تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23889.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ تا سال ۲۰۲۱ حداقل یک گوشی با باتری گرافینی تولید خواهد کرد

سامسونگ امیدوار است تا سال 2021 حداقل یک تلفن هوشمند با باتری گرافینی به بازار بفرستد. افشاگر معروف دنیای فناوری یعنی «ایوان بِلَس» خبر جایگزینی باتری های لیتیوم یونی در گوشی های سامسونگ را در ...

سامسونگ امیدوار است تا سال 2021 حداقل یک تلفن هوشمند با باتری گرافینی به بازار بفرستد.

افشاگر معروف دنیای فناوری یعنی «ایوان بِلَس» خبر جایگزینی باتری های لیتیوم یونی در گوشی های سامسونگ را در توییت اخیر خود اعلام کرده است:

«به من گفته شده سامسونگ تا سال آینده یا 2021، حداقل یک گوشی را با باتری گرافین به بازار خواهد فرستاد که زیر نیم ساعت صد در صد شارژ می - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - شود.»

افشاگر مذکور در ادامه توییت خود گفته سامسونگ امیدوار است با افزایش ظرفیت باتری، هزینه های آن را کاهش دهد.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران

گرافین (Graphene) به دلیل خصوصیات منحصر به فردی که دارد ماده اعجاب انگیز لقب گرفته. این - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - ماده - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - 200 برابر مقاوم تر از فولاد و سبک تر از کاغذ است. محققان معتقدند به کارگیری این ماده در تلفن های هوشمند، میزان شارژدهی در آنها را به طرز چشمگیری افزایش - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - و زمان شارژ کردن را به طور قابل - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - ملاحظه ای کاهش خواهد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - داد.

سال 2017 سامسونگ گفت که پژوهشگران این شرکت یک توپ گرافینی ساخته اند که نسبت به باتری های لیتیوم یونی استاندارد، تا 5 برابر سریع تر شارژ می شود.

سامسونگ سال 2016 و بعد از مشکل آتش گرفتن باتری گلکسی نوت 7 قول به کارگیری باتری بهتر را در محصولات آینده خود داد. آتش گرفتن باتری تنها مشکلی نبود که نوت 7 با آن دست و پنجه نرم می کرد.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران

مدت کوتاهی پس از - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - عرضه شدن این گوشی به بازار، کاربران از داغ کردن زیاد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - آن شکایت کردند. سامسونگ این مشکلات را به دلیل - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - استفاده از باتری معیوب - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - دانست و تمام گلکسی نوت 7 ها را از بازار جمع - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - آوری کرد.

تعویض باتری مشکل گلکسی نوت 7 را حل نکرد و این گوشی همچنان با مشکل داغ کردن مواجه بود. سامسونگ دوباره برای جمع آوری این گوشی فراخوان داد و تولید گلکسی نوت 7 - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - را متوقف کرد. بعد از این اتفاقات سامسونگ پروسه آزمایش کردن قطعات اصلی در تلفن های هوشمند خود را تغییر داد و برای اطمینان از عملکرد درست باتری در گوشی های خود، تست 8 مرحله ای باتری را - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر مازندران استان مازندران - راه اندازی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone