تعمیرات یخچال یخساران در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13210.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

پرچمدار بعدی آنر با اسنپدراگون ۸۸۸ در تابستان ۱۴۰۰ معرفی می‌شود

از زمانی که آنر از زیرمجموعه هواوی خارج شد و فعالیت‌های خود را به شکل یک شرکت مستقل آغاز کرد، این کمپانی هنوز موبایل پرچمدار جدیدی را معرفی نکرده است، اما گزارش‌های جدید می‌گویند پرچمدار ...

از زمانی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کردکوی استان گلستان - که آنر از زیرمجموعه هواوی خارج شد و فعالیت‌های خود را به شکل یک شرکت مستقل آغاز کرد، این کمپانی هنوز موبایل پرچمدار جدیدی را معرفی نکرده است، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کردکوی استان گلستان - اما گزارش‌های جدید می‌گویند پرچمدار آتی این شرکت به‌زودی از راه می‌رسد.

اگر گزارش‌های جدید واصله از چین درست باشد، انتظار می‌رود - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کردکوی استان گلستان - که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کردکوی استان گلستان - برند آنر در ماه ژوئیه (برابر با تیر و مرداد ۱۴۰۰) از پرچمدار جدیدش رونمایی کند. این محصول احتمالا تلفن هوشمندی از سری آنر مجیک خواهد بود. گفته شده که این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند ولی فعلا هیچ اطلاعات - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کردکوی استان گلستان - دیگری درباره مشخصات آن در دسترس نیست.

با توجه به این که هنوز ۳ الی ۴ ماه دیگر با زمان رونمایی از این گوشی فاصله داریم، احتمالا در ماه‌ها و هفته‌های پیش - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کردکوی استان گلستان - رو گزارش‌های بیشتری در این زمینه منتشر خواهد شد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر کردکوی استان گلستان

«ژائو مینگ» مدیرعامل آنر در ماه دسامبر ۲۰۲۰ به طرفداران این برند اعلام کرد که آن‌ها در آینده پرچمدارهای جدیدی معرفی می‌کنند و مثل هواوی محصولاتی در حد سری میت و سری P خواهند داشت. از آن‌جایی که آنر حالا یک برند مستقل است، آن‌ها می‌توانند با شرکت‌هایی همکاری داشته باشند که به خاطر تحریم‌های آمریکا علیه هواوی از دسترس‌شان خارج بود و نمی‌توانستند از فناوری‌ها و قطعات آن‌ها استفاده کنند. آمریکا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کردکوی استان گلستان - در ماه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کردکوی استان گلستان - مه ۲۰۱۹ هواوی را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.

پیش‌تر در گزارش‌ها اعلام شده بود که آنر مذاکره با شرکت‌هایی مثل کوالکام و مدیاتک را شروع کرده تا از چیپست‌های این دو - تعمیرات یخچال یخساران در شهر کردکوی استان گلستان - شرکت در محصولات آتی خود استفاده کند. این شرکت همچنین در حال گفتگو با گوگل برای دریافت GMS یا «خدمات موبایلی گوگل» است. از اقدامات آنر پس از جدایی از هواوی می‌توانیم به افتتاح فروشگاه آنلاین Honor Mall و چندین فروشگاه آفلاین جدید اشاره کنیم.

این شرکت به‌طور همزمان مشغول کار روی محصولات مختلفی است و احتمالا یک موبایل تاشو، چند میان‌رده و یک تبلت پرچمدار را هم در دست تولید دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone