تعمیرات یخچال یخساران در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13215.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

قیمت و مشخصات نوکیا G10، نوکیا X10 و نوکیا X20 پیش از موعد رونمایی فاش شد

اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد در تاریخ ۱۹ فروردین‌ ماه رویداد آنلاینی برگزار کند. انتظار می‌رود در این رویداد، گوشی‌های هوشمند نوکیا X10 و نوکیا X20 5G در کنار نوکیا G10 معرفی خواهند شد. پیش از ...

اچ‌ام‌دی گلوبال قصد دارد در تاریخ ۱۹ فروردین‌ ماه رویداد آنلاینی برگزار کند. انتظار می‌رود در این رویداد، گوشی‌های هوشمند نوکیا X10 و نوکیا X20 5G در کنار نوکیا G10 معرفی خواهند شد. پیش از فرارسیدن موعد رونمایی، مشخصات و رندر پنل جلویی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تایباد استان خراسان - نوکیا G10 به همراه مشخصات نوکیا X10 و نوکیا X20 به اشتراک گذاشته شده است.

نوکیا G10، نخستین گوشی هوشمند سری جدید نوکیا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تایباد استان خراسان - G است و - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تایباد استان خراسان - با توجه به مشخصات به اشتراک گذاشته شده، احتمالا ارزان‌ترین مدل این سری نیز خواهد بود.

نوکیا X10 و نوکیا X20 نیز دو گوشی هوشمند اقتصادی 5G - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تایباد استان خراسان - این شرکت خواهند بود که از چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ بهره - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تایباد استان خراسان - خواهند برد. نوکیا G10 از نمایشگر ۶.۴اینچی +HD بهره می‌برد و با سیستم عامل اندروید ۱۱ به بازار عرضه خواهد شد. براساس اطلاعات قبلی منتشر شده از طریق وب سایت «NPU» احتمالا این گوشی هوشمند با چیپست هشت هسته‌ای مدیاتک - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تایباد استان خراسان - هلیو پی ۲۲ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر تایباد استان خراسان

گوشی هوشمند جدید با رم ۳ و ۴ گیگابایتی در کنار حافظه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تایباد استان خراسان - ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تایباد استان خراسان - با قابلیت افزایش حافظه از طریق microSD تا ۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد.

در پنل پشتی نوکیا G10 ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و در نهایت دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی جای گرفته است. در پنل جلویی موبایل جدید نیز دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی قرار دارد.

موبایل جدید این شرکت از جک هدفون ۳.۵ میلی متری پشتیبانی خواهد کرد  و مجهز به میکروفون دوگانه به همراه رادیو FM خواهد بود.  همچنین گوشی هوشمند جدید از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰ وات بهره می‌برد. به علاوه دستگاه جدید - تعمیرات یخچال یخساران در شهر تایباد استان خراسان - از دو سیم کارت پشتیبانی می‌‌کند.

براساس اطلاعات فاش شده قبلی از سوی منابع آگاه، نسخه معمولی نوکیا G10 با قیمت ۱۴۰ یورو در رنگ‌های آبی و بنفش به بازار عرضه خواهد شد. همچنین براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه احتمالا نوکیا X10 در حدود ۳۰۰ یورو و نوکیا X20 با قیمتی در حدود ۳۵۰ یورو در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. در نهایت باید دید این شرکت در رویداد رونمایی ۱۹ فروردین ماه، کدام گوشی های هوشمند جدید را با چه مشخصاتی به رونمایی و در نهایت به بازار عرضه خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone