🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر علی آباد کتول استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35927.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نابینایان با پنجره‌های هوشمند فورد می‌بینند [تماشا کنید]

شرکت فورد به تازگی یک نمونه‌ی اولیه از شیشه‌هایی ساخته که به افراد نابینا اجازه می‌دهد، منظره بیرون ماشین را مشاهده کنند. پنجره‌های هوشمند فورد که «منظره را احساس کنید» نام دارند، توسط یک استارتاپ ...

شرکت فورد به تازگی یک نمونه‌ی اولیه از شیشه‌هایی ساخته که به افراد نابینا اجازه می‌دهد، منظره بیرون ماشین را مشاهده کنند. پنجره‌های هوشمند فورد که «منظره را احساس کنید» نام دارند، توسط یک استارتاپ ایتالیایی ساخته شده‌اند و با ایجاد لرزش قادرند، یک شمای کلی از منظره‌ی بیرونی ماشین برای مسافران نابینا فراهم آورند.

نحوه‌ی کار بدین شکل است که پنجره‌های هوشمند فورد با یک دوربین اضافی از منظره‌ی بیرون ماشین عکس گرفته و سپس آنها را به تصاویر سیاه سفید با کیفیت تبدیل می‌کنند. پس از آن، این عکس‌ها با استفاده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از لامپ‌های ال ای دی مخصوص روی شیشه‌های یاد شده، پیاده می‌شوند.

بدین ترتیب اگر مسافری روی این تصاویر دست بکشد، طیف‌های مختلفی از رنگ خاکستری بر حسب شدت رنگ ۰ تا ۲۵۵ خود شروع به لرزیدن می‌کنند. ایده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اصلی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این است که یک مسافر نابینا یا - تعمیرات لباسشویی میله در شهر علی آباد کتول استان گلستان - کم بینا با لمس شیشه و حس کردن درجات مختلفی از لرزش بتواند در ذهنش، منظره‌ی پشت شیشه را ساخته و از دیدن آن صحنه لذت ببرد.

پنجره‌های هوشمند فورد به یک دستیار هوشمند صوتی نیز مجهز شده که با اتصال به سیستم ضبط ماشین قادر است اطلاعاتی از منظره‌ی پشت شیشه به مسافران بدهد. برای مثال این دستیار هوشمند می تواند منظره پشت شیشه را حدس زده و عباراتی نظیر «دریاچه» یا «کوهستانی پر از برف» را ادا کند.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر علی آباد کتول استان گلستان

این نمونه‌های اولیه، قسمتی از تحقیقات صورت گرفته - تعمیرات لباسشویی میله در شهر علی آباد کتول استان گلستان - توسط کمپانی فورد به شمار می‌روند. به همین دلیل انتظار نمی‌رود که این شیشه‌ها در آینده‌ای نزدیک به بازار وسایل نقلیه وارد شوند.

البته پیش از این کمپانی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فورد اعلام کرده بود که گام‌های بزرگی در حوزه‌ی ماشین‌های خودران برداشته و قصد دارد در این زمینه فعالیت کند. به همین دلیل، این حتمال وجود دارد که تکنولوژی‌های این چنینی در ماشین‌های خودران فورد آزمایش شده و به کار گرفته شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone