تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13087.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای هواوی P50‌ پرو طراحی متفاوت ماژول دوربین پنل پشتی را نشان می‌دهد

حدود دو ماه قبل «استیو همرستوفر» از افشاگران معروف با به اشتراک گذاشتن رندر CAD پنل جلویی هواوی P50 پرو طراحی احتمالی آن را به اشتراک گذاشت. اکنون رندرهای دیگری از پنل پشتی دستگاه منتشر ...

حدود دو ماه قبل «استیو همرستوفر» از افشاگران معروف با به اشتراک گذاشتن رندر CAD پنل جلویی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نمین استان اردبیل - هواوی P50 پرو طراحی احتمالی آن را به اشتراک گذاشت. اکنون رندرهای دیگری از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نمین استان اردبیل - پنل پشتی دستگاه منتشر شده که طراحی متفاوت و منحصر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نمین استان اردبیل - به فرد ماژول دوربین این موبایل را نشان می‌دهد.

با توجه به رندرها،‌ پنل پشتی هواوی P50 پرو از جنس شیشه و فریم آن فلزی است. لبه‌های مسطح بالایی و پایین موبایل طراحی مشابهی با سایر گوشی‌های سری میت 30، هواوی P30 و پی اسمارت 2021 دارد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نمین استان اردبیل

یکی از تفاوت‌های مشهودی که در طراحی این گوشی هوشمند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نمین استان اردبیل - به چشم می‌خورد، طراحی ماژول بیضی شکل دوربین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نمین استان اردبیل - دستگاه است. با توجه به رندرهای منتشر شده، در قسمت ماژول دوربین دو دایره بزرگ که در کنار آنها فلش LED قرار دارد، دیده می‌شود، اما لنزهای دوربین در رندرهای CAD نشان داده نشده‌اند. به احتمال زیاد دوربین چهارگانه دستگاه در این دو دایره بزرگ قرار می گیرند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نمین استان اردبیل

ابعاد این گوشی هوشمند 159 در 73 در 8.6 میلی‌متر و ضخامت آن با بیرون زدگی دوربین 10.3 میلی‌متر است. هواوی P50 پرو از نمایشگر 6.6 اینچی با لبه‌های دارای انحنا بهره می‌برد و همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، دارای حاشیه‌های بسیار باریکی است.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نمین استان اردبیل

در قسمت بالا سمت چپ نمایشگر هواوی P40 پرو حفره بیضی شکلی مربوط به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نمین استان اردبیل - دوربین با بهره‌مندی از دوربین اصلی و سنسور زمان پرواز قرار دارد. حال آنکه رندرهای هواوی P50 پرو خبر از دوربین تکی سلفی در قسمت بالا و وسط نمایشگر می‌دهد.

حسگر اثر انگشت هواوی P50 پرو به صورت یکپارچه زیر نمایشگر OLED دستگاه قرار دارد. در لبه بالایی گوشی اسپیکر و بلستر IR و در لبه پایینی نیز اسپیکر دیگری قرار دارد. براساس شایعه‌هایی که تاکنون در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده، انتظار می‌رود هواوی P50 پرو 27 اسفندماه رونمایی شود.

درنهایت باید دید هواوی قصد دارد گوشی هوشمند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر نمین استان اردبیل - جدید خود را با چه مشخصاتی معرفی و به بازار عرضه کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone