تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13198.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

تکنولوژی Neo QLED سامسونگ چطور تلویزیون‌ها را به تکامل می‌رساند؟

اوایل سال جاری میلادی بود که سامسونگ بار دیگر تلویزیون‌های خانگی را به تکامل رساند و از تلویزیون‌های کوانتوم دات جدیدی رونمایی کرد که این بار تحت عنوان New QLED به دست مشتریان می‌رسند. اگرچه ...

اوایل سال جاری میلادی بود که سامسونگ بار دیگر تلویزیون‌های خانگی را به تکامل رساند و از تلویزیون‌های کوانتوم دات جدیدی رونمایی کرد که این بار تحت عنوان New QLED به دست مشتریان می‌رسند. اگرچه این دیوایس‌ها همچنان به همان فونداسیون پیشین که از یک لایه کوانتوم دات و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - LEDهایی برای نمایش تصاویر بهره می‌گیرد مجهز شده‌اند، اما در تلویزیون‌های Neo QLED سامسونگ، LED های قدیم جایشان را به تکنولوژی جدیدتر Mini LED داده‌اند.

در ادامه بیشتر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - به صحبت راجع به Mini LED خواهیم پرداخت، اما اگر بخواهیم ساده بگوییم، سامسونگ حالا کنترل بیشتری بر آرایه‌ LED های درون تلویزیون خواهد داشت، زیرا این LED - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - ها ابعادی بسیار کوچک‌تر دارند. تمام این‌ها به معنای کنترل بهتر، نشت نور کمتر و تفکیک - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - دقیق‌تر رنگ‌های تیره و روشن از یکدیگر خواهد بود.

سامسونگ حسابی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - روی تلویزیون‌های Neo QLED در لاین‌آپ محصولات سال ۲۰۲۱ خود مانور داده و به نظر می‌رسد که در حال نزدیک شدن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - به دورانی تازه از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - تکنولوژی‌های نمایشگر هستیم که نه فقط - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - به تلویزیون‌ها، بلکه به مانیتورهای سامسونگ و شاید در آینده نه‌چندان دور و نه‌چندان نزدیک، موبایل‌های - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - سامسونگ هم راه پیدا خواهد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - کرد. بنابراین زمانش رسیده که مروری داشته باشیم بر تمام ابعاد مربوط به این تکنولوژی تازه و به پرسش‌های شما پاسخ دهیم.

Mini LED چیست؟

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان

درست مانند - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - «Micro-LED»، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - عبارت «Mini LED» طی چند وقت اخیر به دفعات به گوش رسیده است. با این همه، برخلاف تکنولوژی دیگری که نام بردیم، Mini LED ارتباطی به پیکسل‌های نمایشگر ندارد و در عوض به بک‌لایت مرتبط می‌شود.

با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - افزایش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - شمار LED - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - ها، هم می‌توان به نورپردازی دقیق‌تر در نقاط روشن تصویر دست پیدا کرد و هم نقاط تاریک تصویر نیز رنگ‌ مشکی عمیق‌تر و طبیعی‌تری خواهند داشت

در این نمایشگرها، از ده‌ها هزار حباب LED مینیاتوری استفاده می‌شود که درست پشت نمایشگر LCD قرار می‌گیرند. با افزایش شمار LED ها، هم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - می‌توان به نورپردازی دقیق‌تر در نقاط روشن تصویر دست پیدا کرد و هم نقاط تاریک تصویر نیز رنگ‌ مشکی عمیق‌تر و طبیعی‌تری خواهند داشت. مهم‌ترین تفاوت Mini LED با دیگر تکنولوژی‌های بک‌لایت اینست که به خاطر استفاده از LED هایی که ابعاد بسیار بسیار کوچک‌تر دارند، نشت نور (یعنی زمانی که نور به پیکسل‌های مجاور خود دست‌درازی می‌کند) کمتر اتفاق می‌افتد و روشنایی و تاریکی موضعی با دقت بالاتری کنترل می‌شود.

به صورت معمول‌، تلویزیون‌های LED یا به LEDهایی بزرگ در پشت لایه LCD مجهز می‌شوند (و در نتیجه در برابر نشت نور مصون نیستند و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - دقت کمتری دارند) یا از کناره‌ها روشن می‌شوند و LEDها در لبه نمایشگر تعبیه می‌گردند. با هر یک از این دو متد نورپردازی، دستیابی به سطوح عمیق‌تر از رنگ مشکی بسیار دشوار است و در مناطق تاریک تصویر، شاهد نوعی رنگ خاکستری خواهید بود. و طبیعی است - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - که سطوح رنگ مشکی تاثیری مستقیم روی نمایش دقیق رنگ‌ها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - در تصاویر HDR می‌گذارند.

پنل‌های Mini LED از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - این نظر شباهت بیشتری به پنل‌های OLED دارند و ضمنا از مزیت اضافه‌ی دستیابی به روشنایی بیشتر هم برخوردار هستند.

تکنولوژی نمایشگرهای Mini LED چطور کار می‌کند؟

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان

همانطور که بالاتر توضیح دادیم، بک‌لایت Mini LED در پشت بستر LCD (یا هر بستری دیگری که می‌تواند رنگ‌ها و کیفیت تصویر را بهبود بخشد) قرار می‌گیرد و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - خود میزبان هزاران LED بسیار کوچک است که بسته به آنچه به نمایش در می‌آید، خاموش و روشن می‌شوند. این LED ها معمولا به صورت گروهی در نقاط مختلف جای می‌گیرند تا بک‌لایت به شکلی بی‌نقص با تصویر اصلی سینک شود.

در نتیجه، تلویزیون این LED ها را در هر نقطه نوردهی موضعی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - خاموش و روشن می‌کند و نرخ به‌روزرسانی‌ هم مشابه به LCD است. وقتی LED های یک موضع کاملا خاموش یا به زحمت روشن هستند، آن بخش از تصویر تاریک‌تر یا حتی کاملا سیاه به چشم می‌آید. بعد از روشن شدن نیز، آن بخش از تصویر روشن‌تر خواهد بود. میزان روشنایی LED ها بستگی به رنگ و آنچه روی صفحه نمایش داده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - می‌شود دارد.

آیا Mini LED همان MicroLED است؟

Mini LED و MicroLED دو تکنولوژی کاملا متفاوت در نمایشگرهای تلویزیون به حساب می‌آیند. MicroLED که برای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - مثال در تلویزیون The Wall شرکت سامسونگ استفاده شده، تکنولوژی‌ای است که به پیکسل‌های خود روشنگر مجهز شده - درست مانند OLED که در آن تک‌ تک پیکسل‌ها می‌توانند بسته - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - به تصویر، - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - خاموش یا روشن شوند.

Mini LED کماکان نیازمند یک بستر پیکسلی LCD است. بنابراین تولید یک تلویزیون Mini LED ارزان‌تر تمام می‌شود و همین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - قیمت‌گذاری، جذب مشتریان هرچه بیشتر را امکان‌پذیر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - خواهد کرد.

اصلی‌ترین مزیت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - Mini LED چیست؟

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان

اصلی‌ترین مزیت Mini LED در قیاس با تلویزیون‌های LED رایج (که از یک بک‌لایت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - LED همراه با پنل LCD استفاده می‌کنند) اینست که بک‌لایت‌های LED به مراتب کوچک‌تر هستند و بنابراین دقت بیشتری از خود نشان می‌دهند. در نتیجه می‌توانید منتظر تصاویری باشید که رنگ‌های غنی‌تر، سطوح مشکی عمیق‌تر و روشنایی بیشتر به هنگام استفاده از دامنه داینامیک بالا یا همان HDR دارند.

تلویزیون‌های Mini LED دقتی دقیقا هم‌اندازه با OLED نخواهند داشت، اما عملکردی بسیار نزدیک به ست‌های LED از پیش موجود نشان می‌دهند و در عین حال از مزیت مقرون به صرفگی بیشتر در قیاس با تلویزیون‌های OLED برخوردار هستند. افزون بر این، با وجود پیشرفت‌های به دست آمده در تلویزیون‌های OLED، این دستگاه‌ها همچنان در برابر شکل‌گیری هاله روی تصویر مصون نیستند و در موارد وخیم‌تر، ممکن است دچار سوختگی پیکسل نیز شوند. چنین اتفاق‌هایی برای تلویزیون‌های Mini LED نخواهد افتاد.

گام کوانتومی سامسونگ با Neo QLED

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان

همانطور - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - که در ابتدای مطلب گفتیم، سامسونگ اخیرا از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - تکنولوژی نمایشگر جدید New QLED رونمایی کرده که آن را در مدل‌های پرچمدار 8K و 4K کمپانی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - خواهید یافت. کمپانی کره‌ای با استفاده از منابع نوری جدید Quantom Mini LED، تکنولوژی QLED - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - را به تکامل رسانده و این LED - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - ها با تکنولوژی ماتریکس کوانتوم و پردازنده Neo Quantom کنترل می‌شوند که مورد دوم یک پردازنده تصویر قدرتمند و بهینه‌سازی شده برای New QLED است.

Quantum Mini LED های سامسونگ با ابعاد یک چهلم LED های بک‌لایت رایج طراحی شده‌اند. به جای استفاده از یک لنز برای پراکنده کردن نور و پکیجی که LED را سر جای خود فیکس می‌کند، Quantum Mini LED لایه‌هایی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - در ابعاد مایکرو دارد که میزبان انبوهی از LED ها هستند. تکنولوژی ماتریکس کوانتوم از طرف دیگر باعث می‌شود بتوان به شکلی دقیق به کنترل این LED ها که به شکلی متراکم کنار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - یکدیگر تعبیه شده‌اند پرداخت و در عین حال از نشت نور به نقاط تاریک - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - صفحه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - جلوگیری کرد. نتیجه اینست که تصاویر همان‌جوری دیده می‌شوند که باید دیده شوند.

بعد هم پردازنده Neo Quantum جدید سامسونگ را داریم که که توانایی‌های تازه از نظر آپ‌اسکیل تصاویر ارائه می‌کند. با استفاده از ۱۶ شبکه مدل شبکه عصبی مختلف که هرکدام در زمینه‌های آپ‌اسکیل مبتنی بر هوش مصنوعی و یادگیری عمیق آموزش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - دیده‌اند، پردازنده Neo Quantum می‌تواند فارغ از کیفیت ورودی، تصویری با خروجی 4K یا حتی 8K ارائه کند.

تلویزیون های Neo QLED سامسونگ در سال ۲۰۲۱ از زبان طراحی Infinity One Design هم بهره‌مند شده‌اند و با نمایشگری تقریبا بدون حاشیه از راه می‌رسند که هم تجربه تماشای ویدیو را درگیرکننده‌تر می‌کند، هم فرم فاکتوری جذاب به تمام دستگاه می‌بخشد. و ضمنا این تلویزیون‌ها به باکس Slim One Connect هم مجهز شده‌اند که سیستمی کاملا جدید برای مدیریت کابل‌ها است - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر تاکستان استان زنجان - و به پشت تلویزیون متصل می‌شود. اساسا با اتصال کابل‌ها به این باکس و سپس کشیدن یک کابل واحد از آن به پشت تلویزیون، می‌توانید ظاهری ساده و بدون ریخت‌وپاش به میز تلویزیون خود ببخشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone