تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13187.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

انتشار نتایج تست رم DDR5: افزایش ۵۳ درصدی سرعت نسبت به DDR4

شرکت چینی سازنده رم «Longsys» نتایج تست ماژول‌های رم DDR5 خود را منتشر کرده که با استفاده از پلتفرم دسکتاپ «Alder Lake» اینتل با پردازنده ۸ هسته‌ای بدست آمده‌اند. ماژول‌های رم DDR5 ES1 این کمپانی سرعتی ...

شرکت چینی سازنده رم «Longsys» نتایج تست ماژول‌های رم DDR5 خود را منتشر کرده که با استفاده از پلتفرم دسکتاپ «Alder Lake» اینتل با پردازنده ۸ هسته‌ای بدست آمده‌اند. ماژول‌های رم DDR5 ES1 این کمپانی سرعتی برابر ۶.۴ گیگابیت بر ثانیه دارد.

ماژول رم DDR5 که امروز مورد آزمایش قرار گرفته، در دو نسخه وارد بازار می‌شود که البته هردوی آن‌ها با فرم فکتور UDIMM از راه می‌رسند. در این تست از ماژول‌های Single-Rank و Dual-Rank استفاده شده که ظرفیت یکی از آن‌ها به - تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - ۱۶ گیگابایت و دیگری به ۳۲ گیگابایت می‌رسد. فرکانس این رم‌ها برابر ۴۸۰۰ مگاهرتز است.

شرکت Longsys برای ارزیابی عملکرد رم DDR5، از کیت توسعه‌دهنده Alder - تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - Lake-S ADP-S CRB اینتل استفاده کرده. این پلتفرم شامل دو اسلات رم UDIMM DDR5 می‌شود و از پردازنده دسکتاپ Alder Lake ES با ۸ هسته پردازشی و فرکانس ۰.۸ گیگاهرتز می‌شود. اینتل این کیت آزمایشی را در نمایشگاه CES 2021 به نمایش گذاشته بود.

در این آزمایش از نسخه ۶۴ - تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - بیتی ویندوز ۱۰ و رم Dual-Rank استفاده شده که ماژول‌های Dual-Rank، دارای دو کانال - تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - DRAM مستقل از یک ماژول هستند.

تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران

به سراغ نتایج - تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - عملکرد این رم DDR5-4800 می‌رویم. این رم - تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - به همراه پردازنده دسکتاپ Alder Lake توانسته در تست مموری یک بنچمارک چینی امتیاز ۱۹۰ هزار را بدست آورد که عملکرد بسیار - تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - بالاتری نسبت به رم DDR4 این کمپانی دارد. رم DDR4 شرکت Longsys - تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - در همین تست به امتیاز ۹۱,۷۵۷ دست پیدا کرده که از ۵۳ درصد سرعت پایین‌تر خبر می‌دهد.

بنچمارک بعدی، AIDA64 است که رم DDR5 همراه با پلتفرم دسکتاپ Alder Lake اینتل توانسته در زمینه خواندن و نوشتن به - تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - ترتیب ۲۸ و ۲۷ درصد عملکرد بالاتری از خود نشان دهد. در تست کپی هم این رم توانسته ۱۰ درصد عملکرد - تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - بالاتری از خود نشان دهد.

تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران

با وجود چنین بهبودهایی، این رم جدید در زمینه تاخیر عملکرد بسیار پایین‌تری در مقایسه - تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - با رم DDR4 داشته که البته چنین موضوعی دلایل متعددی دارد. اول از همه، - تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - این رم در مراحل ابتدای توسعه قرار دارد. علاوه بر این، رم DDR5 از نوع Dual-Rank برخی مواقع می‌تواند عملکرد بدتری نسبت به رم SIngle-Rank داشته باشد.

پردازنده‌های دسکتاپ Alder Lake و سوکت LGA 1700 - تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - اینتل احتمالا در نیمه دوم ۲۰۲۱ معرفی می‌شوند. چندین شرکت برای - تعمیرات یخچال هایر در شهر سوادکوه استان مازندران - این پلتفرم رم DDR5 توسعه داده‌اند، با این حال همچنان برای استفاده گسترده از این نوع رم‌ها باید صبر کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هنگامه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
بچه ها سایت ***** یخچال هایر HRB 2764CIS E شما را با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone