داده است. ...

شیائومی چندین هفته پیش از نسخه مخصوص بازار چین و همچنین مدل جهانی گوشی می ۱۱ رونمایی کرد. حالا iFixit شیائومی می ۱۱ را کالبدشکافی کرده و امتیاز تعمیرپذیری تقریبا پایینی به آن داده است.

به گفته iFixit، باز کردن شیائومی می ۱۱ در مقایسه با سایر گوشی‌های مجهز به پنل‌های شیشه‌ای و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - فریم فلزی راحت‌تر است. پنل پشتی با کمی گرما و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - تلاش باز می‌شود و نمایشگر هم بدون درگیری زیادی، در نهایت تسلیم می‌شود. دلیل چنین موضوعی، محافظت کمتر از دستگاه به علت عدم پشتیبانی از استاندارد IP برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار است.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس

درون این گوشی هوشمند قطعات زیادی برای پشتیبانی از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - تمام ویژگی‌هایی که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - در اختیار کاربران قرار می‌دهد، وجود دارد. متاسفانه چنین موضوعی جداسازی قطعات را به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - کاری سخت تبدیل می‌کند، مخصوصا این اینکه نمی‌توان به راحتی به کابل‌ها و کانکتورها دسترسی پیدا کرد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس

برخی از اجزای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - درونی شیائومی می ۱۱ در حالی که باید بطور ماژولار طراحی شده باشند، روی مدار لحیم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - شده‌اند. برای مثال می‌توان به پورت USB-C اشاره کرد که بیشتر از سایر قطعات مورد استفاده کاربران - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - قرار می‌گیرد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس

با وجود چنین مشکلاتی، این دستگاه چندین نکته مثبت هم دارد. برای مثال باتری با زبانه‌های کششی همراه است و اینکه می‌توان نمایشگر را جدا از باتری، جدا کرد. اگرچه بسیاری از قطعات ماژولار هستند و می‌توان به راحتی آن‌ها را جدا کرد، اما برخی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - از آن‌ها مانند اسکنر اثر انگشت چنین ویژگی ندارند. برای جداسازی این سنسور، ابتدا باید نمایشگر را جدا کرد که ریسک‌های مخصوص به خودش را دارد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس

در نهایت iFixit به این پرچمدار چینی امتیاز تعمیرپذیری ۴ از ۱۰ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - داده که یک امتیاز بالاتر از گلکسی S21 اولترا گران‌قیمت محسوب می‌شود. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - اگرچه این امتیاز به معنای تعمیر راحت می ۱۱ نیست، اما به علت قیمت پایین‌تر اگر با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر مرودشت استان فارس - مشکل مواجه شود، می‌توان با هزینه کمتری دوباره آن را تهیه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone