تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13200.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سری موبایل گیمینگ رد مجیک ۶ با قیمت پایه ۶۰۰ دلاری برای بازار جهانی معرفی شد

نوبیا اواسط اسفند از سری رد مجیک ۶ در چین رونمایی کرد. این شرکت حالا امروز از این خانواده برای بازارهای جهانی پرده برداشته است. رد مجیک ۶ و رد مجیک ۶ پرو از جمله ...

نوبیا اواسط اسفند از سری رد مجیک ۶ در چین رونمایی کرد. این شرکت حالا امروز از این خانواده برای بازارهای جهانی پرده برداشته است. رد مجیک ۶ و رد مجیک ۶ پرو از جمله قوی‌ترین گوشی‌های گیمینگ بازار هستند که از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸، نمایشگر ۱۶۵ هرتزی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند و با قیمت پایه ۶۰۰ دلار به بازار می‌آیند.

تلفن‌هایی که نوبیا معرفی کرده نمایشگری ۶.۸ اینچی از نوع امولد با رزولوشن +FHD - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بیجار استان کردستان - معادل ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارند و از نرخ نمونه‌برداری لمسی ۵۰۰ هرتزی پشتیبانی می‌کنند. صفحه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بیجار استان کردستان - نمایش این دو دستگاه ۱۰۰ درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از رنگ ۱۰ بیتی برخوردار است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بیجار استان کردستان

رد مجیک ۶ و رد مجیک ۶ پرو به ترتیب از باتری‌های ۵۰۵۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند و به‌ترتیب با شارژ سریع ۶۶ و ۱۲۰ واتی سازگارند. نوبیا مدعی است که مدل پرو ظرف - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بیجار استان کردستان - مدت ۱۷ دقیقه از صفر تا صد شارژ می‌شود. در قاب عقب این دو گوشی دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که میزبان یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی است. نوبیا در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بیجار استان کردستان - بخش سلفی هم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بیجار استان کردستان - یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را ارائه می‌کند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بیجار استان کردستان

خانواده رد مجیک ۶ دارای «ایر تریگرهای» خازنی است و جک هدفون را برای طرفداران حرفه‌ای صدا حفظ کرده. این دو تلفن هوشمند حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، سیستم خنک‌سازی ویژه و اندروید ۱۱ دارند. از دیگر ویژگی‌های این دو گوشی می‌توانیم به بلوتوث ۵.۱، وای‌فای ۶ و درگاه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بیجار استان کردستان - USB-C اشاره کنیم.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر بیجار استان کردستان

رد مجیک ۶ و ۶ پرو از ۱۵ آوریل مصادف با ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ به بازار می‌آیند. قیمت رد مجیک ۶ با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۵۹۹ دلار و رد مجیک ۶ پرو با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۶۹۹ دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone