تعمیرات یخچال یخساران در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13216.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

لایه رنگ‌بندی محدودیت‌های ورود به شهرها به مسیریاب نشان اضافه شد

مسیریاب نشان وضعیت رنگ‌بندی شهرهای ایران برای سفر با خودرو را به صورت لایه‌ای جدید بر روی نقشه نمایش می‌دهد. مسیریاب نشان لایه جدیدی به نقشه خود اضافه کرد که بر اساس آن می‌توان تشخیص ...

مسیریاب نشان وضعیت رنگ‌بندی شهرهای ایران برای سفر با خودرو را به صورت لایه‌ای جدید بر روی نقشه نمایش می‌دهد.

مسیریاب نشان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ساری استان مازندران - لایه جدیدی به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ساری استان مازندران - نقشه خود اضافه کرد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ساری استان مازندران - که بر اساس آن می‌توان تشخیص داد سفر با خودرو به شهرهای مختلف شامل جریمه می‌شود یا خیر. وضعیت رنگ‌بندی شهرها در مسیریاب نشان بر اساس اطلاعیه‌های - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ساری استان مازندران - وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا به‌روزرسانی می‌شود.

لایه جدید در یک نگاه وضعیت رنگ‌بندی تمام شهرهای ایران را - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ساری استان مازندران - به کاربرانی که می‌خواهند سفر ضروری به شهر مورد نظرشان داشته باشند نمایش می‌دهد. کاربران می‌توانند با باز - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ساری استان مازندران - کردن منوی لایه‌ها در مسیریاب نشان، لایه جدید «سفر مجاز» را ببینند. با روشن کردن این لایه، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ساری استان مازندران - وضعیت رنگ‌ها در شهرهای مختلف نمایش داده می‌شود تا بتوانید برای سفر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ساری استان مازندران - خود برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید و از ورود به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ساری استان مازندران - شهرهایی که وضعیت قرمز دارند جلوگیری کنید.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر ساری استان مازندران

بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت تا تاریخ ۲۷ اسفند، ۹ شهرستان در وضعیت قرمز (خیلی پر خطر)، ۳۱ شهرستان نارنجی (پر خطر)، ۲۹۵ شهرستان زرد (خطر متوسط) و ۱۱۳ شهرستان آبی هستند. وزارت بهداشت همچنین اعلام کرده است که خروج خودروهای بومی از شهرستانهای نارنجی و قرمز و ورود خودروهای غیر بومی به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ساری استان مازندران - شهرستان‌های نارنجی و قرمز ممنوع است.

اما نکته مهم اینجاست که با توجه به تغییر وضعیت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ساری استان مازندران - شیوع ویروس کرونا و ابتلا به این بیماری، این احتمال وجود دارد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر ساری استان مازندران - که در طول تعطیلات نوروزی شهرهای جدیدی در وضعیت نارنجی یا قرمز قرار بگیرند. مسیریاب نشان تلاش می‌کند آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرهای ایران را بر اساس اعلام منابع رسمی در اختیار کاربران خود قرار دهد تا از آشفتگی فعلی کاسته شود و کاربران بتوانند به سادگی و با یک نگاه، وضعیت مقصد مورد نظر خود را بررسی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کاردار نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** یخچال یخساران D 8001 شما را با کمترین قیمت و بهترین گارانتی ساری مازندران راهبند تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone