تعمیرات یخچال سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13182.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ Verkada هک شد: دسترسی هکرها به دوربین‌های نظارتی تسلا و کلادفلر

«Verkada»، استارتاپ امنیتی ساکن سیلیکون ولی که در زمینه ارائه دوربین‌های نظارتی مبتنی بر فضای ابری فعالیت می‌کند، قربانی یک حمله سایبری گسترده شد. به گزارش بلومبرگ، هکرها به بیش از ۱۵۰ هزار دوربین نظارتی ...

«Verkada»، استارتاپ امنیتی ساکن سیلیکون ولی که در زمینه ارائه دوربین‌های نظارتی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - مبتنی بر فضای ابری فعالیت می‌کند، قربانی یک حمله سایبری گسترده شد.

به گزارش بلومبرگ، هکرها به بیش از ۱۵۰ هزار دوربین نظارتی این شرکت از جمله دوربین‌های نصب شده در کارخانه‌ها و انبارهای تسلا، دفاتر کلادفلر، باشگاه‌های ورزشی Equinox، - تعمیرات یخچال سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - بیمارستان‌ها، زندان‌ها، مدارس، ایستگاه‌های پلیس و دفاتر Verkada دسترسی پیدا کرده اند.

«Tillie Kottmann»، یکی از اعضای گروهی بین المللی از هکرها که این حمله را انجام داده‌اند، می‌گوید آن‌ها می‌خواستند با این حمله نشان دهند که هک کردن Verkada که چنین مشتریان حساسی دارد، چقدر آسان است. این گروه علاوه بر پخش زنده دوربین‌ها، مدعی دسترسی به آرشیو ویدیویی کامل تمام مشتریان شد.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان
نمایی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - از کارخانه تسلا از دید دوربین Verkada

سخنگوی Verkada در بیانیه‌ای گفت که این شرکت «تمام حساب‌های کاربری مدیر (ادمین) را غیرفعال کرده و - تعمیرات یخچال سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - با کمک تیم‌های امنیتی در حال بررسی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - ابعاد حمله است.» پس از تماس خبرگزاری بلومبرگ با این شرکت، هکرها دسترسی به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - پخش زنده دوربین‌ها و آرشیو را از دست دادند.

نکته نگران کننده اینکه هکرها به سادگی به سیستم‌ها نفوذ کرده‌اند. آن‌ها با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که بدون - تعمیرات یخچال سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - محافظت در اینترنت رها شده بود، دسترسی سوپر ادمین (Super Admin) پیدا کرده و سپس به کل شبکه شرکت از جمله دوربین‌ها دسترسی پیدا کردند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان
نمایی از زندان شهرستان مدیسن، آلاباما از دید دوربین Verkada

Verkada پیشتر نیز به اتهام آزار و اذیت جنسی و تبعیض به تیتر خبرگزاری‌ها تبدیل شد. سال ۲۰۱۹ یکی از مدیران فروش این شرکت از دوربین‌های «نظارتی» نصب شده در همین شرکت برای عکسبرداری و فیلمبرداری پنهانی از کارکنان زن و ارسال آن‌ها در یک کانال اسلک متهم شد.

لیست شرکت‌هایی که مشتری Verkada هستند طولانی است. هکرها علاوه بر تسلا و کلادفلر، به دوربین‌های - تعمیرات یخچال سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - نظارتی بیمارستان‌ها، مدارس و زندان‌ها دسترسی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - پیدا کرده و مدعی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر نجف آباد استان اصفهان - دسترسی به لیست کامل هزاران مشتری این شرکت و اطلاعت مالی محرمانه آن شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone